Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 22:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Hvordan gå det med Selector HD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 28 November 2006 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Nu har vi haft VM i fodboldt i HD på cabletv med en Selector HD.

Er HD over cabletv, gået død og er der planer om en fremtid for HD over cabletv ?

Eller var det en prøve, uden fremtid, eller skal vi vente næste gang at der kom VM i fodboldt før at vi igen kan få glæde af Selector HD.
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa

henrik j
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 28 November 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

VÅGN OP TDC

Jeg har spurgt 2 gange nu hos TDC,skriftligt,UDEN at få svar.Derefter gik jeg i en TDC butik,og spurgte hos en sælger,der mente det vist nok bliver en gang næste år.

Så nu er der kun et at gøre: opsige sit kabel-tv,installere sit eget antenne-anlæg.

Forstår godt flere og flere opgiver TDC.De betragter vist ordet service som et fremmed-ord.

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Sendt: 28 November 2006 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

Så er der kun Parabol vejen, hvis man ønsker HD-TV, dem der bor i en lejlighed med TDC cable tv, og hvor man ikke må satte en parabol op, må skyder en hvid pil efter HD-TV 
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 28 November 2006 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Stofa tilbyder et par HD kanaler via deres kabel-TV.

Ellers er der selvfølgelig muligheden med en parabol, som jeg selv har valgt, for at kunne modtage HDTV.

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 November 2006 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

Stofa og HDTV

Nogen antenneforeninger opfører sig i mine øjne   "Underligt i hele dette spørgsmål". Nogen mangler plads, nogen kræver MPEG 4 over HELE Linien og andre igen skriver der ingen ønsker er om andre/flere programmer, bortset fra TV2 News og flere TV2 programmer.

Et andet eks. her i Antenneforeningen Århus koster DK4 135 kr pr år, og hvem gider se den?

Jeg vidste heller ikke Windows Computer ville bestemme over ens skærm, hvis det ikke var den "Rigtige" skærm ville Windows grafik kort ikke sende en bestemt opløsning. Så jeg forstår bedre og bedre TDC's problemer med HD materiale. Jeg tror det er uløseligt, men skal/burde TDC da ikke tage andre fabrikater ind i varmen?

Til top Vis osprey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af osprey

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 November 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

janwa

En amerikaner skrev at HDTV ville udvikle sig til det som det nu ville, og hvem bekymrer sig om herom. En anden skrev "HDTV is inevitable", og hvor er/ligger lige Evitable?

Dette er selvfølgelig  leg med ord. Mit hovedproblem er dette her "HDTV fylder så meget at opbevare", således Vi aldrig kommer til opleve dette Live, således Live Sport og HDTV er en umulig sammen blanding, direkte møntet på DR. Nå for blive i den grove afdeling, hvilken hardware evt. HDTV udsendelser skal være på. Når man skriver om god kvalitet og så lige pludselig bekymrer sig om opbevaringen. Ja ja og var der ikke engang hvor bånd var så dyre at DR slettede nogle for bruge disse på andre udsendelser?

Til top Vis osprey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af osprey

lunddal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006
Sendt: 29 November 2006 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

henrik j skrev:

VÅGN OP TDC

Jeg har spurgt 2 gange nu hos TDC,skriftligt,UDEN at få svar.Derefter gik jeg i en TDC butik,og spurgte hos en sælger,der mente det vist nok
bliver en gang næste år.

Så nu er der kun et at gøre: opsige sit kabel-tv,installere sit eget antenne-anlæg.

Forstår godt flere og flere opgiver TDC.De betragter vist ordet service som et fremmed-ord.

De kan jo ikke svare noget, når de ikke selv er klar over det. Der er stadigvæk fejl på madkassen, de kalder HD Selector.
Til top Vis lunddal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lunddal

lunddal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006
Sendt: 29 November 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

osprey skrev:

Dette er selvfølgelig  leg med ord. Mit hovedproblem er dette her "HDTV fylder så meget at opbevare", således Vi aldrig
kommer til opleve dette Live, således Live Sport og HDTV er en umulig sammen blanding, direkte møntet på DR.

Hvad er det dog for noget vrøvl?
Til top Vis lunddal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lunddal

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes