Bruger siden: 07 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 99
Sendt: 07 August 2005 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
Hejsa. Min gamle Harman Kardon hk680 er gået sig en tur og vil derfor have mig en ny forstærker. Min økonomi tillader desværre kun at den max. må koste 6000,-. Vil gerne have nogle forslag fra folk der kender. Krav til den:
Bruger siden: 07 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 99
Sendt: 08 August 2005 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
Takker for svarene. Jeg har et par små Dali højtalere og regner bestemt med at købe et par Dali front også til opsætningen, men det må vente til økonimien tillader det. Jeg har midlertid fået anbefalet den samme poineer forstærker som Melvis linker til, så tror det bliver den. Kunne da være man skulle smutte ind og høre Yamahaen ;)
Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 08 August 2005 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
Hvis ikke høytalerne dine ligger i den lyse enden ville jeg også gått for Pioneeren. Jeg finner stort sett Dali som mørke/nøytrale.
Men jeg ville ha vurdert å kjøpe 2014i fremfor 1015. Tildels har 2014 vistnok en litt bedre strømforsyning, men dens største fordel er nå ilinken da det er bestemt at det vil bli tillatt å overføre de nye lydformatene (DD+ og DTS-HD) over ilink. Det vil si at du slipper for 6 analoge kabler hvis du fremdeles skulle ha receiveren når Blueray/HD-DVD melder sin ankomst.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum