Emne: TapeConnections mangel på service ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
kennethnr Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knud98 skrev:
StarTrek skrev:
når man køber en ny vare skal den værre ny og ubrugt. |
|
|
FORKERT!
Sakset fra Comon:
"Men selvom der i princippet er tale brugt computer, er der ifølge jurist Frederik Navne Boesgaard, fuldmægtig hos Forbrugerstyrelsen, ingen problemer i at videresælge de brugte varer uden at gøre kunderne opmærksomme på, at de har været benyttet af andre.
Varen skal blot være i samme stand som hvis den var ny. Hvis der ikke er nogen skader eller mangler ved varen, og alle personlige data er slettet, har forhandlerne frit slag til at sælge dem videre til fuld pris.
Dette bliver også bakket op af købeloven, der i paragraf 43 fastslår, at det kræver en væsentlig mangel på produktet for at kunne påkræve prisnedsættelse eller erstatning."
Reglen gælder således ikke kun computere men alle varer, som det fremgår af sidste afsnit
|
|
|
Det var satans, jeg takker for information, så lærte jeg noget nyt i dag 
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
En butik som sælger en demo model til ny prise, er da ikke et sted der er hver at handler (er det ikke det som TC har gjort med en pj.), når man køber en ny vare skal den værre ny og ubrugt.
|
|
|
Butikken burde oplyse at det er en demomodel ja...men derudover er det helt op til butikken at fastsætte om prisen skal være den vejledende udsalgpris eller der skal være et afslag...intet nyt under solen der.
At de fleste så kun ville finde det rimeligt at få et afslag i prisen er en anden sag, hvilket de fleste butikker typisk også plejer at gøre.
Men ingen regler uden undtagelser og i sidste ende er det jo op til køber at takke pænt nej eller acceptere prisen.
__________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med historine om en pj. der bliver soldt som ny, med 700 timer på pæren
|
Til top |
|
|
Knud98 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 194
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
|
|
|
Har den historie en ende - eller?
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
|
|
|
Hvis der er en tråd om den, må du gerne smide et link.  Den med brugte computere er lidt ulden, hvis der ikke er brugt specialsoftware til sletning af data. Det er ikke svært at rekonstruere data, efter en almindelig formatering. På mobiltelefoner kan der også ligge meget personlige data. Det har man hørt eksempler på, at nye kunder har fundet. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
SMNLRSN skrev:
ullum skrev:
Jeg synes ud over reperationstiden at der er flere ting at komme efter TC for i denne sag:
1. at de levere en anden version end det bestilte.2. at de spiser kunden af med en demomodel i bytte for et nyt uden prisafslag.3. at de nægter at betale fragten af demomodellen selv om der er tale om en reklamationssag.4. at TC først skriver at de principiel ikke vil drøfte en konkret sag i et offentlig forum, men alligevel herefter gør det med et klar angreb på edtwodth person.
|
|
|
Skal vi nu ikke holde os til fakta?
1. Modellen Z og ZS er nøjagtigt den samme. Vi har fået det bekræftet på skrift fra Toshiba i forbindelse med denne sag. 2. Tilbuddet om en demo-model, var - som Kasper også skriver - et forsøg på at være fleksible fra vores side, så kunden ikke skulle undvære TV'et, forholdsvist kort efter købet. 3. Vi har _ALDRIG_ nægtet at sende kunden (denne eller nogen anden) en pakkelabel. Det er simpelthen usandt. 4. Jeg har ikke bedt om at blive citeret på diverse fora og når det nu alligevel sker uden mit samtykke, vil jeg da til hver en tid forsvare min ret til at korrigere diverse misforståelser og i det hele taget deltage i diskussionen. |
|
|
fakta er:
1. I forbindelse med købet undersøgte jeg meget nøje markedet fr tv. her fandt jeg bl.a. over mange brugere på der havde fået s-modellen der havde problemer med brummen. Problemet er jo også at i på fakturaen skriver at det er en z model i har sendt!
2. Fint nok at være fleksibel, men det er ikke videre moralsk efter min mening at sælge en demo model uden pris nedslag
3. det har jeg heller aldrig sagt. Det jeg har sagt er i at i nægtede at betale forsendelsen ved den første ombytning. Og det var endda kun den ene vej i skulle betale for da jeg selv havde kørt op til jer. Men som skrevet idligere havde jeg ikke plads i bilen hjem.
4. Med hensyn til at beskrive en sådan en sag på et forum, er det da ikke ulovligt. I er vel ikke en overgud som allah som skal beskyttes for alle midler???!!! (Sorry kunne ikke dy mig). desuden har i jo også direkte skrevet til mig at det i hvert fald ikke ville hjælpe på min sag at jeg offentgjorde problemer med jeres kundeservice. jeg har hele tiden kun benyttet mig af forum for at få gode råd. det er efterhånden jer der sviner mig til og direkte lyver.
Men lad nu sagen kører hos forbrugerklagenævnet. de har siden først omgang dokumenter fået tilsendt yderligere emails, samt links til de forumpost jeg har oprettet.
I har endnu ikke svaret mig på hvorfor i siger i ikke har modtaget brev fra FKN når de sendte det til jer for 10 dage siden.
|
Til top |
|
|
Knud98 Forum Bruger

|
Sendt: 17 September 2007 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
StarTrek skrev:
|
|
|
Hvis der er en tråd om den, må du gerne smide et link. 
Den med brugte computere er lidt ulden, hvis der ikke er brugt specialsoftware til sletning af data. Det er ikke svært at rekonstruere data, efter en almindelig formatering.
På mobiltelefoner kan der også ligge meget personlige data. Det har man hørt eksempler på, at nye kunder har fundet. |
|
|
Det er muligt du mener, den er ulden, men ikke desto mindre er det fuldt lovligt, så længe lovens betingelser opfyldes. Men når det er sagt, så er jeg da enig med dig i, at det er betænkeligt, at der er sådan.
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knud98 skrev:
Spencer skrev:
StarTrek skrev:
|
|
|
Hvis der er en tråd om den, må du gerne smide et link. Den med brugte computere er lidt ulden, hvis der ikke er brugt specialsoftware til sletning af data.Det er ikke svært at rekonstruere data, efter en almindelig formatering.På mobiltelefoner kan der også ligge meget personlige data.Det har man hørt eksempler på, at nye kunder har fundet. |
|
|
Det er muligt du mener, den er ulden, men ikke desto mindre er det fuldt lovligt, så længe lovens betingelser opfyldes.Men når det er sagt, så er jeg da enig med dig i, at det er betænkeligt, at der er sådan. |
|
|
Så længe der ikke er faldet en dom om det ene eller det andet er det bestemt ikke sikkert at det er lovligt. __________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
StarTrek skrev:
Hvad har dinne venne fået et beder tilbud en dig, sikke nogle venner  |
|
|
Sjovt nok, har mine venner købt alting til vejledende priser, og er glade stadigvæk. 
Nå, vi driver vist lidt væk fra emnet. Demomodeller må ALDRIG koste fuld pris, uanset hvad der er af 'særlige omstændigheder'.
|
|
|
tror vist det er nævnt men der står ikke nogle steder at demomodeller ALDRIG må koste fuld pris. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
Spencer skrev:
StarTrek skrev:
Hvad har dinne venne fået et beder tilbud en dig, sikke nogle venner  |
|
|
Sjovt nok, har mine venner købt alting til vejledende priser, og er glade stadigvæk. 
Nå, vi driver vist lidt væk fra emnet. Demomodeller må ALDRIG koste fuld pris, uanset hvad der er af 'særlige omstændigheder'.
|
|
|
tror vist det er nævnt men der står ikke nogle steder at demomodeller ALDRIG må koste fuld pris. |
|
|
I hifi-verdenen har grænsen for åger, aldrig været testet.  Puha, der er vist nogle producenter der vil ryste i bukserne.  Ulovligt er det ikke, at sælge demovarer til fuld pris. Hvis kunden ved, at der er tale om en demovare, vil jeg dog mene, at det er god købmandsskik, at give et afslag i pris. Ved e-handel er det en anden sag. Der har kunden 14 dage, til at teste, og finde eventuelle brugsspor, hvis de er der. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Knud98 Forum Bruger

|
Sendt: 17 September 2007 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
Knud98 skrev:
Spencer skrev:
StarTrek skrev:
|
|
|
Hvis der er en tråd om den, må du gerne smide et link. Den med brugte computere er lidt ulden, hvis der ikke er brugt specialsoftware til sletning af data.Det er ikke svært at rekonstruere data, efter en almindelig formatering.På mobiltelefoner kan der også ligge meget personlige data.Det har man hørt eksempler på, at nye kunder har fundet. |
|
|
Det er muligt du mener, den er ulden, men ikke desto mindre er det fuldt lovligt, så længe lovens betingelser opfyldes.Men når det er sagt, så er jeg da enig med dig i, at det er betænkeligt, at der er sådan. |
|
|
Så længe der ikke er faldet en dom om det ene eller det andet er det bestemt ikke sikkert at det er lovligt. |
|
|
Godt så. Tager jeg lige afsnittet efter overskriften: "Ifølge Forbrugerstyrelsen er det lovligt at sælge en lettere brugt
computer som ny. Forhandleren skal blot sikre sig, at alt er slettet på
den, og der ikke er nogen mangler." - Comon. På samme måde, kan en forhandler sælge en forstærker, som efter demo hos kunden kommer retur, som ny. Sålænge betingelesrne i loven overholdes. Så det er bestemt lovligt
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knud98 skrev:
Jesper Juul skrev:
Knud98 skrev:
Spencer skrev:
StarTrek skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Så længe der ikke er faldet en dom om det ene eller det andet er det bestemt ikke sikkert at det er lovligt. |
|
|
Godt så.Tager jeg lige afsnittet efter overskriften:"Ifølge Forbrugerstyrelsen er det lovligt at sælge en lettere brugt
computer som ny. Forhandleren skal blot sikre sig, at alt er slettet på
den, og der ikke er nogen mangler." - Comon.På samme måde, kan en forhandler sælge en forstærker, som efter demo hos kunden kommer retur, som ny. Sålænge betingelesrne i loven overholdes.Så det er bestemt lovligt |
|
|
Jamen så gentager jeg da også lige mig selv, at så længe der ikke er faldet dom om man må sælge en brugt computer som nye er det ikke sikkert det er lovligt. Så kan Forbrugerstyrelsen mene lige hvad de har lyst til, når du indbringer et sag for Forbrugerklagenævnet kan forretningen også bare vælge at ignorere afgørelsen. __________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
SMNLRSN Branchemedlem

Tape Connection
Bruger siden: 25 Maj 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
SMNLRSN skrev:
ullum skrev:
Jeg synes ud over reperationstiden at der er flere ting at komme efter TC for i denne sag:
1. at de levere en anden version end det bestilte.2. at de spiser kunden af med en demomodel i bytte for et nyt uden prisafslag.3. at de nægter at betale fragten af demomodellen selv om der er tale om en reklamationssag.4. at TC først skriver at de principiel ikke vil drøfte en konkret sag i et offentlig forum, men alligevel herefter gør det med et klar angreb på edtwodth person.
|
|
|
Skal vi nu ikke holde os til fakta? 1. Modellen Z og ZS er nøjagtigt den samme. Vi har fået det bekræftet på skrift fra Toshiba i forbindelse med denne sag. 2. Tilbuddet om en demo-model, var - som Kasper også skriver - et forsøg på at være fleksible fra vores side, så kunden ikke skulle undvære TV'et, forholdsvist kort efter købet. 3. Vi har _ALDRIG_ nægtet at sende kunden (denne eller nogen anden) en pakkelabel. Det er simpelthen usandt. 4. Jeg har ikke bedt om at blive citeret på diverse fora og når det nu alligevel sker uden mit samtykke, vil jeg da til hver en tid forsvare min ret til at korrigere diverse misforståelser og i det hele taget deltage i diskussionen. |
|
|
fakta er:
1. I forbindelse med købet undersøgte jeg meget nøje markedet fr tv. her fandt jeg bl.a. over mange brugere på der havde fået s-modellen der havde problemer med brummen. Problemet er jo også at i på fakturaen skriver at det er en z model i har sendt!
2. Fint nok at være fleksibel, men det er ikke videre moralsk efter min mening at sælge en demo model uden pris nedslag
3. det har jeg heller aldrig sagt. Det jeg har sagt er i at i nægtede at betale forsendelsen ved den første ombytning. Og det var endda kun den ene vej i skulle betale for da jeg selv havde kørt op til jer. Men som skrevet idligere havde jeg ikke plads i bilen hjem.
4. Med hensyn til at beskrive en sådan en sag på et forum, er det da ikke ulovligt. I er vel ikke en overgud som allah som skal beskyttes for alle midler???!!! (Sorry kunne ikke dy mig). desuden har i jo også direkte skrevet til mig at det i hvert fald ikke ville hjælpe på min sag at jeg offentgjorde problemer med jeres kundeservice. jeg har hele tiden kun benyttet mig af forum for at få gode råd. det er efterhånden jer der sviner mig til og direkte lyver.
Men lad nu sagen kører hos forbrugerklagenævnet. de har siden først omgang dokumenter fået tilsendt yderligere emails, samt links til de forumpost jeg har oprettet.
I har endnu ikke svaret mig på hvorfor i siger i ikke har modtaget brev fra FKN når de sendte det til jer for 10 dage siden. |
|
|
1. Endnu en gang for, for gentagelsens skyld. Det er det samme TV!.. der er ingen forskel. Det er konstrueret på samme måde, på samme fabrik, af samme firma. At der står et forkert bogstav efter typebeskrivelsen på din faktura, kan være en fejl og det kan jeg simpelthen ikke se det store problem i.
2. Demo modellen var et tilbud. Et tilbud som stod dig frit for at afslå og et tilbud vi på ingen måde var tvunget til at give dig. Alternativet var at dit TV var sendt til reparation og på det tidspunkt valgte du at takke ja til en demomodel.
3. Jeg kan ikke forestille mig at du er blevet nægtet at få betalt transporten for at få dit TV retur. Som jeg skrev tidligere, tilbyder vi altid at betale for transporten. Om du er blevet fejlinformeret i det specifikke tilfælde kan jeg selvfølgelig ikke afvise, da vi er mennesker og mennesker begår fejl.
4. Nu kan jeg ikke mindes at jeg på noget tidspunkt har ophøjet hverken mig selv eller min arbejdsplads til gudestatus.
Jeg er stadig af den mening af det ikke hjælper på din sag at du offentliggør enhver mail du har modtaget fra os. Det har ikke noget at gøre med at vi bevidst vil langsommeliggøre din reparation eller på anden måde gøre processen mere uudholdelig for dig. Det betyder bare ingenting.. hverken på den gode eller dårlige måde. Det eneste det betyder er, for mit tilfælde, at jeg skal bruge en masse af min fritid på at tilbagevise en masse usandheder. Af samme grund valgte jeg til at starte med, ikke at deltage i en debat om dette. Nu føler jeg mig så nødsaget til det og det må jo så tage den tid det tager - tid jeg så må tage ud af tiden med min familie.
Der er ikke nogen ansatte hos TC der på noget tidspunkt har svinet dig til eller løjet om dig. Det må ganske enkelt stå for din egen regning. Der er ydermere heller ikke nogen af os der har klandret dig for at søge "råd og vejledning" på diverse fora.
Nu har du haft 3-4 uger til at forberede din 'sag' mod os - så må det vel også forventes at vi skal bruge tid til at formulere en respons. Om vi så har, eller ikke har modtaget papirerne fra FKN er vel sagen uvedkommende.
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 17 September 2007 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
SMNLRSN skrev:
edtwodth skrev:
SMNLRSN skrev:
ullum skrev:
|
|
|
Skal vi nu ikke holde os til fakta? 1. Modellen Z og ZS er nøjagtigt den samme. Vi har fået det bekræftet på skrift fra Toshiba i forbindelse med denne sag. 2. Tilbuddet om en demo-model, var - som Kasper også skriver - et forsøg på at være fleksible fra vores side, så kunden ikke skulle undvære TV'et, forholdsvist kort efter købet. 3. Vi har _ALDRIG_ nægtet at sende kunden (denne eller nogen anden) en pakkelabel. Det er simpelthen usandt. 4. Jeg har ikke bedt om at blive citeret på diverse fora og når det nu alligevel sker uden mit samtykke, vil jeg da til hver en tid forsvare min ret til at korrigere diverse misforståelser og i det hele taget deltage i diskussionen. |
|
|
fakta er:
I har endnu ikke svaret mig på hvorfor i siger i ikke har modtaget brev fra FKN når de sendte det til jer for 10 dage siden.
|
|
|
1. Endnu en gang for, for gentagelsens skyld. Det er det samme TV!.. der er ingen forskel. Det er konstrueret på samme måde, på samme fabrik, af samme firma. At der står et forkert bogstav efter typebeskrivelsen på din faktura, kan være en fejl og det kan jeg simpelthen ikke se det store problem i.
2. Demo modellen var et tilbud. Et tilbud som stod dig frit for at afslå og et tilbud vi på ingen måde var tvunget til at give dig. Alternativet var at dit TV var sendt til reparation og på det tidspunkt valgte du at takke ja til en demomodel.
3. Jeg kan ikke forestille mig at du er blevet nægtet at få betalt transporten for at få dit TV retur. Som jeg skrev tidligere, tilbyder vi altid at betale for transporten. Om du er blevet fejlinformeret i det specifikke tilfælde kan jeg selvfølgelig ikke afvise, da vi er mennesker og mennesker begår fejl.
4. Nu kan jeg ikke mindes at jeg på noget tidspunkt har ophøjet hverken mig selv eller min arbejdsplads til gudestatus. Jeg er stadig af den mening af det ikke hjælper på din sag at du offentliggør enhver mail du har modtaget fra os. Det har ikke noget at gøre med at vi bevidst vil langsommeliggøre din reparation eller på anden måde gøre processen mere uudholdelig for dig. Det betyder bare ingenting.. hverken på den gode eller dårlige måde. Det eneste det betyder er, for mit tilfælde, at jeg skal bruge en masse af min fritid på at tilbagevise en masse usandheder. Af samme grund valgte jeg til at starte med, ikke at deltage i en debat om dette. Nu føler jeg mig så nødsaget til det og det må jo så tage den tid det tager - tid jeg så må tage ud af tiden med min familie. Der er ikke nogen ansatte hos TC der på noget tidspunkt har svinet dig til eller løjet om dig. Det må ganske enkelt stå for din egen regning. Der er ydermere heller ikke nogen af os der har klandret dig for at søge "råd og vejledning" på diverse fora.
Nu har du haft 3-4 uger til at forberede din 'sag' mod os - så må det vel også forventes at vi skal bruge tid til at formulere en respons. Om vi så har, eller ikke har modtaget papirerne fra FKN er vel sagen uvedkommende.
|
|
|
1. Det er jo det der er sagens kerne. I kan overhovedet ikke se problemer i at I laver fejl. At skrive en anden model på en faktura end den I afsender det er da noget sjusk. Det ville enhver normal forretningsdrivende skrive under på.
2. Jeg takkede ja fordi I ikke havde andre af det tv og da I samtidig sagde I at ikke kunne garantere at fejlen kunne blive lavet. Som jeg har skrevet tidligere har jeg også efterfølgende fundet ud af at det var en fejl jeg lavede. Jeg har i modsætning til jer indrømmet min fejl.
3. Igen: "jeg kan ikke forestille mig" "vi er mennesker der begår fejl" "Vi har også andre kunder" . Det er den slags undskyldninger i bruger ved alle de fejl I har lavet. I ved ikke hvad andre har gjort hos jer. Det kan jeg som kunde jo ikke bruge til noget. Og det er da interessant som I veksler mellem at jeg lyver om betalingen og at I har lavet en mindre fejl. Hvad mener I egentlig!
4. nu lyver du igen. jeg har absolut ikke offentliggjort hver mail jeg har modtaget fra jer. jeg har udtrukket nogle linier fra nogle få mails som skulle vise, hvordan i havde behandlet sagen. Og for at få råd om, om det var korrekt hvad i skrev. I har hele tiden ladet mg forstå at det at oprette en sag hos FKN og oprette post forum i hvert fald ikke hjalp min sag, snart tvæt i mod. Jeres problem er at jeg har det på tryk og FKN har fået det.
Om I har modtaget brevene fra FKN eller ej er ikke ligegyldigt når I påstår I ikke har fået dem. Igen er det et bevis på I ikke har styr på noget som helst eller taler direkte usandt. Og sådan har det været hele vejen igennem. Det ene øjeblik siger I det ene og det andet øjeblik det andet. Det er jo også derfor jeg har bedt om at al kommunikation foregik skriftelig, men det overhører i gang på gang.
|
Til top |
|
|
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
kennethnr skrev:
Jeg spekulere på om du føler du har fået hængt TC ud på den måde du håbede på ?
Din mening med tråden her har jo tydeligvis været at køre hetz mod TC (som i øvrigt er mod reglerne) hvordan føler du selv det går ? 
|
|
|
Det har aldrig været min mening at køre hetz mod Tc. jeg har bare søgt råd og vejledning. Og hvis man ikke skal kunne diskutere sager om købeloven mv. på et sådant forum, hvor skulle man så gøre det?
Endnu engang: jeg tager gerne i mod kritik. Men så skal den også være seriøs.
|
|
|
Du vil ikke køre hetz siger du, du søger kun råd og vejledning siger du, men du indleder på komisk vis denne tråd med at fortælle os at denne tråd er til skræk og advarsel.
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 17 September 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kennethnr Forum Bruger

|
Sendt: 17 September 2007 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kennethnr Forum Bruger

|
Sendt: 17 September 2007 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
2. Jeg takkede ja fordi I ikke havde andre af det tv og da I samtidig sagde I at ikke kunne garantere at fejlen kunne blive lavet. Som jeg har skrevet tidligere har jeg også efterfølgende fundet ud af at det var en fejl jeg lavede. Jeg har i modsætning til jer indrømmet min fejl.
|
|
|
Det vil sige de uden beregning ombyttede et tv uden fejl ?
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
Sendt: 17 September 2007 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|