Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 137
Sendt: 26 August 2005 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
Hej jeg har en center højtaler. Men jeg ved ikke hvad mærke den er af???. Jeg har fået og vide den skulle være i god kvalitet. Men dem jeg fik den i gave af vidste ikke hvad mærke det er af . Kan nogle her sige noget om hvilke mærke det kunne være. Her er lidt billeder af den
__________________ Vi skal have noget mere SKUM!!!
Sendt: 27 August 2005 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
Jackie linolen skrev:
Hvad med et billede af bagsiden, sidder der ikke en mærkat med nogle oplysninger?
Tror jeg ikke. men her lidt billder så kan i se bagsiden der er godt nok et lille mærkat hvor der står inspected by T.K Meistraas og så står det made by og så er der to tal 14 og 15 ????hmmm hvad sker der har kigget mange gange på det men de kan vel ikke hede meistraas dem der har lavet den
__________________ Vi skal have noget mere SKUM!!!
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
Sendt: 27 August 2005 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
Det ligner lidt noget Radionette fra elgiganten eller måske en BAZE fra Merlin. Det har nokke været verden dyreste center(behøves self. heller ikke) når producentens navn ikke engang står bagpå. Men hvis den spiller godt er det jo også ligemeget hvad det er for en
MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Sendt: 27 August 2005 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
wrong skrev:
Er der ikke noget logo på fronstoffet???
MVH WRONG
nope ikke noget på front stoffet men den er nu bedre end baze og Radionette dem kender jeg og har hørt de er nu ikke dårlige men jeg mener denne er bedre men det under mig meget der ikke står noget hvis man flytter enhederne står der så måske noget inden i tror i ????
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum