Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 17:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyt TV - Hjælp :-) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nubii
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 28 Juli 2010 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

Hej alla sammen

Jeg håber I kan hjælpe mig her.

Jeg har en kammerat, som er på udkig efter et nyt tv. Jeg har selv haft LEC længe, Philips 37", som jeg er super glad for. Han vil gerne have 42" men er måske lidt mere ligeglad med teknologi. Hvad skal vi kigge efter, hvis vi er i prislejet op til 8000 max helst nok 7000, hvis det er :-)

Jeg vil helt klar anbefale LCD frem for plastma, men hvad med LED? Så vidt jeg kan forstå er LED endnu mere strøm besparende, og kan endda yde mere kontrast end LCD? Hvad med det her med at ligge ned under transport, kan LED også det?

I må gerne komme med helt specifikke link på TV, og også gerne erfaringer med at handle i udlandet, i forhold til garanti og sådan.

Takker til alle :-)

Til top Vis nubii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nubii

sorenlyder
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2009
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 02 August 2010 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Nu siger du godt nok at du ikke vil anbefale plasma, men hvis du nu alligevel skulle få tanken, så vil jeg uden tøven anbefale Panasonic´s G20 skærm i den prisklasse.

Jeg har selv sådan en skærm, og har indtil for nylig kun haft alm billedrør´s TV fordi div, fladskærme simpelthen ikke kunne hamle op med billedkvaliteten på mit billedrørstv.(til en fornuftig pris).

Men det kan panasonic´s G20! det er en fantastisk fryd og se på, og så kan den bl.a også optage direkte på en USB pen, gå på youtube, skype mm. hvis man skulle have brug for det.

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1267447545

Strømforbruget er 280w fra fabrikken af, men efter kalibrering af TVet, er vi nede på 164w. Men så har du også harddiskoptager, mediecenter og TV i et.

Mvh Søren.

Til top Vis sorenlyder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sorenlyder Besøg sorenlyder's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes