Emne: TapeConnections mangel på service ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
edtwodth Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
edtwodth skrev:
Det kan jeg simpelthen ikke acceptere som en undskyldning. jeg har gjort nøjagtig som i har sagt og skrevet.
|
|
|
Nu har jeg jo arbejdet en del på lageret i TC, og jeg kan simpelthen forundres over hvordan utroligt mange undlader at skrive afsender på en pakke med en ganske anselig værdi. Det burde ikke være nødvendigt at udspecificere overfor sine kunder, at de skal skrive afsender på pakken, så man har en rimelig chance for at gennemskue hvad der skal ske med en pakke man modtager. Så ud fra hvad man kan læse her i tråden, mener jeg ikke du har gjort som du har fået besked på, idet du ikke har udfyldt papir-arbejdet ved afsendelsen korrekt. Så kan du mukke over at tv'et står nogle dage på lageret før medarbejderne når til at pakke det op for at finde ud af hvad der skal ske, men som Kasper har sagt - der ryger temmeligt mange pakker igennem systemet, og så tager man naturligt nok dem hvor papirarbejdet er i orden først. En generel kommentar, ikke møntet mod dig, men: Jeg oplevede _tit_ at få en pakke ind ad døren, uden nogle papirer medleveret og uden afsender på kassen. Så kan man ikke gøre andet end at lade den stå til kunden 3 uger efter ringer for at høre hvad der sker. Hvorefter man så iøvrigt er tvunget til at stole på at dén pakke man har stående uden nogen afsender, rent faktisk tilhører netop dén kunde. "Jamen jeg har jo talt med XXXX, der sagde jeg bare skulle sende den!" Det kan godt nogle gange være svært at forstå at man ikke er den eneste kunde dén uge, men det hjælper altså oftest på arbejdsgangene hvis man f.eks. udfylder sine pakkesedler ordentligt.
|
|
|
Tak for dit indlæg.
En forklaring ang. afsender adresse:
Den postseddel som jeg får tilsendt, der står TCs adresse i århus både som afsender og modtager. jeg tager det som om at de derved kan se hvad det er for en type af forsendelse. Man sender jo ikke en pakke til sig selv? __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
Lynge Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 821
|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fandt lige den her, må løfte stemningen herinde lidt

__________________ Denon 3806+ROTEL RB 1572
PS3 + Mac Mini med XBMC
Synology 508 5Tb
XTZ 99.38
XTZ 99.25
4 x Canton 650 inceiling
2 x SVS PC12-plus + SVS as-eq1
Pioneer 508xd
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
edtwodth skrev:
Det har du jo helt ret til at mene. Sagen er jo netop sendt til forbrugerklagenævnet fordi der er uoverensstemmelser med hvad der er foregået. Det er jo også derfor jeg hele tiden har bedt om at alt kommunikation foregår via mail, så der ikke er tvivl om hvad der er blevet sagt. At Tc så forsætter med at bruge telefonen, kan jeg jo ikke rigtigt se skulle være min skyld...
|
|
|
Hvis TC ønsker at kommunikere med dig gennem telefonen, og du insisterer på at det skal foregå via mails, så synes jeg ikke du kan tillade dig at sige at det er dem der giver problemer i kommunikationen. Jeg synes det er barnligt at insistere på mail-korrespondance, og det er bevis på at du ikke er interesseret i kommunikationen, men i at have en sag. Det kan i sig selv være fair nok, såfremt du HAR en sag, men jeg synes det er i orden at kritisere dig for manglende kommunikationsvilje, og jeg synes ikke det er i orden at du beklager dig over deres mangel på kommunikation hvis det er et spørgsmål om at du ikke vil snakke med dem.
At det så nu engang er sådan at man som forretningsdrivende selv har ansvaret for at sådanne sager ikke udvikler sig, det er så en anden ting - verden er ikke retfærdig. Men hvis man selv som kunde insisterer på at tingene skal følge reglerne til punkt og prikke, så kan man jo heller ikke tillade sig at forvente at butikken giver sig fra sin side. Nogle gange kan det være bedst for alle parter at man bøjer procedurerne lidt, uafhængigt af hvad man har krav på og ikke har krav på.
Jeg synes eksempelvis det er ret ligegyldigt om du er blevet tilbudt et låneapparat. Det interessante er om du har _spurgt_ efter et låneapparat, og fået et nej?
|
|
|
Det kan godt være du synes det er barnligt at forlange al kommunikation foregår via mail(skriftelig). Men det er nu engang hvad jeg fik at vide hos forbugerklagenævnet jeg skulle forlange. __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
Den postseddel som jeg får tilsendt, der står TCs adresse i århus både som afsender og modtager. jeg tager det som om at de derved kan se hvad det er for en type af forsendelse. Man sender jo ikke en pakke til sig selv?
|
|
|
OK. Det ændrer dog ikke ved det principielle i at det aldrig er særligt smart at sende noget som helst, uden at have sin afsender-adresse på. Jeg vil hellere kalde det en misforståelse, end at nogen af jer har gjort noget forkert. Dét jeg er interesseret i at vide, er hvad der ville være sket hvis du efter at have fundet ud af det, havde sagt "øv, nå ja, sh*t happens, men kan jeg så ikke låne et tv imens, eller måske ligefrem få en ombytter, når det nu er blevet forsinket?" Det hjælper som regel hvis man opfatter butikken som en medspiller og ikke en modspiller - så behandler de dig som regel som en medspiller, og ikke en modspiller. For mig er det i den slags situationer (som kunde!) ikke særligt væsentligt hvem der f**ker up, det væsentlige er hvad man kan gøre for at løse det. Og der har jeg aldrig oplevet at det har hjulpet at stille mig på bagbenene. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
Det kan godt være du synes det er barnligt at forlange al kommunikation foregår via mail(skriftelig). Men det er nu engang hvad jeg fik at vide hos forbugerklagenævnet jeg skulle forlange. |
|
|
Nu er forbrugerklagenævnets opgave jo også at gå ud fra at den forretningsdrivende vil tage røven på dig så snart han kan, og beskytte dig imod dét. Der er i mine øjne væsentlig forskel på en butik der smøler, hvadenten det er fordi de har for travlt ifht. personale, mangelfulde arbejdsgange eller hvad årsagen nu kan være, og så en butik der ønsker at snyde dig hvor de kan. Og dér er det at jeg ikke kan forstå hvordan man i en reklamationssag kan gå _ind_ i sagen med dét udgangspunkt at man forventer at blive tørret. Hvis man ikke har mere tiltro til forretningen end at man kan give lidt snor, så mener jeg ikke man skulle have lagt pengene dér fra starten - uanset hvor billigt et tilbud så end måtte være. Jeg kunne aldrig finde på at lægge så meget som én krone i en butik eller hos en leverandør, som jeg ikke har en vis grad af tiltro til fører en fornuftig forretning, om de så er nok så meget billigere end konkurrenterne. Som eksempel kan nævnes PC-leverandører - jeg er holdt op med at lede efter det billigste, og holder mig til nogle bestemtet butikker jeg stoler på, også selv om de er lidt dyrere - fordi jeg har haft oplevelser (oftest hvor familiemedlemmer har bedt mig om hjælp), hvor butikken helt bevidst er ligeglade med reglerne, og endda helt åbenlyst. En enkelt butik sagde direkte i telefonen til mig: Jeg er ligeglad med hvad lovgivningen siger og ikke siger - vi har vores egne regler, og dem følger vi!". Om jeg så kunne købe en spritny bærbar til én krone, ville jeg aldrig handle der, og jeg forstår ikke folk der gør det, velvidende at det er dét der er forretnings-konceptet. Hvis du _forventer_ at blive tørret, hvorfor så handle der? __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
edtwodth skrev:
Den postseddel som jeg får tilsendt, der står TCs adresse i århus både som afsender og modtager. jeg tager det som om at de derved kan se hvad det er for en type af forsendelse. Man sender jo ikke en pakke til sig selv?
|
|
|
OK. Det ændrer dog ikke ved det principielle i at det aldrig er særligt smart at sende noget som helst, uden at have sin afsender-adresse på. Jeg vil hellere kalde det en misforståelse, end at nogen af jer har gjort noget forkert. Dét jeg er interesseret i at vide, er hvad der ville være sket hvis du efter at have fundet ud af det, havde sagt "øv, nå ja, sh*t happens, men kan jeg så ikke låne et tv imens, eller måske ligefrem få en ombytter, når det nu er blevet forsinket?" Det hjælper som regel hvis man opfatter butikken som en medspiller og ikke en modspiller - så behandler de dig som regel som en medspiller, og ikke en modspiller. For mig er det i den slags situationer (som kunde!) ikke særligt væsentligt hvem der f**ker up, det væsentlige er hvad man kan gøre for at løse det. Og der har jeg aldrig oplevet at det har hjulpet at stille mig på bagbenene.
|
|
|
Selvfølgelig er det ikke smart at sende noget unden afsender.Det var jo heller ikke tilfældet her.
Som jeg skrev tidligere så lovede TC først 2 uger, derefter 3 uger og så 4 - 5 uger. Hvor rep. altså tog 6 uger.
Så der var jo ingen grund til at forlange noget til at starte med (lånetv f.eks), men når man hele tiden får et nyt svar på tiden, så bliver man jo mere og mere frustreret. Og når man ikke overholder sine aftaler så ser jeg det som forhandlerens pligt at informere og tilbyde og ikke kundes opgave hele tiden at skulle kontakte.
|
Til top |
|
|
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Edtworth,
Hvis 3-4 uger er det normale for en fladskærms reperation, må jeg indrømme at 2-3 uger ektra, for mig at se ikke vildt ringe. Der er trods alt tale om ganske komplekst ny teknologi. Når man dertil lægger at af de 2 uger er den ene uge grundet lidt forvirring på et lager, idet afsender ikke står uden på kassen, ja så tror jeg altså ikke du har en vinder.
Uden at skulle blande mig i den konkrete sag, tror jeg du skulle tage endnu en snak med forbrugerstyrelsen, og forespørge om de mener du har en 100% sikker vinder. For vinder du ikke, er det altså ret surt at få en fladskærm tilbage om 1½ år.. __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
edtwodth skrev:
Det kan godt være du synes det er barnligt at forlange al kommunikation foregår via mail(skriftelig). Men det er nu engang hvad jeg fik at vide hos forbugerklagenævnet jeg skulle forlange. |
|
|
Nu er forbrugerklagenævnets opgave jo også at gå ud fra at den forretningsdrivende vil tage røven på dig så snart han kan, og beskytte dig imod dét. Der er i mine øjne væsentlig forskel på en butik der smøler, hvadenten det er fordi de har for travlt ifht. personale, mangelfulde arbejdsgange eller hvad årsagen nu kan være, og så en butik der ønsker at snyde dig hvor de kan. Og dér er det at jeg ikke kan forstå hvordan man i en reklamationssag kan gå _ind_ i sagen med dét udgangspunkt at man forventer at blive tørret. Hvis man ikke har mere tiltro til forretningen end at man kan give lidt snor, så mener jeg ikke man skulle have lagt pengene dér fra starten - uanset hvor billigt et tilbud så end måtte være. Jeg kunne aldrig finde på at lægge så meget som én krone i en butik eller hos en leverandør, som jeg ikke har en vis grad af tiltro til fører en fornuftig forretning, om de så er nok så meget billigere end konkurrenterne. Som eksempel kan nævnes PC-leverandører - jeg er holdt op med at lede efter det billigste, og holder mig til nogle bestemtet butikker jeg stoler på, også selv om de er lidt dyrere - fordi jeg har haft oplevelser (oftest hvor familiemedlemmer har bedt mig om hjælp), hvor butikken helt bevidst er ligeglade med reglerne, og endda helt åbenlyst. En enkelt butik sagde direkte i telefonen til mig: Jeg er ligeglad med hvad lovgivningen siger og ikke siger - vi har vores egne regler, og dem følger vi!". Om jeg så kunne købe en spritny bærbar til én krone, ville jeg aldrig handle der, og jeg forstår ikke folk der gør det, velvidende at det er dét der er forretnings-konceptet. Hvis du _forventer_ at blive tørret, hvorfor så handle der?
|
|
|
Nu har jeg nu aldrig forventet at skulle blive tørret ved at handle hos Tc, og desuden skal prisen ikke være afgørende for at man overholde købeloven.
Som jeg tidligere har skrevet undersøgte jeg hvor jeg skulle købe tv'et via forums mv. Og her blev Tc anbefalet. desuden var det at de havde en fysisk butik en stor ting hos mig.
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
Edtworth,
Hvis 3-4 uger er det normale for en fladskærms reperation, må jeg indrømme at 2-3 uger ektra, for mig at se ikke vildt ringe. Der er trods alt tale om ganske komplekst ny teknologi. Når man dertil lægger at af de 2 uger er den ene uge grundet lidt forvirring på et lager, idet afsender ikke står uden på kassen, ja så tror jeg altså ikke du har en vinder.
Uden at skulle blande mig i den konkrete sag, tror jeg du skulle tage endnu en snak med forbrugerstyrelsen, og forespørge om de mener du har en 100% sikker vinder. For vinder du ikke, er det altså ret surt at få en fladskærm tilbage om 1½ år..
|
|
|
Jeg har snakket med forbrugerstyrelsen inden jeg valgte at lave en sag. Grunden til at jeg valgte sagen er jo bl.a. at de hele tiden udskydte deres reps. tid. Og endnu engang: TC's adresse stod både som afsener og modtager og man sender jo ikke pakker til sig selv...
|
Til top |
|
|
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
AV Precision skrev:
edtwodth skrev:
|
|
Nu er forbrugerklagenævnets opgave jo også at gå ud fra at den forretningsdrivende vil tage røven på dig så snart han kan, og beskytte dig imod dét. Der er i mine øjne væsentlig forskel på en butik der smøler, hvadenten det er fordi de har for travlt ifht. personale, mangelfulde arbejdsgange eller hvad årsagen nu kan være, og så en butik der ønsker at snyde dig hvor de kan. Og dér er det at jeg ikke kan forstå hvordan man i en reklamationssag kan gå _ind_ i sagen med dét udgangspunkt at man forventer at blive tørret. Hvis man ikke har mere tiltro til forretningen end at man kan give lidt snor, så mener jeg ikke man skulle have lagt pengene dér fra starten - uanset hvor billigt et tilbud så end måtte være. Jeg kunne aldrig finde på at lægge så meget som én krone i en butik eller hos en leverandør, som jeg ikke har en vis grad af tiltro til fører en fornuftig forretning, om de så er nok så meget billigere end konkurrenterne. Som eksempel kan nævnes PC-leverandører - jeg er holdt op med at lede efter det billigste, og holder mig til nogle bestemtet butikker jeg stoler på, også selv om de er lidt dyrere - fordi jeg har haft oplevelser (oftest hvor familiemedlemmer har bedt mig om hjælp), hvor butikken helt bevidst er ligeglade med reglerne, og endda helt åbenlyst. En enkelt butik sagde direkte i telefonen til mig: Jeg er ligeglad med hvad lovgivningen siger og ikke siger - vi har vores egne regler, og dem følger vi!". Om jeg så kunne købe en spritny bærbar til én krone, ville jeg aldrig handle der, og jeg forstår ikke folk der gør det, velvidende at det er dét der er forretnings-konceptet. Hvis du _forventer_ at blive tørret, hvorfor så handle der?
|
|
|
Nu har jeg nu aldrig forventet at skulle blive tørret ved at handle hos Tc, og desuden skal prisen ikke være afgørende for at man overholde købeloven.
Som jeg tidligere har skrevet undersøgte jeg hvor jeg skulle købe tv'et via forums mv. Og her blev Tc anbefalet. desuden var det at de havde en fysisk butik en stor ting hos mig.
|
|
|
Tørret? Du er på ingen måden blevet tørret. Nå, men derudover hvordan er det så at du tolker at vi ikke overholder købeloven?
|
Til top |
|
|
kennethnr Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
David skrev:
Det samme gælder for enhver anden butik - det generelle serviceniveau kan smutte en enkelt gang - deraf en smutter - men sker det igen, har jeg sat mine ben for sidste gang i den butik, og ligeledes brugt min sidste krone der.
Jeg håber at du finder ud af det med Tapeconnection.
|
|
|
OT og meget generaliserende indlæg, spring det over hvis den type støder dig
Mit bedste gæt er at Tapeconnection i deres stille sind håber den her kunde HAR handlet ved dem for sidste gang 
Den beskrivelse de er kommet med her på forum lyder utroligt sandsynlig, alle der arbejder med kunder HAR oplevet den type kunder (hvis ikke, tillykke med dit nye job - når du har været der en måned vil du give mig ret)
Det sjove ved den type er at de tror de kan få ting til at ske ved at true med at skrive på forums eller gå til forbruger styrelsen, nu har jeg repareret hifi i lidt over 6 år, jeg mangler stadig at se det forumindlæg eller brev til forbrugerstyrelsen der kan få et fragtskib fra Japan til at sejle hurtigere med en reservedel 
Med det sagt, jeg vil ikke undvære den type kunder, slet ikke - deres mails/tlf opkald er det der kan skabe underholdning på en ellers lidt gennemsnitlig arbejdsdag, sådanne historie kan blive genfortalt over fredagsbassen mange gange, og til stor underholdning hver gang 
|
Til top |
|
|
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Edtwordth,
At de udskyder den forventede dato for færdig reperation har jeg svært ved at se stiller deres sag dårligere. Det er korrekt at det er træls for dig, men jeg kender da fra vores egen virksomhed, at ting bliver forsinkede, fordi f.eks dem der skal levere stumperne ikke kan klare det til tiden, at det når man har skiftet en stump, viser sig der skulle mere til, eller at fejlen i virkeligheden var en anden etc. 6 uger virker stadig i mine øjne ikke som urimelig lang tid.
Og ja, har fattet at der blev brugt TCs postlabel, hvorved de både står som afsender og modtager, men som Otto siger, så får de nok mange pakker pr dag, så lidt ekstra omhu vil nok lette alles arbejde. Vi har selv på 3 år en B-100 stående, som en kunde sendte til os som vi skulle reppe. Den ER reppet.. men vi ved stadig ikke hvor den skal hen.. (Bare rolig drenge, det var en englænder, så I kan godt spare jer ) __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
Til top |
|
|
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan i ikke bare snakke sammen uden at køre alt op i plenum?
Jeg vil stadig sige at hvis TC har byttet TV'et ned det samme var det her ikke sket, og så vil kunden være glad. Det er stadig buttiken der bestemer hvor meget "service" de vil tilbyde deres kunder.
__________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
Nu har jeg nu aldrig forventet at skulle blive tørret ved at handle hos Tc, og desuden skal prisen ikke være afgørende for at man overholde købeloven. |
|
|
Som jeg skrev, var det en generel kommentar og ikke med direkte henvisning til din sag. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:
AV Precision skrev:
edtwodth skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Tørret? Du er på ingen måden blevet tørret. Nå, men derudover hvordan er det så at du tolker at vi ikke overholder købeloven?
|
|
|
hej igen
Med hensyn til tørret så var det bare en henvisning til det AV Precision skrev. Øhh hele sagen drejer sig om rep. inden for rimelig tid. det er der jeg mener i ikke har overholdt købeloven.
|
Til top |
|
|
kennethnr Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
hej igen
Med hensyn til tørret så var det bare en henvisning til det AV Precision skrev. Øhh hele sagen drejer sig om rep. inden for rimelig tid. det er der jeg mener i ikke har overholdt købeloven.
|
|
|
Kan du ikke lige smide det link jeg tidligere har efterlyst, du ved til den side hvor der stårt at en fladskærm er forventet repareret på 4 uger ?
Edit: det skal naturligvis være en side hvor der er refference til tidlige domsafsigelser eller lignende der tydeligør at det rent juridisk man mener 4 uger er maks.
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
Edtwordth,
At de udskyder den forventede dato for færdig reperation har jeg svært ved at se stiller deres sag dårligere. Det er korrekt at det er træls for dig, men jeg kender da fra vores egen virksomhed, at ting bliver forsinkede, fordi f.eks dem der skal levere stumperne ikke kan klare det til tiden, at det når man har skiftet en stump, viser sig der skulle mere til, eller at fejlen i virkeligheden var en anden etc. 6 uger virker stadig i mine øjne ikke som urimelig lang tid.
Og ja, har fattet at der blev brugt TCs postlabel, hvorved de både står som afsender og modtager, men som Otto siger, så får de nok mange pakker pr dag, så lidt ekstra omhu vil nok lette alles arbejde. Vi har selv på 3 år en B-100 stående, som en kunde sendte til os som vi skulle reppe. Den ER reppet.. men vi ved stadig ikke hvor den skal hen.. (Bare rolig drenge, det var en englænder, så I kan godt spare jer )
|
|
|
Problemet er jo at det hele tiden har været mig der skulle kontakte Tc for at få at vide at tv'et ikke kom inden for den aftalte tids horisont. Som sagt: bare fordi at standarden hos mange forhandlere er 4 - 5 ugers rep. så er det ikke ensbetydende med at det er rimeligt
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
|
|
|
AV Precision skrev:
edtwodth skrev:
Nu har jeg nu aldrig forventet at skulle blive tørret ved at handle hos Tc, og desuden skal prisen ikke være afgørende for at man overholde købeloven. |
|
|
Som jeg skrev, var det en generel kommentar og ikke med direkte henvisning til din sag.
|
|
|
Ok bare i orden 
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2007 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethnr skrev:
edtwodth skrev:
hej igen
|
|
|
Kan du ikke lige smide det link jeg tidligere har efterlyst, du ved til den side hvor der stårt at en fladskærm er forventet repareret på 4 uger ?
|
|
|
det må jeg have overset. sorry. det er telefonisk forbrugerklagenævnet har givet udtryk for dette, samt via diverse artikler på avis hjemmesider mv. prøv at søg på google 
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|