Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 16:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: TapeConnections mangel på service (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 20
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Bruger siden: 27 Marts 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 16 September 2007 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:

Glemte lige en ting.

TC Mener nu det "kun" har taget 5 uger at rep. mit tv 

De fik det den 27. juli og ringede til mig den 7. september. Det er nøjagtigt 6 uger.

De mener at det er min skyld at tv'et forsvandt på deres lager. Jeg har gjort som der står på deres hjemmeside. Fået tilsendt postmærkat fra Tc som er sat uden på kassen. Inden i kassen har jeg desuden vedhæftet faktura samt beskrivelse af fejl.

De mener altså at den uge hvor tv'et var forsvundet på deres lager ikke skal tælle med i tiden !!!!!!!

Nu føler jeg behov for at præcisere. Det kan godt være at du tror vi er en lille virksomhed hvor alle ved alt hvad der foregår og alle sager er håndteret af de samme personer. Da du sendte dit tv ind til os var der ingen somhelst papirer synlige der beskrev hvorfor du havde sendt tv'et til os. Ikke engang afsender adresse var der på pakken. Vores mand der modtager pakker vidste simpelthen ikke hvorfor dette tv var dumpet ind og det tog ham lidt tid at finde ud af det. Dette er årsagen til at din sag blev forsinket med 1 uge.

Til top Vis Kasper, TC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper, TC Besøg Kasper, TC's Websted

panos
Lukket konto
Lukket konto
Eget valg!

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 September 2007 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Jeg vil bare lige side en ting. TC er ikke tjent med den sag her og kan godt gøre det MEGET bedre.

ALt andet er tomt snak. Se f.eks mine erfaringer med expert. Dette er service. alt andet er ikke til nogens nytte.....

holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
Til top Vis panos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af panos

Waqas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2007
Sendt: 16 September 2007 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

gichael3257 skrev:

Nu har jeg kun lige læst den første side og den side (puha der stod meget).

Så vidt jeg kan huske er der noget der hedder fejl indefor 6 måneder er fabrikationsfejl og dermed har man krav på nyt tv eller penge tilbage. (eller tilsvarende varer) Altså INGEN reperation.

formodningsreglen, dvs. man antager at fejlen har været der hele tiden.

Der er ikke noget garanti, kun reklamationsret.

Til top Vis Waqas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Waqas

Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Sendt: 16 September 2007 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

panos skrev:

Jeg vil bare lige side en ting. TC er ikke tjent med den sag her og kan godt gøre det MEGET bedre.

ALt andet er tomt snak. Se f.eks mine erfaringer med expert. Dette er service. alt andet er ikke til nogens nytte.....

Jeg synes ikke denne tråd er fair overfor os, men sådan er det nju engang at drive forretning.

Faktum er at vi har mindst 6 32" LCD tv som vi låner ud til kunder der ønsker det når deres tv skal reppes. Derudover er vores rep tid typisk omkring 3 uger men kan i visse tilfælde trække ud til længere som i dette tilfælde. Vi gør alt hvad vi kan for at gøre kunden tilfreds, men det er klart at en fornuftig dialog med kunden hjælper en del. Det har der desværre ikke været meget af i denne sammenhæng.

Til top Vis Kasper, TC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper, TC Besøg Kasper, TC's Websted

lunds
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 16 September 2007 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

Kasper, TC skrev:

Vi gør alt hvad vi kan for at gøre kunden tilfreds, men det er klart at en fornuftig dialog med kunden hjælper en del. Det har der desværre ikke været meget af i denne sammenhæng.

Lige præcis min pointe!
Til top Vis lunds's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lunds

Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Sendt: 16 September 2007 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:

StarTrek skrev:
Hvad er den kortet rep. tid på en rep. af en fladskærm ?

Ville tro at 6 uger er det normale, og så er lige gyldig om butiken hedder ElGganten, Fona eller HiFi-Klubbe, og hvis der er en rimlig gurund til ay
dette rep. havde tage 6 uger, ville man tabe sage hos forbrugerstyrelsen, da sage bliv afgjort gange efter gang.

Men at han fik tilbud en låne TV, hvad han ikke ville modtage, TC havde flere gange forsøgt at få fat i ham, men han ville ikke tale med TC.

Selfølig har TC store problmer, med lager styrring m.m.

Lige for at få præciseret et par ting: Jeg er aldrig blevet tilbudt et lånetv. TC har aldrig forgæves forsøgt at få fat i mig. Hvis jeg ikke lige har taget telefonen har jeg kontaktet dem hurtigst muligt. inden for en times tid eler ligende

Jeg kan ikke forstå hvis ikke du er blevet tilbudt et låne tv. Det er standard procedure hvis kunden på nogen måde er ked af at undvære tv'et. Det kan selvfølgelig have noget at gøre med vores problem med at kommunikere med dig. Og det passer vist ikke helt at du gerne vil tale med os. Det er kommet så vidt at vore ansatte har måttet bruge deres private mobil telefoner for at komme til at tale med dig da du undlader at besvare vores opkald fra butikken.

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 September 2007 kl. 13:39 | IP-adresse registreret  

Det er godt at hørre den anden side , for som jeg har skrivet før, har en sag to siden, mon ikke den sag har givet grå hår i hovde hos TC   

Men som TC skriver "men det er klart at en fornuftig dialog med kunden hjælper en del", hvad der ikke har værre i denne sag

Gad vide hvad denne sag ender med

Tilfreds kunde hos TC (selv om man skal holde jeg lide i ørene)
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 16 September 2007 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Kasper, TC skrev:
Nu føler jeg behov for at præcisere. Det kan godt være at du tror vi er en lille virksomhed hvor alle ved alt hvad der foregår og alle sager er håndteret af de samme personer. Da du sendte dit tv ind til os var der ingen somhelst papirer synlige der beskrev hvorfor du havde sendt tv'et til os. Ikke engang afsender adresse var der på pakken. Vores mand der modtager pakker vidste simpelthen ikke hvorfor dette tv var dumpet ind og det tog ham lidt tid at finde ud af det. Dette er årsagen til at din sag blev forsinket med 1 uge.

Tak for dine indlæg.

Det kan jeg simpelthen ikke acceptere som en undskyldning. jeg har gjort nøjagtig som i har sagt og skrevet.

Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Sendt: 16 September 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:

Kasper, TC skrev:

Tak for dine indlæg.

Det kan jeg simpelthen ikke acceptere som en undskyldning. jeg har gjort nøjagtig som i har sagt og skrevet.

Det er ikke en undskyldning, men en forklaring.

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Kasper, TC skrev:
Jeg synes ikke denne tråd er fair overfor os, men sådan er det nju engang at drive forretning.

Faktum er at vi har mindst 6 32" LCD tv som vi låner ud til kunder der ønsker det når deres tv skal reppes. Derudover er vores rep tid typisk omkring 3 uger men kan i visse tilfælde trække ud til længere som i dette tilfælde. Vi gør alt hvad vi kan for at gøre kunden tilfreds, men det er klart at en fornuftig dialog med kunden hjælper en del. Det har der desværre ikke været meget af i denne sammenhæng.

problemet er at der aldrig har været en dialog fra jeres side. I har aldrig tilbudt mig et låne tv og desuden meddelte i mig til sidst da jeg indklagede sagen hos forbrugerklagenævnet at en rep. på 5 uger var normalt hos jer og ikke de 3 uger som du skriver.

Til at starte med synes jeg nu at jeg førte en ok dialog. men efterhånden som man bliver svigtet og man ikke får svar på sine spørgsmål så mister man altså utålmodigheden.

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:

StarTrek skrev:

Ville tro at 6 uger er det normale, og så er lige gyldig om butiken hedder ElGganten, Fona eller HiFi-Klubbe, og hvis der er en rimlig gurund til ay
dette rep. havde tage 6 uger, ville man tabe sage hos forbrugerstyrelsen, da sage bliv afgjort gange efter gang.

Men at han fik tilbud en låne TV, hvad han ikke ville modtage, TC havde flere gange forsøgt at få fat i ham, men han ville ikke tale med TC.

Lige for at få præciseret et par ting: Jeg er aldrig blevet tilbudt et lånetv. TC har aldrig forgæves forsøgt at få fat i mig. Hvis jeg ikke lige har taget telefonen har jeg kontaktet dem hurtigst muligt. inden for en times tid eler ligende

Jeg kan ikke forstå hvis ikke du er blevet tilbudt et låne tv. Det er standard procedure hvis kunden på nogen måde er ked af at undvære tv'et. Det kan selvfølgelig have noget at gøre med vores problem med at kommunikere med dig. Og det passer vist ikke helt at du gerne vil tale med os. Det er kommet så vidt at vore ansatte har måttet bruge deres private mobil telefoner for at komme til at tale med dig da du undlader at besvare vores opkald fra butikken.

Her har vi et tydeligt bevis på problemer med kommunikationen. Du skriver du ikke kan forstå at jeg ikke er blevet tilbudt et lånetv? Jamen det har jeg altså ikke, og derfor mener jeg at det er hos jer at kommunikationsproblemerne er.

Nu synes jeg desuden du strammer den lidt. Jeg har hele sagt at jeg gerne ville tale med jer. jeg har bare understreget at det skulle foregå via mail, så dokumentationen var på sin plads. Og hvad er det for noget vrøvl, om at jeres ansatte må benytte deres egen telefon? Fordi man ikke lige kan tage sin telefon, så er det ikke ensbetydende med at man ikke vil snakke med jer. Jeg skrev straks en mail til jer, da jeg kunne se i havde ringet!!!

Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Sendt: 16 September 2007 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:
Kasper, TC skrev:

problemet er at der aldrig har været en dialog fra jeres side. I har aldrig tilbudt mig et låne tv og desuden meddelte i mig til sidst da jeg indklagede sagen hos forbrugerklagenævnet at en rep. på 5 uger var normalt hos jer og ikke de 3 uger som du skriver.

Til at starte med synes jeg nu at jeg førte en ok dialog. men efterhånden som man bliver svigtet og man ikke får svar på sine spørgsmål så mister man altså utålmodigheden.

Nu har jeg rent faktisk været tilstede mens nogle af de ansatte har talt med dig og oplevet hvordan du har talt til os. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Den opførsel hører ingen steder henne. Og lige gyldigt hvad du synes om vores måde at drive forretning på er det ikke noget der retfærdiggører at svine vores medarbejdere til, råbe i telefonen, smække røret på midt i en samtale og i øvrigt nægte at modtage vores opkald. Hvis du nu var blevet i røret kunne det jo være der var fundet en løsning der var acceptabel for dig.

Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Sendt: 16 September 2007 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:
Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:

StarTrek skrev:

Nu synes jeg desuden du strammer den lidt. Jeg har hele sagt at jeg gerne ville tale med jer. jeg har bare understreget at det skulle foregå via mail, så dokumentationen var på sin plads. Og hvad er det for noget vrøvl, om at jeres ansatte må benytte deres egen telefon? Fordi man ikke lige kan tage sin telefon, så er det ikke ensbetydende med at man ikke vil snakke med jer. Jeg skrev straks en mail til jer, da jeg kunne se i havde ringet!!!

I så fald du ikke mener det er sandt at du ikke svarer vores opkald(til trods for at du selv i telefonen bekræfter dette), finder jeg det underligt at du ikke svarer flere opkald fra vores fastnet telefon, men lige efter da en ansat ringer fra sin egen telefon så tager du den...

Lynge
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 16 September 2007 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:
Kasper, TC skrev:

Nu har jeg rent faktisk været tilstede mens nogle af de ansatte har talt med dig og oplevet hvordan du har talt til os. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Den opførsel hører ingen steder henne. Og lige gyldigt hvad du synes om vores måde at drive forretning på er det ikke noget der retfærdiggører at svine vores medarbejdere til, råbe i telefonen, smække røret på midt i en samtale og i øvrigt nægte at modtage vores opkald. Hvis du nu var blevet i røret kunne det jo være der var fundet en løsning der var acceptabel for dig.

til TC her. Jeg synes de har forholdt sig meget fint i denne sag.

XTZ 99.38
XTZ 99.25
4 x Canton 650 inceiling
2 x SVS PC12-plus + SVS as-eq1
Pioneer 508xd
Til top Vis Lynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lynge

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 September 2007 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

edtwodth, jeg synes din "sag" begynder at blegne lidt. 

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

Kasper, TC:

"Nu har jeg rent faktisk været tilstede mens nogle af de ansatte har talt med dig og oplevet hvordan du har talt til os. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Den opførsel hører ingen steder henne. Og lige gyldigt hvad du synes om vores måde at drive forretning på er det ikke noget der retfærdiggører at svine vores medarbejdere til, råbe i telefonen, smække røret på midt i en samtale og i øvrigt nægte at modtage vores opkald. Hvis du nu var blevet i røret kunne det jo være der var fundet en løsning der var acceptabel for dig."

Jeg har kun én gang været mild højrøstet i telefonen og lagt røret på. det har jeg også beskrevet her i posten. jeg har desuden også undskyldt det over for jer. Men som jeg skrev til jer: Jeg valgt at smide røret på, da vi ikke kom nogen vejen og kunne mærke at det kunne udvikle sig til den grimme side. valgte at skrive en mail til jer med det samme, med undskyldning og forklaring.

"

I så fald du ikke mener det er sandt at du ikke svarer vores opkald(til trods for at du selv i telefonen bekræfter dette), finder jeg det underligt at du ikke svarer flere opkald fra vores fastnet telefon, men lige efter da en ansat ringer fra sin egen telefon så tager du den..."

Det eneste jeg "bekræftede" var at jeg helst så at al kommunikation foregik skriftelig! Endnu engang: Man kan ikke altid tage sin telefon, og du må undskylde at jeg en gang i mellem ikke har min telefon på mig (Er en af dem der ikke tager sin telefon med på lokum )!!!!

Jeg synes ovenstående debat tydeligt viser hvorfor jeg har bedt om at alt kommunikation foregår via mail. Nemlig for at undgå misforståelser og usandheder.

Endnu en gang tak for dine indlæg. Som det tydeligt kan læses står vi rigtigt langt fra hinanden og der fyrer med beskyldninger fra begge sider. men nu kører sagen hos forbrugerklagenævnet, som så må komme med sin indstilling. Desværre er der jo lang tids behandlingstid hos dem, men har man sagt a må man også sige b 

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2007 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
edtwodth, jeg synes din "sag" begynder at blegne lidt. 

hej tak for dit indlæg.

Det har du jo helt ret til at mene. Sagen er jo netop sendt til forbrugerklagenævnet fordi der er uoverensstemmelser med hvad der er foregået. Det er jo også derfor jeg hele tiden har bedt om at alt kommunikation foregår via mail, så der ikke er tvivl om hvad der er blevet sagt. At Tc så forsætter med at bruge telefonen, kan jeg jo ikke rigtigt se skulle være min skyld...

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 September 2007 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:

Nu har jeg jo arbejdet en del på lageret i TC, og jeg kan simpelthen forundres over hvordan utroligt mange undlader at skrive afsender på en pakke med en ganske anselig værdi. Det burde ikke være nødvendigt at udspecificere overfor sine kunder, at de skal skrive afsender på pakken, så man har en rimelig chance for at gennemskue hvad der skal ske med en pakke man modtager. Så ud fra hvad man kan læse her i tråden, mener jeg ikke du har gjort som du har fået besked på, idet du ikke har udfyldt papir-arbejdet ved afsendelsen korrekt. Så kan du mukke over at tv'et står nogle dage på lageret før medarbejderne når til at pakke det op for at finde ud af hvad der skal ske, men som Kasper har sagt - der ryger temmeligt mange pakker igennem systemet, og så tager man naturligt nok dem hvor papirarbejdet er i orden først. En generel kommentar, ikke møntet mod dig, men: Jeg oplevede _tit_ at få en pakke ind ad døren, uden nogle papirer medleveret og uden afsender på kassen. Så kan man ikke gøre andet end at lade den stå til kunden 3 uger efter ringer for at høre hvad der sker. Hvorefter man så iøvrigt er tvunget til at stole på at dén pakke man har stående uden nogen afsender, rent faktisk tilhører netop dén kunde. "Jamen jeg har jo talt med XXXX, der sagde jeg bare skulle sende den!" Det kan godt nogle gange være svært at forstå at man ikke er den eneste kunde dén uge, men det hjælper altså oftest på arbejdsgangene hvis man f.eks. udfylder sine pakkesedler ordentligt.

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:

Det har du jo helt ret til at mene. Sagen er jo netop sendt til forbrugerklagenævnet fordi der er uoverensstemmelser med hvad der er foregået. Det er jo også derfor jeg hele tiden har bedt om at alt kommunikation foregår via mail, så der ikke er tvivl om hvad der er blevet sagt. At Tc så forsætter med at bruge telefonen, kan jeg jo ikke rigtigt se skulle være min skyld...

Hvis TC ønsker at kommunikere med dig gennem telefonen, og du insisterer på at det skal foregå via mails, så synes jeg ikke du kan tillade dig at sige at det er dem der giver problemer i kommunikationen. Jeg synes det er barnligt at insistere på mail-korrespondance, og det er bevis på at du ikke er interesseret i kommunikationen, men i at have en sag. Det kan i sig selv være fair nok, såfremt du HAR en sag, men jeg synes det er i orden at kritisere dig for manglende kommunikationsvilje, og jeg synes ikke det er i orden at du beklager dig over deres mangel på kommunikation hvis det er et spørgsmål om at du ikke vil snakke med dem.

At det så nu engang er sådan at man som forretningsdrivende selv har ansvaret for at sådanne sager ikke udvikler sig, det er så en anden ting - verden er ikke retfærdig. Men hvis man selv som kunde insisterer på at tingene skal følge reglerne til punkt og prikke, så kan man jo heller ikke tillade sig at forvente at butikken giver sig fra sin side. Nogle gange kan det være bedst for alle parter at man bøjer procedurerne lidt, uafhængigt af hvad man har krav på og ikke har krav på.

Jeg synes eksempelvis det er ret ligegyldigt om du er blevet tilbudt et låneapparat. Det interessante er om du har _spurgt_ efter et låneapparat, og fået et nej?

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

For mig virker det også som om, at du stjerner lidt for meget af.

Jeg er for så vidt enig i, at der i dag hersker en slatten holdning hos mange butikker hvad angår service, og hvad god service er, og her snakker vi ikke nødvendigvis om hifi- og elektronikforretninger.

Sagt på en anden måder, er jeg helt med på hårdt mod hårdt - begynder der at komme dårligere undskyldninger og andet pladder, som er spild af begges tid, må man som forbruger melde klart ud, at man ikke vil acceptere situationen - og er man stiv i købeloven, kan man jo referere til denne.

Når det så er sagt, er det min erfaring, at man kommer længst ved at tale pænt, afdæmpet og venligt, omend med en kontant tone. Det tager de fleste irritationsmomenter i opløbet, fordi butikken godt kan fornemme, at du ikke gider nogen slinger i valsen. Det har altid virket for mig.

Vil man gerne gøre det endnu mere klart for dem, kan man bede om kontaktpersonens navn, stilling og e-mail, og så maile et referat af samtalen efterfølgende, som man beder kontaktpersonen bekræfte. Pointen er, at man ikke taler i telefonen igen, før at de har bekræftet forrige samtale pr. e-mail.

Ellers bruger jeg kun e-mail korrespondance, når der opstår hårknudesituationer, hvor det er rart at have ting på skrift.

Generelt har jeg det med alle forretninger, som jeg har det med pizzaria'er - de får 2 chancer. Første gang man får en dårlig pizza (hvis de ellers plejer at være gode), siger jeg "what the hell", måske at datterens arrangerede ægteskab havde været lidt for dyrt, hvilket betød lidt rottekød eller kalun på pizza'en - det kan ske for selv den bedste. Anden gang det sker, bestiller jeg ikke derfra igen.

Det samme gælder for enhver anden butik - det generelle serviceniveau kan smutte en enkelt gang - deraf en smutter - men sker det igen, har jeg sat mine ben for sidste gang i den butik, og ligeledes brugt min sidste krone der.

Jeg håber at du finder ud af det med Tapeconnection.
Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

<< Forrige Side af 20 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes