Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 20:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Kinahifishop? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sonyes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 08:05 | IP-adresse registreret  

Hvad er det for en rørbamse? Ja du kan sagtens være sikker på at det er den rigtige vare du får.
Til top Vis sonyes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sonyes

Polle10
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

Hej igen.....

Pyhhhh ha da....Embarrassed. Tak skal du have. Og hvordan undersøger man det så lige, hvis det skal afgøres inden der kommer lyd på?????. Fragtmænd er vist også et travlt folkefær.

Det er somend bare en Cayin Spark A-88T (Russian 6550EH Tubes). Har aldrig før haft en rørforstærker, men mener nu at den er nede i en pris, hvor jeg kan være med igen. Efter hvad der står, så er den nu sat ned fra 1878.- EURO, til 895.- euro, altså ca kun 6,700 kr. plus diverse.. Prisen vil total blive omkring ca. 11.000 kr.. Håber da, at det er billigt nok for denne forstærker. Jeg går for tiden og prøver at få bygget et anlæg op. Ved godt at det ikke er de fedeste højtalere som jeg har. Men any way. Et sted skal man jo starte. Det er et par Infinity Kappa 600. Selv mener jeg nu, at de er okay i lyden til mig. Vil da også gerne have nogle fif til højtalerkabler og evt. kabler fra cd'en, som ville passe sammen med dette. Vil når økonomien er til det igen, prøve at finde en billig rør cd afspiller. Lige for tiden har jeg to muligheder for at afspille cd'er. Jeg har en ca to rå gammel hd optager fra Amitech, og en gammel CDI fra Philips, med full moussion modul. Philipsen er jeg nu ganske godt tilfreds med på mit nuværende anlæg..  Nå,,, men nok fra mig. Alle gode råd og foreslag modtages med åben favn. Fornemmer at have været på stand by i for mange år. Håber på hjælp og råd fra jer..

MVH

Poul E

Til top Vis Polle10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Polle10

sonyes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 07:50 | IP-adresse registreret  

Mon ikke du lige kan nå at åbne og kigge? hvis der står det rigtige på fragtsedlen så er det nok også det der er i pakken.

Ja den cayin er en god forstærker. Mht til cd-afspiller med rørudgang, så kan jeg anbefale original 8AT. Den har jeg selv købt

Til top Vis sonyes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sonyes

tue vp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 14 September 2007 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har været inde og se på Ornec.com, og ja det er forfærdeligt billigt. Men man bliver selvfølgelig nervøs ift. flere ting.

1) Hvor meget skal man betale i told? PÅ eksempelvis en C.E.C. AMP3300R og en C.E.C. CD3300R

2) Er de mon villige til at tage skidtet retur, hvis det ikke virker efter hensigten, når man modtager det?

3) Hvis det går i stykker efter et halvt år - så står man vel med håret i postkassen?.C. AMP3300R integrated power amplifier

Til top Vis tue vp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tue vp

Yoshimura
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 September 2007 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

Der er tilsyneladende en del, der har haft dårlige erfaringer med Ornec (meeeeget lang leveringstid og beskadigede produkter), så jeg ville hellere prøve www.nysound.com

Mht. told og moms, ja så ryger der jo altså 25 % oven i hatten i moms, nogle procent for told samt et ekspeditionsgebyr på cirka 70 kroner. Husk dog, at når man får leveret med fragtfirma, så indgår prisen for fragt ikke i det beløb, der bliver beregnet told af, dvs. har du købt en vare til 3.000 DKK og betalt 500 DKK for at få den fragtet hjem, så betaler du kun told/moms af de 3.000 kroner.

Havde du fået varen sendt med posten, så ville told/moms blive beregnet af varens plus forsendelsens pris (dvs. 3500 DKK i ovenstående eksempel).

Lad os høre om dine erfaringer, hvis du ender med at bestille

Holm26
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 September 2007 kl. 02:12 | IP-adresse registreret  

sonyes skrev:
Ca 2500 i fragt plus told, så prisen kommer lidt derop af.

Lidt nysgerrig.. Hvad endte den ming da MC34-AB med at koste ?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes