Forfatter |
|
hoodrobin Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 12
|
Sendt: 13 August 2007 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK, jeg er ret tæt på at købe mit første fladskærmsfjernsyn: Toshiba 37C3000P. Jeg kan ikke rigtig se andre fjernsyn der giver lige så meget for pengene, nemlig 6000 kr. http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385670 Eneste problem er at franske Pixmania som er eneste forhandler i det prisleje har fået en del tæsk i medierne på det sidste... SÅ jeg er lidt usikker på om de er sikre at handle med. Også i tilfælde af garanti-ombytning osv. Nogen erfaringer, positive eller negative?  http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385670
|
Til top |
|
|
kaizer Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
|
Sendt: 13 August 2007 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville holde mig fra dem. Jeg ville aldrig selv købe noget der; dels pga. alt den dårlige omtale de har fået og så fordi det let kan blive noget bøvl hvis produktet skal ombyttes.
Et familiemedlem skulle have sin hdd optager til rep. Det kostede ham ca. 350 kr. at sende den retur og da den kom tilbage til ham manglede der af en eller anden mærkelig grund 15 GB på harddisken.
Gav vide hvad det ville koste at sende et tv til Frankrig?!
Dette kan selvfølgelig undgås hvis Toshiba har europagaranti.
|
Til top |
|
|
JanM Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
Sendt: 13 August 2007 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv købt et par dvd afspillere og en reciever. Har intet haft at bemærke, udover en temmelig lang leveringstid. De reklamerer med 2-3 dage, men har oplevet alt mellem 2-4 uger.
Varene har dog intet fejlet, sparede ca 20% i forhold til den billigste DK pris, og det hele blev leveret af post-DK.
Vil mene at hvis der bliver nogle problemer med din fladskærm, så bliver den hentet på din adresse, af den danske importør. __________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
Til top |
|
|
Bønne Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 20
|
Sendt: 13 August 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bestlite en dvd afspiller for et par år tilbage hos Pixmania.Er aldrig nogensinde før blevet R**RENDT så meget som jeg blev af dem.Dvd afspilleren dukkede aldrig op og fik først mine penge retur efter 11 mdr.Så jeg vil bestemt ikke anbefale dig at købe noget som helst ved dem.
|
Til top |
|
|
hoodrobin Forum Bruger

|
Sendt: 13 August 2007 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for responsen. Jeg tror desværre ikke at Toshiba har Europa garanti... Det er lidt noget pis, men min tillid til bixen kan desværre også ligge på et meget lille sted... Nogen andre ideer til en 37'' med samme kvalitet til 6000? Tror desværre ikke de findes...
|
Til top |
|
|
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
Sendt: 13 August 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det samme TV var til salg for 5995 hos Tapeconnection for nylig. Godt nok var det en demo model...
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
Til top |
|
|
JanM Forum Bruger

|
Sendt: 13 August 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm pc-netto har det til lige under 7000. Ikk meget dyrere.
__________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
Til top |
|
|
Storbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
Sendt: 13 August 2007 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
altså jeg har handlet ved pixmania én gnag og det gik godt, kom efter 3 dage. og har virket lige siden, men har læst meget skidt om firmaet siden, og vil personligt aldrig selv handle hos dem.
|
Til top |
|
|
Insaniac Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
|
Sendt: 14 August 2007 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har handlet én gang hos Pixmania. Kom også efter kun få dage og da jeg ikke var tilfreds med kvaliteten på den Philips afspiller jeg havde købt, returnerede jeg den og fik pengene retur inden 14 dage. Det eneste der var noget knald var at det kostede 350kr at sende den. Bortset fra det, så hvis du køber hos pixmania kan du ligeså godt købe hos en tysk forhandler. Fx digitalo.de eller lign. Der kan du sikkert finde matchende priser og god service.
__________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
Til top |
|
|
kongen Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
Sendt: 14 August 2007 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har der ikke været rygter om at de var ved at lukke ? Men ja jeg har også kun hørt snavs om dem...
|
Til top |
|
|
lapo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
|
Sendt: 14 August 2007 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt Toshiba HD-DVD og 32" Samsung hos dem, og jeg er MEGET tilfreds med både handel og levering!!
Jeg tog simpelthen telefonisk kontakt, hvor de er meget venlige, og vil gøre alt for at hjælpe!!
Har tidligere købt digitalkamera(er) hos dem også, og ligeledes her var alt i top!
Kan varmt anbefale dem!! De har også deres ZEN-aftale, som jeg synes virker bedre end garantier, du er bedre sikret, og de henter dine ødelagte produkter!!
Men ALLE forhandlere har negativ omtale, så du må selv vurdere!!
Synes dog du skal overveje følgende: Hvis Pixmania har 10 dårlige anmeldelser ud af 1000 handler, lyder det så bedre end hvis en anden forhandler 'kun' har 3-4 dårlige anmeldelser ud af 200 handler!?!?
Pixmania har en stor markedsandel, og er derfor mere eksponeret for dårlig kritik!!
Man kan sige i mit tilfælde er de 6 for 6, mens den ene kunde for hver 100 måske er 0 for 1.......det er jo bare uheldigt!! Men lignende eksempler findes altså OGSÅ hos andre forhandlere!! Er ikke fortaler for Pixmania......langtfra!! Nu har du bare min erfaring med dem!!
Mvh
|
Til top |
|
|
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
Sendt: 14 August 2007 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har desværre stort set kun hørt dårligt om Pixmania - jeg ville aldrig handle med dem selv om der er nogle få, der er heldige....
PC-Netto, som nævnes ovenfor, har jeg handlet med mange gange uden problemer. Jeg har dog aldrig haft fejl eller returneringer, så jeg ved ikke, hvordan de håndterer dette, men jeg har aldrig hørt/læst om problemer - og de er også en ganske stor forhandler, der har eksisteret gennem en del år.
|
Til top |
|
|
JanM Forum Bruger

|
Sendt: 14 August 2007 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der burde ikke være noget problem angående garanti på køb af Toshiba uden for DK. Man skal blot kontakte deres danske salg/service-kontor hvis der opstår problemer.
|
Toshiba Tec Denmark |
|
 |
 |
Roskildevej 16 2620 Albertslund |
|
Telefon: 46 14 18 18 Telefax: 46 14 18 19
<> WriteMailLink('rasmus.marling@toshibatec-tnd.com','rasmus.ma rling','toshibatec-tnd.com','');
rasmus.marling@toshibatec-tnd.com | __________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
Til top |
|
|
hoodrobin Forum Bruger

|
Sendt: 14 August 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK, det lyder da sådan set betryggende at Toshiba har et service kontor i DK. De negative svar til trods, må jeg sige at Pixmania nok bliver der jeg køber... Tak for feedback. Nu må vi se om handlen går som håbet
|
Til top |
|
|
JanM Forum Bruger

|
Sendt: 14 August 2007 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke du skal være så bekymret....   Toshiba har eksisteret siden 1846, de kan sgu sagtens klare at hjælpe dig, hvis du sku være så uheldig at der er defekt ! __________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
Til top |
|
|
Insaniac Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
|
Sendt: 15 August 2007 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan købe det samme TV for omkring 5900kr inkl levering hos Digitalo.de - Som sagt, ville jeg hellere bestille derfra. De er heller ikke ligeså dyre at returnere til, som hvis det skal retur til Pixmania.
__________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
Til top |
|
|
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
Sendt: 15 August 2007 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
hoodrobin skrev:
OK, det lyder da sådan set betryggende at Toshiba har et service kontor i DK. De negative svar til trods, må jeg sige at Pixmania nok bliver der jeg køber... Tak for feedback. Nu må vi se om handlen går som håbet
|
|
|
Jeg ville nok kontakte Toshiba inden et evt. køb og høre deres holdning.
Desuden ville jeg aldrig støtte en forhandler, der har et - mildest talt - blakket ry! Hvorfor "belønne" dem for at behandle folk dårligt og blæse på lovgivning m.m.?
|
Til top |
|
|