Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2025 | 17:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: HT-P70 den perfekte all-in-one m. HDMI?! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
oo27
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 30 August 2005 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

Hey.

Bestiller et Samsung LE-32R51B på fredag når det kommer på lager hos pixmania.

Derfor har jeg længe ledt efter et passende all-in-one surround system og det ser ud til jeg endelig har fundet det 

Det drejer sig om Samsung´s nye HT-P70 (manual i pdf: http://www.samsung.com/me/support/productsupport/download/Fi leView.aspx?cttfileid=429190&type=Audio+System&typec ode=101070&subtype=Home+Theatre+System&subtypecode=4 02881&cmssubtypecode=&model=HT-P70&filetype=UM&a mp;language=#)

Umiddelbart ser det ud til at være den perfekte/optimale kombination til fjernsynet.

HT-P70 highligts:

HDMI - Faroudja DCDi scaler = 576p, 720p og 1080i via HDMI - Component - RBB/Scart (hvis man har noget at bruge det til) - USB Host der lader dig tilslutte Digicam, ekstern HDD og MP3 afspiller (Creative, Yepp og Ipod) - DivX playback (DivX 3.1-5.1) + WMV (V1/V2/V7) - DVD Audio og SACD.

Surround delen byder på:

DTS - Pro Logic II - Delay til indstilling af hver enkelt højtaler - AV Sync/LipSync fra 0ms - 300ms - RDS FM/AM - Tilslutning af høretelefoner - Sleep timer og Multi-remote der kan styre LE-32R51B

Umiddelbart eneste ankepunkt jeg kan finde er højtalerene/sub - men det kan jo forholdsvis nemt og billigt skiftes

Det bedste af det hele er næsten prisen!! der svinger fra 3600kr - 4300kr

3600kr hos pixmania (dog kaldes modellen her HT-P70N) - jeg har mailet dem i aftes og forespurgt om forskellen mellem P70N og P70

http://www.pixmania.com/dk/dk/112554/art/samsung/home-cinema -system-ht-p70.html

4233kr i DK

http://dk.pricerunner.com/sound-and-vision/sound/home-cinema -systems/365241/prices

Hvad synes i - virker det ikke umiddelbart som en kanon deal? Jeg mener 3600kr for et komplet sæt med HDMI, Faroudja DCDi (s. 16 i manualen), programmérbar remote, LipSync og så ovenikøbet 5.1 sæt højtalere!

Jeg er fuldt ud bevidst om at det ikke er på samme "HI-FI" niveau som et seperat anlæg og tilsvarende 5.1 sat/sub system - MEN mit problem er at konen vil have det skal være så diskret som muligt og bestemt ikke må fylde noget og det skal se godt ud (hele 3 ting på én gang, det går virkeligt ikke)

Umiddelbart har jeg efter min intensive søgning ikke fundet andre all-in-one systemer der byder på lige så stærke specs

Til top Vis oo27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oo27

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes