| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 07:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
jep, er er fine til SS bruge, specielt som side eller bag ht'er pga. det store spredning. til baggrundsmusik er de også fremragendene, da det ligeledes lyder "ens" i et stort område.
til musik lytning, er de som et sæt alm. elgigant ht'er ok, men heller ikke mere. men til f.eks opera eller tecno, er det store lysbillede faktisk ikke så ringe enda. der er ikke et hav af detalier osv. men det store lydbillede overrasker og imponere. og kompencere faktisk for de mangler teknikken har.
du skal bruge dem samme med den subben. da det ligger en del korigering i denne. til gengæld behøver du i pricippet så kun en signal kilde da der ligger 3 x forstærkere og reguleringer, i subben.
|