Sendt: 22 August 2005 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte 1720 afspilleren forleden og har været rigtig glad for den siden, ser ud til at læse alt og billedekvaliteten er rigtig god (har et Sony 29" 4:3 fjernsyn), så kører RGB via scart (profigold) kabel.. Lyden er coax forbundet til min Denon AVR 3805 surround forstærker. :)
Jeg gik og overvejede Denon 1920 afspilleren, men fandt udaf at der nok ikke var noget i den jeg kunne bruge. Kan ikke bruge DVI/HDMI pga jeg har et CRT fjernsyn og SACD og DVD-audio er også ligemeget, har ingen DVD-audio eller SACD og endnu ikke fundet nogen med den musik jeg kan lide.. Så var reelt ikke noget komme efter for mig.. Tror heller ikke billedekvaliteten bliver meget bedre end min 1720, tror ikke mit sony fjernsyn kan vise bedre billede... Så beslutningen var enkel og desuden skal man have ny når HD DVD og blueray kommer på market, så ingen grund til at offer en formue på ting jeg måske engang får brug for, for så er der kommet noget nyt, så man skal skifte anyway..
Men er MEGET glad for min Denon AVR 3805, det er kreds for kendere.. Spiller som en drøm, både i film og musik (hører Trance/Techno/Rock) musik. Klarer den sku perfekt.
GZZ
|