Forfatter |
|
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu lovede jeg godt nok at holde mig væk men vil da oplyse at jeg ikke længere er i besiddelse af mine monoblokke, ikke fordi de var dårlige eller jeg var nervøs for den manglende CE mærkning eller de 220 V. De var simpelthen bare for dyre i drift med 50 Watt i klasse A pr blok og så havde jeg brug for pengene til andre ting, derfor er jeg på udkig efter en anden effekt engang i fremtiden(når økonomien er til det) hvilket man også har kunnet læse i en anden tråd.
Det er da interessant at Per N har fået bekræftiget at de 200 Watt i klasse A var rent fup fra Exclusivehifi's side, hvilket de fleste nok ikke var i tvivl om. Nu da Per N har diagrammerne kunne det da være rart at få at vide hvilke forskelle der er imellem xa8800MN og xa8800MNe bare for at få det slået fast.
EDIT : De blev forøvrigt solgt efter kun 2 dage og til en pris som for mig var ganske rimelig, jeg klager ihvertfald ikke.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
Nu lovede jeg godt nok at holde mig væk men vil da oplyse at jeg ikke længere er i besiddelse af mine monoblokke, ikke fordi de var dårlige eller jeg var nervøs for den manglende CE mærkning eller de 220 V. De var simpelthen bare for dyre i drift med 50 Watt i klasse A pr blok og så havde jeg brug for pengene til andre ting, derfor er jeg på udkig efter en anden effekt engang i fremtiden(når økonomien er til det) hvilket man også har kunnet læse i en anden tråd.
Det er da interessant at Per N har fået bekræftiget at de 200 Watt i klasse A var rent fup fra Exclusivehifi's side, hvilket de fleste nok ikke var i tvivl om. Nu da Per N har diagrammerne kunne det da være rart at få at vide hvilke forskelle der er imellem xa8800MN og xa8800MNe bare for at få det slået fast.
EDIT : De blev forøvrigt solgt efter kun 2 dage og til en pris som for mig var ganske rimelig, jeg klager ihvertfald ikke.
|
|
|
Det vil sige du har taget dem hjem med salg for øje skam dig .
Også tjente du fedt på dem ?.
|
Til top |
|
|
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
[Det vil sige du har taget dem hjem med salg for øje skam dig .
|
|
|
Haha, nej dog ikke men tabet var ikke så stort igen. 
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
jensen skrev:
[Det vil sige du har taget dem hjem med salg for øje skam dig .
|
|
|
Haha, nej dog ikke men tabet var ikke så stort igen. 
|
|
|
Godt at høre 
|
Til top |
|
|
HifiShop DK ApS Branchemedlem

HifiShop DK ApS
Bruger siden: 31 August 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 28
|
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Per,
Tak for "roserne" - altid rart med lidt spildevand.
Jeg havde vist nævnt et par gange, at jeg skulle på forretningsrejse og først ville være på kontoret igen den 11. okt ? Du har så i mellemtiden kontaktet Xindak i Kina - ok - jeg er dog ikke blevet kontaktet af dig, som du skriver, og har ikke hørt fra nogen forhandlere omkring monoblokkene, men det er blot en detalje.
Jeg kan bekræfte, at vi har modtaget en mail fra Xindak, hvori de skriver, at den version der produceres til det europæiske marked, model XA8800MNe, yder 2 x 60w i kl. A - så omkring ydelsen på dette monobloksæt, havde du ret.
Vi har ikke modtaget nogen diagrammer fra Xindak på monoblokkene - vil du have ulejlighed med at sende mig en kopi? :-D
Så skulle den potte vist være ude. Der er ikke tale om falsk markedsføring - det ved du vist også godt.
God week-end __________________ Kim Østergaard
|
Til top |
|
|
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exclusivehifi skrev:
Hej Per,
Jeg havde vist nævnt et par gange, at jeg skulle på forretningsrejse og først ville være på kontoret igen den 11. okt ? Du har så i mellemtiden kontaktet Xindak i Kina - ok - jeg er dog ikke blevet kontaktet af dig, som du skriver, og har ikke hørt fra nogen forhandlere omkring monoblokkene, men det er blot en detalje.
Jeg kan bekræfte, at vi har modtaget en mail fra Xindak, hvori de skriver, at den version der produceres til det europæiske marked, model XA8800MNe, yder 2 x 60w i kl. A - så omkring ydelsen på dette monobloksæt, havde du ret.
Vi har ikke modtaget nogen diagrammer fra Xindak på monoblokkene - vil du have ulejlighed med at sende mig en kopi? :-D
Så skulle den potte vist være ude. Der er ikke tale om falsk markedsføring - det ved du vist også godt.
God week-end
|
|
|
Skal vi forstå det sådan at du som producentens repræsentant ikke er i besiddelse af diagrammer og servicevejledning på de produkter du markedsfører og sælger i DK ?
|
Til top |
|
|
HenrikVJ Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 25
|
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exclusivehifi skrev:
Hej Per,
Jeg havde vist nævnt et par gange, at jeg skulle på forretningsrejse og først ville være på kontoret igen den 11. okt ? Du har så i mellemtiden
kontaktet Xindak i Kina - ok - jeg er dog ikke blevet kontaktet af dig, som du skriver, og har ikke hørt fra nogen forhandlere omkring
monoblokkene, men det er blot en detalje.
Jeg kan bekræfte, at vi har modtaget en mail fra Xindak, hvori de skriver, at den version der produceres til det europæiske marked, model
XA8800MNe, yder 2 x 60w i kl. A - så omkring ydelsen på dette monobloksæt, havde du ret.
God week-end |
|
|
Det er da netop falsk markedsføring, du påstår som forhandler de leverer 200w i kl. a hvilket de iflg. producenten ikke gør, ergo falsk
markedsføring da du i samme ombæring proklamerer dine produkter bedre på den baggrund.
Jeg kan heller ikke tro du som forhandler ikke har adgang til de omtale dokumenter da du jo selv påstår du har tjekket godt op på det hele...
Alt i alt, burde du bare stille forlade denne tråd og undgå yderligere diskussion.
|
Til top |
|
|
HifiShop DK ApS Branchemedlem

HifiShop DK ApS
Bruger siden: 31 August 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 28
|
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik,
Når vi fra starten af har nævnt 200w kl A så er det jo ikke noget vi selv har opdigtet, men data vi har netop fra Xindak i Kina. Xindak har begået fejlen - dels på deres hjemmeside og dels på det datablad vi har som distributør, så der er ikke tale om falsk markedsføring fra vores side - skal vi ikke slå det fast en gang for alle ?
Xindak er nu i gang med at rette deres hjemmside til - og det gør vi naturligvis også, som jeg skrev tidligere i tråden, nu da vi har fået ydelsen afklaret.
Tråden her går vist mere på at hænge personer ud, så - ja - jeg trækker mig fra tråden. __________________ Kim Østergaard
|
Til top |
|
|
HenrikVJ Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 25
|
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exclusivehifi skrev:
Hej Henrik,
Når vi fra starten af har nævnt 200w kl A så er det jo ikke noget vi selv har opdigtet, men data vi har netop fra Xindak i Kina. Xindak har
begået fejlen - dels på deres hjemmeside og dels på det datablad vi har som distributør, så der er ikke tale om falsk markedsføring fra vores side
- skal vi ikke slå det fast en gang for alle ?
Xindak er nu i gang med at rette deres hjemmside til - og det gør vi naturligvis også, som jeg skrev tidligere i tråden, nu da vi har fået ydelsen
afklaret.
Tråden her går vist mere på at hænge personer ud, så - ja - jeg trækker mig fra tråden. |
|
|
Dette ændrer da ikke ved at du som forhandler burde sætte spørgsmålstegn ved 200w i kl. a.
Så det må vel betegens som ond tro.
Juridisk set burde du vide at det ikke er 200w i kl. a og derfor ikke markedsføre produktet på denne baggrund.
Men vi kan da godt lade det ligge hvis du ikke gider diskutere det.
|
Til top |
|
|
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exclusivehifi skrev:
Hej Per,
Nu lyver du jo igen , du kan jo starte med og kigge i din pb indbakke her på siden. (og nej den over ser man ikke lige da der springer en besked op når man klikker ind på forumet) det du gør nu er også sige det sikkert ikke passer, jeg tager et screen dump af min udbakke, så du kan se det og blive ja mere utroværdig -skal vi den mølle igennem?
Om jeg har ringet rundt til dine forhandlere for og høre om de har blokkene kan du bare spørge dem om, det vil de sikkert bekræfte hvis du os tvivler på det.
Jeg kan bekræfte, at vi har modtaget en mail fra Xindak, hvori de skriver, at den version der produceres til det europæiske marked, model XA8800MNe, yder 2 x 60w i kl. A - så omkring ydelsen på dette monobloksæt, havde du ret. Det handler ikke om og have ret eller ej, det handler om du kaster om dig med lidt for gode historier, du selv har opdigtet for og sælge. Og sørge for andre ikke kan eks. nysound. Hvis du mener xindak har oplyst dig om 200 w klasse a, så må du jo have det i en eller anden form,eller hvad? det findes nemlig ingen steder på nettet.
At du ikke stiller spørgsmål ved det hvis du har dokumentationen vil jeg så vælge og undre mig endnu mere over.
Vi har ikke modtaget nogen diagrammer fra Xindak på monoblokkene - vil du have ulejlighed med at sende mig en kopi? :-D Hvis de synes du skal have et havde de nok givet dig det, man må ikke distriburer den slags uden tilladelse fra ophavs manden. men ja tanke vækkende med din udtalese om hvor proffesinolle i ellers var og gik blokkene igennem osv. så har du ikke engang et diagram. -hvad så hvs de går i stykker skal folk så vente på de bliver sent til kina og blive lavet eller hvad?
(det falder meget til jorden du har været efter Nysound ihvertfald)
Hvor jeg har diagramet fra eller hvordan jeg har gjort mig fortjent til dette kan du så boble lidt over.
Så skulle den potte vist være ude. Der er ikke tale om falsk markedsføring - det ved du vist også godt. Du påstår de levere 200 watt ren klasse A ud i den blå luft i en sammenligning med bassøe's model. Efter konsultering med producenten viser det sig de levere 60watt mere falsk bliver det vidst ikke.
God week-end
I lige måde
|
|
|
Jeg havde egentlig ikke tænke mig og deltage yderligere efter sidste indlæg da alt synes afklaret, men du ville åbenbart bare en tur igennem mudret igen Nu kan der næppe være mere og sige. Eller kan der?
Anyway jeg har højttalere der skal bygges så jeg vil ikke bruge meget tid på det her i weekenden, selvom jeg ved nogle finder det klasse underholdning. -Jeg ved dog ikke om jeg skal grine eller græde.
Hvordan går det forresten med tv showet?  __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror ikke at denne tråd fortjener en "tur igennem mudderet" igen...
Mon ikke det var på tide at lade det hele ligge? Dårlig stemning har der været nok af.
|
Til top |
|
|
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Jeg tror ikke at denne tråd fortjener en "tur igennem mudderet" igen...
Mon ikke det var på tide at lade det hele ligge? Dårlig stemning har der været nok af.
|
|
|
Lige mine ord, nu er der ikke mere og koge suppe på. __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
Til top |
|
|
Plissken Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg lukker denne tråd - som nævnt - der kan ikke koges mere suppe på dette. Jeg vil efterfølgende tage snakken med resten af gutterne fra redaktionen, for at se på hvad vi gør herfra.
Men indtil da, er tråden lukket.
__________________ Well it just goes to show you that we're all on our own
Scrounging for our own share of good luck
Stab your brother in the back
And pick up your pay check
|
Til top |
|
|