| Forfatter |
|
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 06:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej milu ja det er sgu noget værre noget med vinyl  jeg har også skildt mig af med mine cder , ja ja det er lidt tidligt på morgen men jeg hører faktisk led zeppelin... __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monolake skrev:
hej milu ja det er sgu noget værre noget med vinyl jeg har også skildt mig af med mine cder , ja ja det er lidt tidligt på morgen men jeg hører faktisk led zeppelin... |
|
|
Jep, LP rules! Ja Led Zeppelin er guld!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja de er virkelig fede må sige de kan styre en guitar for vildt og den måde de spiller sammen på huha og lige pt kører der jimi Hendrix
__________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva' Milu kører du ikke stadig med Dorian eller er det kun dit avatar der er blevet skiftet?
|
| Til top |
|
| |
Torben Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 440
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 01:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Tja, synes egentlig det var det eneste rigtige at gøre, at bruge mest krudt på det medie der er bedst, og CD får ikke bare lidt bank, men voldsomt bank! Men senere skal jeg da ha' en billig afløser så jeg kan høre CD, måske Squeezebox... René (Vassagohifi) kan vel skaffe det meste, om han er forhandler af Lyra? Ved det faktisk ikke, men han havde denne stående. Graaf GM 13.5B mk. II
Mvh. |
|
|
Godt du går i tankerne om evt. at anskaffe dig en Squeezebox.... jeg kan varmt anbefale den der er mange som ikke tør den, og det er nok fordi den er så billig?
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
| Hva' Milu kører du ikke stadig med Dorian eller er det kun dit avatar der er blevet skiftet? |
|
|
Hej K.
Ja altså jeg kunne ikke få den Lyra Dorian til at yde sit bedste i VPI armen, så jeg gik tilbage til Dynavector, en 20X HO for at være præcis.
Og ingen tvivl om at det er et super match!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Torben skrev:
Milu skrev:
| Tja, synes egentlig det var det eneste rigtige at gøre, at bruge mest krudt på det medie der er bedst, og CD får ikke bare lidt bank, men voldsomt bank! Men senere skal jeg da ha' en billig afløser så jeg kan høre CD, måske Squeezebox... René (Vassagohifi) kan vel skaffe det meste, om han er forhandler af Lyra? Ved det faktisk ikke, men han havde denne stående. Graaf GM 13.5B mk. II Mvh. |
|
|
Godt du går i tankerne om evt. at anskaffe dig en Squeezebox.... jeg kan varmt anbefale den der er mange som ikke tør den, og det er nok fordi den er så billig? |
|
|
Hej Torben.
Ja jeg har ikke besluttet mig endnu.
Og den måtte da gerne være billigere!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Torben Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 440
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Torben skrev:
|
Milu skrev:
| Tja, synes egentlig det var det eneste rigtige at gøre, at bruge mest krudt på det medie der er bedst, og CD får ikke bare lidt bank, men voldsomt bank! Men senere skal jeg da ha' en billig afløser så jeg kan høre CD, måske Squeezebox... René (Vassagohifi) kan vel skaffe det meste, om han er forhandler af Lyra? Ved det faktisk ikke, men han havde denne stående. Graaf GM 13.5B mk. II Mvh. |
|
|
Godt du går i tankerne om evt. at anskaffe dig en Squeezebox.... jeg kan varmt anbefale den der er mange som ikke tør den, og det er nok fordi den er så billig?
|
|
|
Hej Torben. Ja jeg har ikke besluttet mig endnu. Og den måtte da gerne være billigere!
Mvh. |
|
|
Hej Milu
Når min Squeezebox spiller via ekstern DAC og min cd-afspiller til 13 k også spiller via den DAC, og de stort set spiller lige godt. Så syntes jeg ikke den er dyr.
Men selvfølgelig vil man altid have det billigt 
Mvh Torben
|
| Til top |
|
| |
kenneth ztas1 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Milu
Har lige købt Katie Webster cdén, så du kostede osse mig penge 
dejlig dejlig skive 
og lækkert anlæg du har 
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
kenneth ztas1 skrev:
Hej Milu
Har lige købt Katie Webster cdén, så du kostede osse mig penge 
dejlig dejlig skive 
og lækkert anlæg du har  |
|
|
Tak lige over! (Er det ikke det de unge siger i dag?)
Ja den er skøn!
Desværre er hun død, så der kommer ikke mere fra den side...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Torben skrev:
Milu skrev:
Torben skrev:
Milu skrev:
|
|
|
|
|
Hej Torben. Ja jeg har ikke besluttet mig endnu. Og den måtte da gerne være billigere! Mvh. |
|
|
Hej Milu
Når min Squeezebox spiller via ekstern DAC og min cd-afspiller til 13 k også spiller via den DAC, og de stort set spiller lige godt. Så syntes jeg ikke den er dyr.
Men selvfølgelig vil man altid have det billigt 
MvhTorben |
|
|
Nej nej den er bestemt ikke dyr, det var bare det med at den måske var for billige for nogen, jeg er ligeglad bare det spiller godt...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

|
| Sendt: 19 Januar 2007 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
 dit setup ser virkelig lækker ud et stort bifald fra min side   __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 02 Februar 2007 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man hører rygter om nyt legetøj i Casa Milu....
Har det noget på sig? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

|
| Sendt: 03 Februar 2007 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja lad os høre mere om det...
__________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 03 Februar 2007 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Arrhh, I er så utålmodige!
Min tråd har jeg ikke fået opdateret på det sidste, bekagler...
Men der kommer snart nogle nye billeder.
Altså der er ikke sket det vilde, som nævnt spiller der en Graaf GM70 riaa, Graaf GM13.5 Mk. II forforstærker.
Men har netop fået 2 nye CD afspillere, 1 stk. Arcam Alpha 5+ standard og 1 Arcam Alpha 5+ modificeret med LClock X03 og opgraderinger i analog delen, hurtige op-amps og bedre kondensatorer. Meningen er så at den modded skal moddes så kraftig som muligt og standard 5+ skal være referencen...
Evt. kan der læses mere i denne tråd, og ses billeder:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48469&KW=ar cam
En halvgammel cd afspiller, spiller grundlæggende rigtig godt, og man undres over hvad der er sket på 13 år, eller nærmere mangel på samme... Kunne vel ikke undvære cd, og det er en forbavsende god maskine, også hvis man er på et lavt budget.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 03 Februar 2007 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Arrhh, I er så utålmodige!
Min tråd har jeg ikke fået opdateret på det sidste, bekagler... Men der kommer snart nogle nye billeder. Altså der er ikke sket det vilde, som nævnt spiller der en Graaf GM70 riaa, Graaf GM13.5 Mk. II forforstærker. Men har netop fået 2 nye CD afspillere, 1 stk. Arcam Alpha 5+ standard og 1 Arcam Alpha 5+ modificeret med LClock X03 og opgraderinger i analog delen, hurtige op-amps og bedre kondensatorer. Meningen er så at den modded skal moddes så kraftig som muligt og standard 5+ skal være referencen... Evt. kan der læses mere i denne tråd, og ses billeder: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48469&K W=ar cam
En halvgammel cd afspiller, spiller grundlæggende rigtig godt, og man undres over hvad der er sket på 13 år, eller nærmere mangel på samme... Kunne vel ikke undvære cd, og det er en forbavsende god maskine, også hvis man er på et lavt budget.
Mvh. |
|
|
*host host* 
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
boegelund Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 03 Februar 2007 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Din P-75 riaa er betydelig god hvis du bruger MC lowoutput og kender spoleimpedansen.
Prøv Avondale, han modder AA5+
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 03 Februar 2007 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
Milu skrev:
Arrhh, I er så utålmodige! Min tråd har jeg ikke fået opdateret på det sidste, bekagler... Men der kommer snart nogle nye billeder. Altså der er ikke sket det vilde, som nævnt spiller der en Graaf GM70 riaa, Graaf GM13.5 Mk. II forforstærker. Men har netop fået 2 nye CD afspillere, 1 stk. Arcam Alpha 5+ standard og 1 Arcam Alpha 5+ modificeret med LClock X03 og opgraderinger i analog delen, hurtige op-amps og bedre kondensatorer. Meningen er så at den modded skal moddes så kraftig som muligt og standard 5+ skal være referencen... Evt. kan der læses mere i denne tråd, og ses billeder: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48469&K W=ar cam En halvgammel cd afspiller, spiller grundlæggende rigtig godt, og man undres over hvad der er sket på 13 år, eller nærmere mangel på samme... Kunne vel ikke undvære cd, og det er en forbavsende god maskine, også hvis man er på et lavt budget. Mvh. |
|
|
*host host* 
Haugaard |
|
|
Hehe, ja det kunne godt være lidt host-host!
Men er arbejdsløs, så er indkomsten knap så høj...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 03 Februar 2007 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
boegelund skrev:
Din P-75 riaa er betydelig god hvis du bruger MC lowoutput og kender spoleimpedansen.
Prøv Avondale, han modder AA5+ |
|
|
Ja det er bestemt en god lille riaa Dynavector P-75, men den er solgt og væk til fordel for Graaf GM70.
Ja Avondale modder AA5+, men han tager sig også godt betalt for det. Så det bliver noget jeg selv skal kunne. Det er nu heller ikke så meget, der er jo sat en ny LClock X03 i og bedre analog del. Så der skal måske ske noget i strømforsyningen...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |