Bruger siden: 14 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 568
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 06:47 | IP-adresse registreret
bphhm skrev:
Damn Strong du får skiftet noget ud i grejet!
Fordelen for os andre er så at vi kan lære lidt af dine erfaringer og selv skyde lidt genvej
Ja det har du ret i Det er en lang vej til den perfekte hjemmebio, og bedst som man tror man er nået til vejs ende så opstår der en fejl eller også kommer der noget nyt man bare må eje
Er da glad for at andre kan bruge mine dyrekøbte erfaringer til noget, og måske selv spare lidt tid og penge ved at vælge det rigtige første gang
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
Rotel dyr skrev:
Tak for gode råd om lærred men har du osse købt hos Lissau Mørklægning gardiner ? og er det osse en god kval de laver ?
Det var da så lidt Mørklægning er købt hos : www.netgardiner.dk Har så købt nogle pvc skinner (u profiler) som gardinet løber i. På den måde har du perfekt mørklægning uden det koster det blå ned fra himlen
Sendt: 25 Juni 2007 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
Så er det endeligt slut på eventyret om den lækre hjemmebio Der kommer ikke mere bio fra min side før jeg har realiseret min drøm om et hus. Sådan en hjemmebio kan jo næsten blive til udbetaling på et lille hus når alt er solgt
Tak for alle de gode råd/erfaringer fra alle jer herinde. Kunne vise et billede af den tomme stue, men det ville næsten være synd
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum