Forfatter |
|
timur Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
Sendt: 26 Marts 2008 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er min PS3 lige blevet opgraderet til BD 2.0 via den nyeste firmware. Nu mangler jeg så bare et par 2.0 film, hvis de overhovedet findes endnu.
Nogen der kender nogle titler ?
__________________ juhu
|
Til top |
|
|
hunter123 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Februar 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 27
|
Sendt: 26 Marts 2008 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Giv os så den opgradering til dts-hd master audio!!!!!
|
Til top |
|
|
C-Harder Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 53
|
Sendt: 27 Marts 2008 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
timur skrev:
Så er min PS3 lige blevet opgraderet til BD 2.0 via den nyeste firmware. Nu mangler jeg så bare et par 2.0 film, hvis de overhovedet findes endnu. Nogen der kender nogle titler ? |
|
|
Er det mig der er helt galt på den, eller har BD 2.0 ikke noget med filmene at gøre?
Er det ikke bare at der er X MB plads, internet osv?
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 27 Marts 2008 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
C-Harder skrev:
timur skrev:
Så er min PS3 lige blevet opgraderet til BD 2.0 via den nyeste firmware. Nu mangler jeg så bare et par 2.0 film, hvis de overhovedet findes endnu. Nogen der kender nogle titler ? |
|
|
Er det mig der er helt galt på den, eller har BD 2.0 ikke noget med filmene at gøre?
Er det ikke bare at der er X MB plads, internet osv? |
|
|
Jeg er ikke sikker, men det er vidst noget med de interaktive menuer på Blu-Ray filmene. Men det dækker internet selvfølgelig også.
|
Til top |
|
|
Karl Heinz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 33
|
Sendt: 27 Marts 2008 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
BD 2.0 er som jeg har forstået det, det samme som BD Live.
BD Live skulle give noget ekstra indhold via internettet. De eneste film jeg kender til er SAW IV, War, The Sixth Day og Walk Hard.
|
Til top |
|
|
timur Forum Bruger

|
Sendt: 27 Marts 2008 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Karl Heinz skrev:
BD 2.0 er som jeg har forstået det, det samme som BD Live.
BD Live skulle give noget ekstra indhold via internettet. De eneste film jeg kender til er SAW IV, War, The Sixth Day og Walk Hard.
|
|
|
BD 2.0 er det samme som BD Live.
Tak for tipsene, men der er ingen af filmene jeg umiddelbart vil smide penge efter. Er bare lidt nysgerrig for at se hvad BD Live/2.0 går ud på
__________________ juhu
|
Til top |
|
|
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
hunter123 skrev:
Giv os så den opgradering til dts-hd master audio!!!!!  |
|
|
Tro ikke du skal regne med den opdatering kommer i der nærmeste fremtid. Så vidt jeg forstår er Ps3'eren begrænset på hardwaren så dette ikke kan opnåes pt Alt der er kommet end til videre har været software opdateringer og blevet velkommen med åbne arme keep them comming  __________________ Min Bio
|
Til top |
|
|
stku Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 274
|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. Anderson skrev:
hunter123 skrev:
|
|
Tro ikke du skal regne med den opdatering kommer i der nærmeste fremtid. Så vidt jeg forstår er Ps3'eren begrænset på hardwaren så dette ikke kan opnåes pt Alt der er kommet end til videre har været software opdateringer og blevet velkommen med åbne arme keep them comming 
|
|
|
Har du et link der understøtter den påstand?
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. Anderson skrev:
hunter123 skrev:
|
|
Tro ikke du skal regne med den opdatering kommer i der nærmeste fremtid. Så vidt jeg forstår er Ps3'eren begrænset på hardwaren så dette ikke kan opnåes pt |
|
|
Som jeg har forstået det ligger begrænsningen i at der aldrig vil kunne opnås bitstream output, men der skulle ikke være noget i vejen for at lave intern dekodning af DTS-HD MA, og efter sigende kommer dén update så snart BD50 er på gaden. Hvorfor Sony lurepasser i stedet for at have en aggressiv indgangsvinkel til dette, det er jeg ikke helt klar over - måske for at PS3 ikke skal være for langt foran deres egne stand-alone afspillere, så længe de kan undgå det... __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er for ikke at underbyde andre producenter med en maskine, der har sin lave pris pga. tilskud.
__________________ Pioneer PDP-436XDE · Pioneer DVR-540H-S · Samsung SMT-H3126 · Sony Playstation 3 (40GB) · Marantz SR6003 · Dali Concept 2 · Dali Concept Center · KEF KHT2001.2 · KEF PSW2010 · Logitech Harmony One
|
Til top |
|
|
Ras01 Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 98
|
Sendt: 01 April 2008 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvordan opdaterer man sin ps3?
jeg har prøvet at hente en fil fra playstation3.dk, og lægge den ned på et USB stick, men PS3'eren kan ikke finde filen?
hvad kan problemet være?
|
Til top |
|
|
timur Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ras01 skrev:
jeg har prøvet at hente en fil fra playstation3.dk, og lægge den ned på et USB stick, men PS3'eren kan ikke finde filen?
hvad kan problemet være?
|
|
|
Prøv at forbinde din PS3 direkte til nettet, og opdatere den vej.
Virker for mig hver gang.  __________________ juhu
|
Til top |
|
|
hunter123 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Februar 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 27
|
Sendt: 01 April 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ras01 skrev:
hvad kan problemet være?
|
|
|
Du kan evt prøve at brænde det ned på en cd. Det allernemmeste er, hvis du har mulighed for at tilslutte din ps3 til internettet, så gør den det helt selv når du går ind og søger efter opdatering.
EDIT: too slow 
|
Til top |
|
|
stku Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 274
|
Sendt: 11 April 2008 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. Anderson skrev:
hunter123 skrev:
|
|
Tro ikke du skal regne med den opdatering kommer i der nærmeste fremtid. Så vidt jeg forstår er Ps3'eren begrænset på hardwaren så dette ikke kan opnåes pt Alt der er kommet end til videre har været software opdateringer og blevet velkommen med åbne arme keep them comming 
|
|
|
2.30 kommer om en uge: http://gizmodo.com/378180/playstation-3-firmware-update-230- brings-dts+hd-master-audio
|
Til top |
|
|
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
Sendt: 11 April 2008 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
stku skrev:
Mr. Anderson skrev:
hunter123 skrev:
|
|
|
|
|
2.30 kommer om en uge: http://gizmodo.com/378180/playstation-3-firmware-update-230- brings-dts+hd-master-audio
|
|
|
Rolig nu med at skyde mester.. 
Det jeg læste før denne opdatering, var at den var begrænset fysik med henholdelse til DTS HD MA, men jeg skriver ingen steder det er sådan. Jeg har efterfølgene rodet lidt rundt på nettet og selvf. glemt linket men det jeg forstod som et nej var til bitstream af DTS HD MA og HR. Så igen kan jeg kun være meget glad for mig køb af min PS3 for noget tid siden og sige keep them comming __________________ Min Bio
|
Til top |
|
|