Forfatter |
|
Bjørnen84 Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 12
|
Sendt: 11 September 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey
Jeg er interesseret i at købe et sæt focal 918 eller 928. I den forbindelse er det svært at komme uden om hififreaks priser:) Det, jeg egentlig er ude efter er om der er nogen der har handlet med hififreaks og om de kan fortælle om handlen er gået problemfrit? det er jo meget nyt og kan ikke rigtig finde noget om det.
Så tyer til jeres hjælp:)
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 11 September 2007 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke selv prøvet dem, men når Thomas Sillesen fra Densen b.la. står bag ville jeg uden problemer godt turde handle med dem, især hvis de bare har lidt af den samme service som Densen har. __________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
Steffeng Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
Sendt: 11 September 2007 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
der står du bor i vestjylland, så når du selv kan afhente sagerne kan jeg da overhovedet ikke se hvad der skulle kunne give problemer...? Det er da bare at komme afsted
|
Til top |
|
|
cube Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 351
|
Sendt: 11 September 2007 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej, jeg har selv været ude og se biksen, det ser rigtig fornuftigt ud, ikke noget at være bange for der ;)
|
Til top |
|
|
Bjørnen84 Forum Bruger

|
Sendt: 12 September 2007 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for hjælpen... Indtil videre er der kun sagt positive ting, så vil da undersøge det nærmere. Jeg har en rektangulær stue på 38 m2 og vil høre, hvilket sæt I syns jeg skal vælge. 918 eller 928? Er selv meget i tvivl
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 12 September 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørnen84 skrev:
Tak for hjælpen... Indtil videre er der kun sagt positive ting, så vil da undersøge det nærmere. Jeg har en rektangulær stue på 38 m2 og vil høre, hvilket sæt I syns jeg skal vælge. 918 eller 928? Er selv meget i tvivl |
|
|
Ville til enhver tid vælge 3vejs højttalere frem for 2 1/2....så ikke et svært valg herfra.... __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 12 September 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville så bare låne begge med hjem og bedømme ud fra det..... da flere ubekendte faktorer jo spiller ind her __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
Til top |
|
|
Bjørnen84 Forum Bruger

|
Sendt: 13 September 2007 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok Per, det vil jeg prøve. Men er der ikke nogen af jer der har hørt dem ?
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1008
|
Sendt: 13 September 2007 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo jeg har hørt 928 for 1,5 uge siden nede ved hifi-freaks. De var lige sat op og kørte med et densen setup (selvfølgelig ) CD-afspilleren var densens nye prototype, som lige manglede de sidste justeringer inden produktion kunne gå i gang. Meen hvis du ta'r hen og giver et lyt i dag så vil jeg tro at du får et rigtig godt indtryk. Hvis nogen har hørt nogle af JM-LAB'S ældre modeller som chorus og cobalt, så har diskanten fået et løft. Jeg syntes højtalerne hænger bedre sammen i stedet for at spille godt hver for sig, og som altid giver højtalerne en god solid precis basgengivelse.
Men gør dig selv den tjeneste at køre derhen for at høre dem
|
Til top |
|
|
Bjørnen84 Forum Bruger

|
Sendt: 19 September 2007 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Dpetersen, det ender det jo nok med at jeg er nødt til. For det har ikke hjulpet mig at søge nettet tyndt for anmeldelser, for begge højtalere får mange gode anmeldelser. Sys det er lidt bemærkelsesværdigt at 918éren er blevet kåret til best buy i 3-5000 dollars klassen, anno 2006 af HiFi Home and theater. Og den er slet ikke i den prisklasse. Hælder nok lidt til 918 pga. de ekstremt mange roser den har fået, men må jo nok hellere tage ud og høre dem. For hvem siger at min smag er den samme som anmeldernes
|
Til top |
|
|
Bjørnen84 Forum Bruger

|
Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|