| Sendt: 07 December 2007 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjag, jeg har desværre ikke mulighed for at lave en opfølgning lige pt. da højtalerene er opmagasineret hos min far, indtil vores hus (som selvfølgeligt har en 25m2 mediastue til udstyret......jojo man er lidt heldig der) er færdigt.....Hvilket forhåbenligt er inden for de næste 5-6 uger.......hmm.....måske man skulle lave en tråd i anledning af det nye rum....
Lad dig ikke snyde af billederne Dief, de er langtfra perfekt lavet......men taget i betragtning af at jeg er venstrehåndet, er jeg da også meget godt tilfreds med resultatet . Feks har jeg valgt at lave hældningen bagover ved at forlænge front spiksene, da jeg ikke mente jeg ville slippe godt fra at forsøge at lave kabinet front- og bag-plade skæve, uden professionel hjælp.
I forbindelse med DIY projekter er det vigtigt at kende sine egne begrænsninger, men dog stadig forsøge at flytte grænsen for dem, og søge prof. hjælp eller finde en anden vej rundt om problemet hvis man føler at man er på vej ud hvor man ikke kan bunde......ellers kan det hurtigt ende med penge ud at vinduet på noget man ikke er tilfreds med.
|