| Sendt: 19 Maj 2008 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
don dario skrev:
Jakobsen skrev:
don dario skrev:
Novisad skrev:
| Hej Don det er godt nok længe siden har, ikke lige fulgt å meget med på din tråd på det sidste har du fået noget grej på det sidste. Hvordan går det med rør forstærkeren.mvh Novisad |
|
|
Hej Nov. Ja det er da lang tid siden.. jo en smule er der da kommet.. Rørtester Van Den Hul the inspiration hybrid Mullard cv 491 Mullard ecc 82 TFK ecc 82 nogle triple mica air kabel the one men det er soglt igen:-) og en masse nye lpér og så kan jeg ik lige huske om der er andet?? Hva med dig?? du skifter jo en del MVH Don |
|
|
hey don
er der stor forskel på CV491 og "alm" ECC82 Mullard ???
|
|
|
Hej Jacobsen.. Ja der er der.. der er noget mere fylde i mellemtone og diskant .. samt en superb klang.. samt en masse andre gode egenskaber!! Klart det bedste musikalske rør jeg nogensinde har ejet!! det har den rørlyd jeg har søgt længe!! MVH Don |
|
|
men de runder toppen af....... i forhold til f.eks Telefunken eller ?????? |
|
|
Det mullard kan du på igen måde samligne med et TFK.. mullard er musikalsk mens TFK er lidt neutral med en "mager" bund osv..
TFK er til nærlytning af detaljer osv mens mullard er et rør der kan lidt af det hele men musikalitet er dens klart stærke side.. ægte rørlyd.
MVH
Don
|