| Forfatter |
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
....når man tænker på dit udgangspunkt.....på side 1 og indtil nu...så ville det måske være en ide for dig at tage en pause fra "hvad og hvordan" og bare nyde et stykke musik og en film i ny og næ...for på den måde at finde lidt hoved og hale i hvad du egentligt synes om og hvad du har brug for  |
|
|
Det er svært, når folk hele tiden siger : "Hva, kommer der snart nogle billeder" osv. !!
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Santanion skrev:
| Har faktisk kigget på klipisch, men jeg søgte under det på google, og kunne ikke finde nogle forhandlere, har i nogle forslag ? ( til hvor man kan købe det ) |
|
|
det gør Hifi-import
og Expert
der er sikkert flere __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
| Det er svært, når folk hele tiden siger : "Hva, kommer der snart nogle billeder" osv. !! |
|
|
Kunne det muligvis hænge sammen med at ikke alle i denne tråd er helt overbevist om de ting du fortæller er sandt eller du blot vil gøre dig interessant..?
Har du virkelig så mange penge at gøre godt med at du seriøst overvejer et anlæg i 100.000 krs klassen, så er det vel ikke HELT urimeligt at forestille sig at du havde adgang til et digitalkamera, eller bare en mobil med kamera..?
Eller..?
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
Satanion skrev:
| Det er svært, når folk hele tiden siger : "Hva, kommer der snart nogle billeder" osv. !! |
|
|
Kunne det muligvis hænge sammen med at ikke alle i denne tråd er helt overbevist om de ting du fortæller er sandt eller du blot vil gøre dig interessant..?
Har du virkelig så mange penge at gøre godt med at du seriøst overvejer et anlæg i 100.000 krs klassen, så er det vel ikke HELT urimeligt at forestille sig at du havde adgang til et digitalkamera, eller bare en mobil med kamera..?
Eller..? |
|
|
Har nutidens mobiltelefoner et kamera indbygget?...der kan man bare se  Ej...tror bare at trådens ophavsmand har særdeles svært ved at bestemme sig.....eller er ved at kredse sig godt ind på sit fremtidsanlæg....om 10år....cirka __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
deejayf Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg syntes den uvidende/santanion skal købe sig et konfirmations-anlæg, ligesom vi andre gjorde dengang
/Frank
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
deejayf skrev:
jeg syntes den uvidende/santanion skal købe sig et konfirmations-anlæg, ligesom vi andre gjorde dengang
/Frank |
|
|
Det du siger er : "køb noget l**t"... ! hvorfor skulle jeg dog det ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
Satanion skrev:
|
|
Eller..?
|
|
|
OMFG ( oh my f**king god ) JEG HAR IKKE NOGET ANLÆG AT TAGE BILLEDER AF !!
Angående det med at gøre sig interessant vil jeg bare sige til dig : "gå ind på banegårdspladsen", for der ligger der mine forældres arbekdsplads, og der kan du evt. spørge om deres omsætning ( blærer mig ikke kan bare ikke klare folk der ikke tror det man siger bare for at være f**king arrogant ! )
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
JEG LUKKER HERMED EMNET, OG FINDER SELV UD AF DET. NOGLE AF JERES RÅD KAN BARE IKKE BRUGES, OG DER SNAKKER JEG KUN OM NOGLE. DER ER NOGLE DER HAR VÆRET MEGET FINE AT SNAKKE MED, MEN JEG GIDER IKKE HØRE PÅ JERES ALDERSDISKRIMINERENDE PIS MERE, DER KOMMER SNART ET ANLÆG, OG DER SKAL NOK KOMME BILLEDER, JEG SVARER IKKE PÅ FLERE INDLÆG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle vi lige tage et hurtigt resume..?
Den uvidende skrev:
| Der er ca. 30.000 - 32.000 kr til formålet. |
|
|
Den uvidende skrev:
| jeg har lige nu 30.000 kr. Dem vil jeg gemme, til jeg bliver nonfermeret. der får jeg ca. 40.000 kr = 70.000 kr. derudover har jeg også et job hvilket bringer totalsummen til 80.000 kr. !!! |
|
|
SKAL vil lige lade den stå et øjeblik..? En person der er klar til at lægge 80.000 for et anlæg er i mine øjne ikke specielt fattig.
Den uvidende skrev:
| Det skal lige klargøres at jeg har et surround allerede |
|
|
Satanion skrev:
| OMFG ( oh my f**king god ) JEG HAR IKKE NOGET ANLÆG AT TAGE BILLEDER AF !! |
|
|
Vi fik vist slået fast at "Den uvidende" og "Satanion" er samme person..?
Den uvidende skrev:
| enten så skal det være
audio pro højttalere ( meget billige brugte højttalere )
dali |
|
|
Den uvidende skrev:
| Jeg har været ude og lytte, og jeg synes audio pro lyder rigtig fint ! |
|
|
Satanion skrev:
| jeg elsker cerwin vega, og vil gerne have det - Men folk siger hele tiden det er noget l**t ! |
|
|
Satanion skrev:
| Angående det med at gøre sig interessant vil jeg bare sige til dig : "gå ind på banegårdspladsen", for der ligger der mine forældres arbekdsplads, og der kan du evt. spørge om deres omsætning ( blærer mig ikke kan bare ikke klare folk der ikke tror det man siger bare for at være f**king arrogant ! ) |
|
|
Når jeg taler om at gøre sig interessant var det ikke specielt møntet på dine eller dine forældres penge, blot en følgeslutning af en ret åbenlys mangel på sammenhæng i dine indlæg. Men nu du nævner det, så var jeg faktisk forbi Århus Banegårdsplads i eftermiddags. Jeg så ingen skilte der viste vej til "Satanions forældre"..?
Jeg tvivler ikke på det du siger for at være f**cking arrogant, men fordi der hverken er hoved eller hale i de ting du skriver.
Satanion skrev:
| JEG SVARER IKKE PÅ FLERE INDLÆG |
|
|
Lover du..?
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 23 December 2006 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
Skulle vi lige tage et hurtigt resume..?
Satanion skrev:
| JEG SVARER IKKE PÅ FLERE INDLÆG |
|
|
Lover du..? |
|
|
Vi krydser fingre at du finder det rette setup med tiden __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 23 December 2006 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion hvis du mene at hifi4all.dk, er en stor børnehave, og alt hvad der følge med så prøv at gå over til andre forumer, og prøv lykken
der.
Men det var ikke dig der starte debate men Den uvidende, så hvorfor ville du lukke hans tråd og debat ??????????????
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 23 December 2006 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
burde vores kære moderator/admins ikke lige kigge på den uvidende/santanion formål her på sitet, og lukke hans emne.
synes det er gået over gevind.
for det lyder til at han ikke helt forstår hva vi siger, eller ikke gider.
for han modsiger sig selv hele tiden.
forstår ikke helt.
han siger han har et anlæg med nået marantz eller er det mig der er helt ved siden af.
for han ville da beholde nået af hans eksisterende anlæg 
håber der er en admin eller moderator som snart tager fat i dette topic og lukker dette samt det andet han har. __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 23 December 2006 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
Satanion hvis du mene at hifi4all.dk, er en stor børnehave, og alt hvad der følge med så prøv at gå over til andre forumer, og prøv lykken der.
Men det var ikke dig der starte debate men Den uvidende, så hvorfor ville du lukke hans tråd og debat ?????????????? |
|
|
Den uvidende og satanion er det ikke den samme person
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 23 December 2006 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo det er det  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 December 2006 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
jo det er det  |
|
|

|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 23 December 2006 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er noget jeg ikke kan fatte, og det er hvorfor oprette man to bruger navne eller flere i sammme forum, er det få at komme med modsiglser
til sine tråde, ved at komme med kommetar til en tråd, som selv har starte unde et ande bruger navn ???????????????????????????????????????
Et spørsmål er "Den uvidende" og "satanion" ikke den samme person, og han han andre bruger navne på dette forum ?
For "satanion", ville lukke "Den uvidende" tråd, og på den måde har skrive det lyder det som at han er samme person ???????????????
JEG KAN IKKE FATTE DET.
Vi er gået meget langt for at hjælpe "Den uvidende" og "satanion", og det er uden grund, han laver bare en ny tråd, med samme indhold og
måske under et nyt bruger navn, så er vi lige langt
Ikke for at komme ind på alder, men skal det kun værre en minium alder på 18 år. for bruger at dette forum.
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 23 December 2006 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ej, aldersbegrænsning hjælper ikke, jeg er selv 18 nu og føler ikke jeg har været til andet end almindeligt besvær under mine indlæg, der er ihvertfald aldrig folk der har beklaget sig. Anyway det er ikke op til os, tal med en admin hvis du har nogle idéer 
Det var da en dejlig måde at få tak for sine indlæg og svar på dine spørgsmål Satanion/ Den uvidende eller hvem du end der. Hvis du endeligt har valgt selv at tage ud og lytte ( igen ? ) og selv finde det du kan lide ser det ud til at du endelig følger vores råd herinde fra. Længe leve tålmodighed!
Måske burde tråden lukkes inden den kører helt over gevin, og måske er der en der burde tage en snak med Satanion og eller Den uvidende omkring opførelse og måden man taler til folk på, samt hvornår man bør/ ikke bør bruge stor typografi, samt også at finde ud af hvem er hvem og er de den samme, skitzofreni?
Mvh. og God jul alle sammen 
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 23 December 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
er helt enig med dig ascari, vil dog mene at en aldersbegrænsning, ville værer fint nok, men at sætte den til 18 er nok lidt højt, jeg vil mene omkring de 16 er mere rimeligt.
men på den anden side folk kan jo bare sige de er 16 eller mere. __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 December 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det med aldersbegrænsning er en gang fis. er selv vidende til nogle på 14 - 15 der opfører sig utrolig pænt her inde.
Altså hallo der er folk der er VOKSNE her inde som der har fået advarsler og som er blevet udelukket. Så det har intet med alder at gøre.
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 23 December 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
|
Det med aldersbegrænsning er en gang fis. er selv vidende til nogle på 14 - 15 der opfører sig utrolig pænt her inde.
Altså hallo der er folk der er VOKSNE her inde som der har fået advarsler og som er blevet udelukket. Så det har intet med alder at gøre.
|
|
|
Tja, du har selv fået en (advarsel) kan jeg se (Sonny). Men det betyder ikke nødvendigvis at man ikke kan have haft ret. Moderatorerne er lidt hårde, men overvejende retfærdige. Jeg har også lavet mange gange voldsviner, men endnu ikke blevet tildelt nogen advarsel. Jeg prøver at være bedre til skrive, bedre til at undgå at kom i direkte mudderkast. Mange de "gamle mudderkastere" er allerede væk.
Man kunne også sige at en voksen mand på 36 år burde kunne styre sin brandert, også selv om det nogle gange bliver personligt. At arbejde med to navne - det burde derimod være et par advarsler værdigt....måske endda smidt helt ud. Det er utroværdigt og løgnagtigt. Jeg vil tro han holder sig væk herfra...eller opretter endnu en alias. Watch out!
/pb
|
| Til top |
|
| |