Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej experter
Jeg har gennem et godt stykke tid været inde i dette forum og se alle jeres fede anlæg. Det har givet mig en del inspiration, og nu er det så snart min tur til at vise mit gear frem. Det skal dog lige købes først og inden da har jeg et par spørgsmål 
Jeg har set lidt på DENON AVR-3806 med DENON DVD-2910 . Jeg var inde i HIFI klubben og høre de to spille på noget Dali Suite 2.8. Jeg synes det lød rigtig fornuftigt. Jeg hørte også Ikon 6 spille, og jeg tror at det bliver dem som jeg nupper. Så med hensyn til lyden, bliver det nok hele Ikon serien i 5.1 på noget Denon
Jeg har besluttet mig for at jeg vil have en projektor, og det er her min tvivl kommer ind. Jeg så en Benq 7700 i HIFI klubben og den så rigtig fed ud. Den er dog desværre for dyr til mit budget, så jeg tror jeg hælder mere til en Sanyo Z4 som jeg kan få for 13500 kr hos www.pipro.de – Er det en forretning som kan anbefales, jeg ved jo ikke hvad prisen bliver i DK?
Med hensyn til lærred er jeg meget itvivl, da jeg ikke aner en klap om sådan noget. Jeg har set lidt på et motorlærred fra Kingpin i en størrelse af 89”. Jeg skal sidde ca. 3½ meter fra lærredet, så ved ikke om det bliver for stort? Ellers har jeg set på et Lissau Plano Contrast Grey. Jeg tror dog mere jeg er til et motorlærred, da det skal hænge i min stue, og ikke mener at en grå dug midt på væggen pynter.
Jeg håber i gider hjælpe mig - på forhånd tak
|