Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 04:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Don´s setup.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 30
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 14 Maj 2008 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
Novisad skrev:
Hej Don det er godt nok længe siden har, ikke lige fulgt å meget med på din tråd på det sidste har du fået noget grej på det sidste. Hvordan går det med rør forstærkeren.mvh Novisad

Hej Nov.

Ja det er da lang tid siden..

jo en smule er der da kommet..

Rørtester
Van Den Hul the inspiration hybrid
Mullard cv 491
Mullard ecc 82
TFK ecc 82
nogle triple mica
air kabel the one men det er soglt igen:-)
og en masse nye lpér

og så kan jeg ik lige huske om der er andet??

Hva med dig?? du skifter jo en del

MVH
Don

hey don

er der stor forskel på CV491 og "alm" ECC82 Mullard ???

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 14 Maj 2008 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Jakobsen skrev:

don dario skrev:
Novisad skrev:
Hej Don det er godt nok længe siden har, ikke lige fulgt å meget med på din tråd på det sidste har du fået noget grej på det sidste. Hvordan går det med rør forstærkeren.mvh Novisad
Hej Nov. Ja det er da lang tid siden.. jo en smule er der da kommet.. Rørtester Van Den Hul the inspiration hybrid Mullard cv 491 Mullard ecc 82 TFK ecc 82 nogle triple mica air kabel the one men det er soglt igen:-) og en masse nye lpér og så kan jeg ik lige huske om der er andet?? Hva med dig?? du skifter jo en del MVH Don

hey don

Hej Jacobsen..

Ja der er der.. der er noget mere fylde i mellemtone og diskant .. samt en superb klang.. samt en masse andre gode egenskaber!! Klart det bedste musikalske rør jeg nogensinde har ejet!! det har den rørlyd jeg har søgt længe!!

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 Maj 2008 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
Jakobsen skrev:

don dario skrev:
Novisad skrev:
Hej Nov. Ja det er da lang tid siden.. jo en smule er der da kommet.. Rørtester Van Den Hul the inspiration hybrid Mullard cv 491 Mullard ecc 82 TFK ecc 82 nogle triple mica air kabel the one men det er soglt igen:-) og en masse nye lpér og så kan jeg ik lige huske om der er andet?? Hva med dig?? du skifter jo en del MVH Don

hey don

Hej Jacobsen..

Ja der er der.. der er noget mere fylde i mellemtone og diskant .. samt en superb klang.. samt en masse andre gode egenskaber!! Klart det bedste musikalske rør jeg nogensinde har ejet!! det har den rørlyd jeg har søgt længe!!

MVH
Don

men de runder toppen af....... i forhold til f.eks Telefunken eller ??????

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 19 Maj 2008 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Jakobsen skrev:
don dario skrev:
Jakobsen skrev:

don dario skrev:
Novisad skrev:

hey don

Hej Jacobsen.. Ja der er der.. der er noget mere fylde i mellemtone og diskant .. samt en superb klang.. samt en masse andre gode egenskaber!! Klart det bedste musikalske rør jeg nogensinde har ejet!! det har den rørlyd jeg har søgt længe!! MVH Don

men de runder toppen af....... i forhold til f.eks Telefunken eller ??????

Det mullard kan du på igen måde samligne med et TFK.. mullard er musikalsk mens TFK er lidt neutral med en "mager" bund osv..

TFK er til nærlytning af detaljer osv mens mullard er et rør der kan lidt af det hele men musikalitet er dens klart stærke side.. ægte rørlyd.

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 30
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes