Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
Sendt: 12 December 2006 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
Mums... De skal nok blive flotte! Jeg har et kort øjeblik overvejet at finere mine HF 275'ere som pt. er hvide (har netop solgt mine Amadeus Multi der var fugleøje finér, de var så flotte :))
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
Sendt: 13 December 2006 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
indtil videre blir de ik fineret da jeg hverken har erfaringen eller værktøjet til det.. men hvis de sku fineres ville det blive den fugleøje finer som vist...
Sendt: 13 December 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
he ja du siger noget... men det burde være den her fredag eller lørdag.. har ik fået lavet noget idag... er jo sovet men det blir de jo ik færdige af.. og arbejdet kalder snart
Sendt: 21 December 2006 kl. 00:43 | IP-adresse registreret
må vist hellere skrive at hornene er sat op og de spiller
dog har der været så meget arbejde osv der er kommet i vejen så har ik rigtig fået spillet noget musik men nu kommer juleferien imorgen så der burde være tid i den kommende uge både til at få slebet kanter og taget billeder og så få smidt kæresten ud af lejligheden og få et par plader sat på
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum