Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 17:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Genskin på PX70 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mbs1979
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 08 April 2007 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen er efter lang tids søgen fik jeg endelig gjort op med mig selv at det var et plasma tv nærmere betegnet Panasonic PX70 som jeg skal have som mit nye husalter, men da jeg så ser det i forretningen synes jeg at glaspladen reflekterer ualmindelige meget lys og er derfor kommet i tvivl om forvidt jeg måske skulle vælge et lcd i stedet, da jeg kommer til at få et stort vinduesparti bag det og et andet stort vinduesparti fra den venstre side. Nu er så mit spørgsmål til de px70 ejere der måtte være derude om hvordan deres erfaringer med genskin er. håber der er nogen der måske kan hjælpe.
Til top Vis mbs1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs1979

nicoleif
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 April 2007 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

mbs1979 skrev:
Hej allesammen er efter lang tids søgen fik jeg endelig gjort op med mig selv at det var et plasma tv nærmere betegnet Panasonic PX70 som jeg skal have som mit nye husalter, men da jeg så ser det i forretningen synes jeg at glaspladen reflekterer ualmindelige meget lys og er derfor kommet i tvivl om forvidt jeg måske skulle vælge et lcd i stedet, da jeg kommer til at få et stort vinduesparti bag det og et andet stort vinduesparti fra den venstre side. Nu er så mit spørgsmål til de px70 ejere der måtte være derude om hvordan deres erfaringer med genskin er. håber der er nogen der måske kan hjælpe.

Jeg har haft mit 42px70 i ca. 1 uge og har det placeret lige overfor to store vinduer (min lejlighed er meget lyd; læs solskin) og jeg har ikke oplevet mere genskin end hos mit gamle 32" crt Philips tv. Det skal dog siges at jeg ikke har set tv særlig meget i de lyse dagtimer!  

Til top Vis nicoleif's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nicoleif

mbs1979
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 April 2007 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

ok jeg har nemlig et crt tv nu. Men hvis det ikke umiddelbart er værre end det ser det jo ikke ud som om det skulle være et problem så...

Til top Vis mbs1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs1979

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 08 April 2007 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

mbs1979 skrev:

ok jeg har nemlig et crt tv nu. Men hvis det ikke umiddelbart er værre end det ser det jo ikke ud som om det skulle være et problem så...

Det er det ikke - jeg har PX70 i 50" og jeg har en lampe hængende ud for synsvinklen, og den lægger jeg ikke mærke til når den er tændt!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes