Sendt: 18 September 2005 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kim
kim014 skrev:
Jeg har haft en Yamaha RX-V650 et stykke tid , og har endnu ikke helt fundet ud af den på grund af at manualen kun har Svensk som ligger tættest på Dansk, findes der manualer på Dansk til Yamaha RX-V Receivere??
|
|
|
Der findes ikke danske manualer til Yamaha RX-V Receivere, efter hvad jeg har fundet frem til, desværre. Jeg bruger den engelske version i stedet for den svenske, da svensk ikke lige er min stærke side 
kim014 skrev:
På fjernbetjeningen skal man kunne betjene sit tv ved at trykke en kode ind, men ingen virker til min Samsung LE26R51B TV samt jeg tror heller ikke nogle af koderne virker til min DVD Sony HX710
Mvh. Kim
|
|
|
Jeg mener at de koder der kan trykkes ind i din fjernbetjening kun er beregnet til Yamaha produkter. Så tror ikke at du kan få det til at virke hverken med din Samsung LE26R51B eller DVD Sony HX710. Men hvis du gør, så sig til. Så skal jeg nemlig også i gang med min fjernbetjening 
Storebroren til din nemlig 750'eren har programmerbar fjernbetjening, så den kan bruges til andre firmaers produkter.
Tror du skal have fat i sådan en, eller en anden universal programmerbar fjernbetjening hvis du kun vil have een remote.
|