| Forfatter |
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 22 November 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 22 November 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Ahem... Så er der lukket og slukket for CD'erne! Min CD spiller er på vej ud af hytten. Så fra næste uge - helt analogt. Første ting direkte fra Jensen's lager:
Lyra Dorian - lige netop den PU jeg havde i tankerne, det var sgu' da heldigt... Det varer lidt med lytteindtryk, da jeg venter på en vægt-skive og en pladevasker.
Mvh. |
|
|
Okay? Det var da en rimeligt radikal beslutning....
Bare af nysgerrighed. Hvis du dropper din cd-afspiller ryger din forforstærker efter mine beregninger jo også. Hvad så? Har du volumenkontrol på din nye Graaf?
EDIT: Nej det har du ikke. Hvilken forforstærker skal du så have i stedet for Capitole Reference?
Jeg var ikke klar over at Rene forhandlede Lyra?
BTW.... Har du andet på vej end pladevaskeren? Siden du skriver første ting fra Jensens lager. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Milu man må sige du har gojordt det samme som jeg har gjordt, er også kommet af med min cd maskie, det skal bare være analogt så velkommen i klubben.....
__________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er et fantastisk flot setup, som du har Milu. Tillykke med det. Men husker jeg helt forkert hvis jeg siger, at du har haft dine Mahler i sort pianilak sammen med den store Rogue forstærker ?
Lars
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Ahem... Så er der lukket og slukket for CD'erne! Min CD spiller er på vej ud af hytten. Så fra næste uge - helt analogt. Første ting direkte fra Jensen's lager: Lyra Dorian - lige netop den PU jeg havde i tankerne, det var sgu' da heldigt... Det varer lidt med lytteindtryk, da jeg venter på en vægt-skive og en pladevasker. Mvh. |
|
|
Bare af nysgerrighed. Hvis du dropper din cd-afspiller ryger din forforstærker efter mine beregninger jo også. Hvad så? Har du volumenkontrol på din nye Graaf?
EDIT: Nej det har du ikke. Hvilken forforstærker skal du så have i stedet for Capitole Reference?
BTW.... Har du andet på vej end pladevaskeren? Siden du skriver første ting fra Jensens lager. |
|
|
Tja, synes egentlig det var det eneste rigtige at gøre, at bruge mest krudt på det medie der er bedst, og CD får ikke bare lidt bank, men voldsomt bank! Men senere skal jeg da ha' en billig afløser så jeg kan høre CD, måske Squeezebox...
René (Vassagohifi) kan vel skaffe det meste, om han er forhandler af Lyra? Ved det faktisk ikke, men han havde denne stående.
Graaf GM 13.5B mk. II
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monolake skrev:
| Hej Milu man må sige du har gojordt det samme som jeg har gjordt, er også kommet af med min cd maskie, det skal bare være analogt så velkommen i klubben..... |
|
|
Tak skal du ha'!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
Det er et fantastisk flot setup, som du har Milu. Tillykke med det. Men husker jeg helt forkert hvis jeg siger, at du har haft dine Mahler i sort pianilak sammen med den store Rogue forstærker ?
Lars |
|
|
Tak Lars.
Det er desværre ikke mig. Begge dele ville da være lækkert!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Ahem... Så er der lukket og slukket for CD'erne! Min CD spiller er på vej ud af hytten. Så fra næste uge - helt analogt. Første ting direkte fra Jensen's lager: Lyra Dorian - lige netop den PU jeg havde i tankerne, det var sgu' da heldigt... Det varer lidt med lytteindtryk, da jeg venter på en vægt-skive og en pladevasker. Mvh. |
|
|
BTW.... Har du andet på vej end pladevaskeren? Siden du skriver første ting fra Jensens lager.
|
|
|
Tja, synes egentlig det var det eneste rigtige at gøre, at bruge mest krudt på det medie der er bedst, og CD får ikke bare lidt bank, men voldsomt bank! Men senere skal jeg da ha' en billig afløser så jeg kan høre CD, måske Squeezebox... René (Vassagohifi) kan vel skaffe det meste, om han er forhandler af Lyra? Ved det faktisk ikke, men han havde denne stående. Graaf GM 13.5B mk. II
Mvh. |
|
|
Jeg havde også gættet på den Graaf.
Jamen hatten af for din beslutning. Det virker jo bare modsat for mig at droppe CD fordi jeg er en ung knægt der ikke i sin tid er startet med LP og så gået over til CD. Jeg er startet med CD tilbage i 1991 og har så haft vinylen for sjov. Men jo. Vinyl er da godt. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
lars37 skrev:
|
Lars
|
|
|
Tak Lars.
Det er desværre ikke mig. Begge dele ville da være lækkert!
Mvh. |
|
|
Jamen du skal da have sådan en Zeus. Skal du ikke Milu? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
|
|
BTW.... Har du andet på vej end pladevaskeren? Siden du skriver første ting fra Jensens lager.
|
|
|
Tja, synes egentlig det var det eneste rigtige at gøre, at bruge mest krudt på det medie der er bedst, og CD får ikke bare lidt bank, men voldsomt bank! Men senere skal jeg da ha' en billig afløser så jeg kan høre CD, måske Squeezebox... René (Vassagohifi) kan vel skaffe det meste, om han er forhandler af Lyra? Ved det faktisk ikke, men han havde denne stående. Graaf GM 13.5B mk. II Mvh. |
|
|
Jeg havde også gættet på den Graaf.
Jamen hatten af for din beslutning. Det virker jo bare modsat for mig at droppe CD fordi jeg er en ung knægt der ikke i sin tid er startet med LP og så gået over til CD. Jeg er startet med CD tilbage i 1991 og har så haft vinylen for sjov. Men jo. Vinyl er da godt. |
|
|
Samme her, jeg var ung da CD begyndte stormen på LP'er, så det var meget lidt jeg kendte til LP...
Vinyl er ikke godt, det er ganske enkelt fænomenalt!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
lars37 skrev:
Lars
|
|
|
Tak Lars. Det er desværre ikke mig. Begge dele ville da være lækkert! Mvh. |
|
|
Jamen du skal da have sådan en Zeus. Skal du ikke Milu? |
|
|
Meget gerne, 75 ekstra watt ville være lækkert!
Men desværre er den for dyr for mig.
M150 klarer det ganske godt, især når min stue ikke er større...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er vist ham Kiwin, jeg har forvekslet dig med. Beklager..
Lars
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
Det er vist ham Kiwin, jeg har forvekslet dig med. Beklager..
Lars |
|
|
Det kan vist godt passe.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Milu
Fedt setup og velkommen i klubben af analog nørder
Jeg er der næsten selv, dog er min cd ikke skrottet "Can´t win all the time" (den er bare skiftet til en i mine ører bedre maskine end før) __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
lars37 skrev:
Lars
|
|
|
|
|
Jamen du skal da have sådan en Zeus. Skal du ikke Milu?
|
|
|
Meget gerne, 75 ekstra watt ville være lækkert! Men desværre er den for dyr for mig. M150 klarer det ganske godt, især når min stue ikke er større...
Mvh. |
|
|
Så dyr er den vel heller ikke, hvis du indbytter dine monoblokke. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja den analoge verden er fed!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
lars37 skrev:
Lars
|
|
|
|
|
|
|
|
Meget gerne, 75 ekstra watt ville være lækkert! Men desværre er den for dyr for mig. M150 klarer det ganske godt, især når min stue ikke er større... Mvh. |
|
|
Så dyr er den vel heller ikke, hvis du indbytter dine monoblokke. |
|
|
Hehe, kunne være sjovt med 2 brokoblede med 515 watt... Men pyha en elregning.
Men jo ingen tvivl om at en Zeus godt måtte indfinde sig her på casa!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
lars37 skrev:
Lars
|
|
|
|
|
|
|
|
Meget gerne, 75 ekstra watt ville være lækkert! Men desværre er den for dyr for mig. M150 klarer det ganske godt, især når min stue ikke er større... Mvh. |
|
|
Så dyr er den vel heller ikke, hvis du indbytter dine monoblokke.
|
|
|
Hehe, kunne være sjovt med 2 brokoblede med 515 watt... Men pyha en elregning. Men jo ingen tvivl om at en Zeus godt måtte indfinde sig her på casa!
Mvh. |
|
|
Det må jo så blive det næste
Og så skal du lige opdatere din ønskeseddel på første side i denne tråd. Der står for eksempel at du skal have en fed rør riaa og en pladevasker. Og det er vel ved at være i orden. Eller? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Lige en lille anbefaling til natten:
This mama can play the blues! Har på fornemmelsen den LP bliver slidt...
Mvh. |
|
|
For f..... Milu. Nu kostede du mig penge igen 
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
Milu skrev:
Lige en lille anbefaling til natten:
This mama can play the blues! Har på fornemmelsen den LP bliver slidt...
Mvh. |
|
|
For f..... Milu. Nu kostede du mig penge igen 
Haugaard
|
|
|
For dælen den skive holder Milu. Der er jo både blues, blæsere og boogie woogie klaver for alle pengene.
BTW. Hvornår skal jeg hjælpe dig af med dine overflødige cd'er 
Haugaard
|
| Til top |
|
| |