| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt rolig - (læg mærke til grinet, please)
OK - point taken. Må vel vænne mig til tanken om at nogle vil pille for mig. (selv om jeg nu stadig ikke ka' li' det - Øv)
Nrik - enig, men jeg vil helst selv bestemme, hvor i frekvensområderne korrektionerne ligger, jvf. min indledende bemærkning om at vores ører og smagspræferencer nu engang er forskellige.
Synes det ville være en smuk tanke om man selv havde valgmuligeden. Igen en analogi fra PC verdenen ("husk for mig" eller "lad være at huske for mig") - men jeg vælger selv.
Tak for rådene iøvrigt.
|