Bruger siden: 15 November 2005
Status: Offline Indlæg: 88
Sendt: 31 Maj 2006 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
Der er ingen parabolmodtagere der er godkendt af begge udbydere, så det kræver 2 for at tegne abonnementer begge steder. For at se Zulu skal du minimum have et localpakke abonnement hos Canal Digital.
Bruger siden: 15 Juli 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 116
Sendt: 16 Juli 2006 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
Winther skrev:
er der slet ikke noget man kan gør....eller skal man bare have 2 modtager....
for at sige det mildt, så er det min erfaring at især viaset er slemme til at røvrende forbrugeren. min gamle bedstemor på landet invisterede i
en dyr reciever der kunne tage både viasat og kanal digital (eller hvad det nu hedder). et halvt år efter er den ubrugelig fordi viasat ændrede
deres krypteringssystem.
Bruger siden: 30 Maj 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 19 Juli 2006 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
Strong srt 8700 opfylder Viasats krav til en digital satellitmodtager på høeste tekniske stade med OpenTV og 2 indbyggede kortlæsere - integrerede Common Access systemer. Med de integrerede Viaccess og Conax dekodere systemer kan abonnenterne modtage hele Viasats programpakke og benytte alle interaktive tjenester, ligesom du kan modtage alle Canal Digitals programmer.
Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
Sendt: 22 Juli 2006 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
digitalt.tv skrev:
I princippet ja med de gamle kort fra Canal Digital, men de nye kort fra Canal Digital kræver at kortet parres med modtageren og det er kun dem på Canal Digital's godkendt liste http://www.canaldigital.dk/templates/generalarticle____5832. aspx der kan bruges der.
Sådan troede jeg også at det hang sammen indtil jeg for nylig købte en ny Force 505 HD modtager med et nyt abonnement. Jeg har dog konstateret at det nye kort virker fint i min gamle Force 536S som ikke længere er godkendt. Mit gamle kort virker også fint i den nye modtager. Jeg gætter på at Canal Digital har haft problemer med at få pairingen til at virke og derfor har valgt ikke at bruge den.
Der er således ikke noget i vejen for at bruge et Canal Digital kort på en ikke godkendt modtager. Man kan bare ikke tegne et nyt abonnement uden at have en godkendt modtager. Hvis man tegner et nyt abonnement kan man ofte få en godkendt modtager for 1 kr. Så kan man bare lade være med at bruge den hvis man ikke ønsker 2 modtagere.
Bruger siden: 15 November 2005
Status: Offline Indlæg: 88
Sendt: 23 Juli 2006 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
Frem til 31/7 er der tilbud på Force 516s med Canal Digital abonnement hos flere forhandlere. Det er ikke en parringsreceiver, så vil man have et sådant kort så er muligheden der.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum