Emne: Underskriftindsamling FKN ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
Sendt: 30 September 2007 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint initiativ!
Nu har jeg også skrevet under.  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
Til top |
|
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
Sendt: 30 September 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
18 måneder er simpelthen absurd!! Det giver plattenslagere frit spil.... Og jo flere plattenslagere, destor længere behandlingstid .
Min generelle opfattelse er, at Danmark efterhånden er blevet et Mekka for plattenslagere. Sikkert en følge af den generelle tendens jeg ser, til at INGEN respekterer andre end sig selv. Vi er ikke længere det flinke og rare folkefærd, som vi ellers ynder at fortælle. Vi er blevet en flok egoister. Folk har svært ved at sætte sig ind i en bil, uden at skulle give fingeren til andre eller komme med deciderede trusler. Vi griner tit af amerikanerne, men det vidner nok i virkeligheden bare om hvor uvidende vi er. Jeg var en smut i USA i sommers, hvos vi kørte rundt i det meste af Californien. På trods af at vi havde installeret GPS i bilen, måtte vi flere gange spørge om vej. I Danmark får man nærmest en skideballe, hvis man er så fræk at spørge en om vej, men den oplevelse havde jeg ikke i USA. Flere gange oplevede jeg, at amerikanerne totalt opgave det de var i gang med, og brugte lang tid på at forklare vejen og hvad de absolut lige synes vi skulle opleve på vejen... Det var næppe sket i DK.
Har i øvrigt en bekendt der er i samme situation...han har også købt et produkt hos nogle plattenslagere, som viser sig ikke at fungere, og plattenslagerne ved intet om det. Han fik også svar om 18 måneders behandlingstid hos FKN. Så je... Min autograf er på vej! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
Til top |
|
|
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 30 September 2007 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
18 måneder er simpelthen absurd!! Det giver plattenslagere frit spil.... Og jo flere plattenslagere, destor længere behandlingstid .
Min generelle opfattelse er, at Danmark efterhånden er blevet et Mekka for plattenslagere. Sikkert en følge af den generelle tendens jeg ser, til at INGEN respekterer andre end sig selv. Vi er ikke længere det flinke og rare folkefærd, som vi ellers ynder at fortælle. Vi er blevet en flok egoister. Folk har svært ved at sætte sig ind i en bil, uden at skulle give fingeren til andre eller komme med deciderede trusler. Vi griner tit af amerikanerne, men det vidner nok i virkeligheden bare om hvor uvidende vi er. Jeg var en smut i USA i sommers, hvos vi kørte rundt i det meste af Californien. På trods af at vi havde installeret GPS i bilen, måtte vi flere gange spørge om vej. I Danmark får man nærmest en skideballe, hvis man er så fræk at spørge en om vej, men den oplevelse havde jeg ikke i USA. Flere gange oplevede jeg, at amerikanerne totalt opgave det de var i gang med, og brugte lang tid på at forklare vejen og hvad de absolut lige synes vi skulle opleve på vejen... Det var næppe sket i DK.
Har i øvrigt en bekendt der er i samme situation...han har også købt et produkt hos nogle plattenslagere, som viser sig ikke at fungere, og plattenslagerne ved intet om det. Han fik også svar om 18 måneders behandlingstid hos FKN. Så je... Min autograf er på vej!
|
|
|
Samme situation som hvem?
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
Sendt: 30 September 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for jeres indlæg.
Grunden til at der er så megen fusk er, efter min mening, at lovgivningen er for slap og for ukonkret, samt at bevillingerne til forbrugerklagenævnet er for små.
Har sendt et åbent brev til relevante ministre samt ordførere i folketinget omkring forbrugerklagenævnets lange sagsbehandlingstider. Her 14 dage efter er den kun 1 der har svaret, ordføreren for socialdem. det er sgu for ringe (nu vi er i gang med at brokke os )
|
Til top |
|
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
Sendt: 30 September 2007 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimC skrev:
Hurtig skrev:
Har i øvrigt en bekendt der er i samme situation...han har også købt et produkt hos nogle plattenslagere, som viser sig ikke at fungere, og plattenslagerne ved intet om det. Han fik også svar om 18 måneders behandlingstid hos FKN. Så je... Min autograf er på vej!
|
|
|
Samme situation som hvem?
|
|
|
Samme situatuion som alle de andre, der må leve med 18 måneders behandlingstid.... Er det ikke netop derfor tråden er startet??? __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
Sendt: 30 September 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Plattenslagere kan man ikke når værken over FKN eller over rette, og det er plattenslagere der give de fleste sage hos FKN og plattenslagere
udnytte at FKN kun kan give en henvisning, så elles værre total ligeglad med afgørelsen fra FKN
Jeg kan slet ikke se at vi kan bruge FKN til noget (for min skyld må de gerne spare det væk), for dem der er problmet kan FKN ikke når
Ville tro at det næste som politiker få øje på ved næse spare rundte er FKN.
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|