| Sendt: 04 Juni 2004 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg overvejer at gå i gang med en 7 kanals ZAPpulse forstærker
men i den henseende mangler jeg et flot kabinet.
Det må meget gerne være guld/ champagne, men det er så absolut ikke et krav
er der nogen af jer som kender til steder de sælger flotte (og brugbare) kabinetter?
mvh
Troels
|