Forfatter |
|
Brok Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3134
|
Sendt: 12 Maj 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
brok skrev:
Måske man hellere skulle fraråde folk at købe bemeldte Pioneer-afspiller?
|
|
|
Det er måske lige hurtigt nok p.g.a. et enkelt uheldigt eksemplar. Fejl kan opstå i alle mærker/modeller. Det er jo derfor man har garantien.
|
|
|
Tjah, måske. Men det er i min optik, hvis nu noget eller nogen partout skal hænges ud som i denne tråd, mere rimeligt at svine produktet til end forhandleren.
mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overskriften burde ændres. Kan det lade sig gøre?
Mvh.
Niels
|
Til top |
|
|
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
For det meste foregår det desværre som du beskriver det.
Når forretningerne skal sælge er der ikke det som ikke kan lade sig gøre, men når det bli'r virkelighed med et produkt der er problemer med, dukker forretningens sande ansigt frem. __________________ Mvh Flemming
|
Til top |
|
|
plafitracer Udelukket fra forum


Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
flpdk skrev:
Hej - For det meste foregår det desværre som du beskriver det. Når forretningerne skal sælge er der ikke det som ikke kan lade sig gøre, men når det bli'r virkelighed med et produkt der er problemer med, dukker forretningens sande ansigt frem. |
|
|
Hvad vil du have forretningerne skal gøre? Give dig en ny vare? Hæve handelen? Søge at reparere (som det vist søges gjort i denne situation)? Kontakte producenten (eller dennes repræsentant)? som man nu også gør.
Jeg er da sikker på at, der kommer et fornuftigt resultat ud af dette. Vi kan da sagtens blive enige om at det er p***eirriterende at skulle vente 2 måneder (eller mere) på at ens nye radio/forstærker/whatever, punkt 1 går i stykker rimeligt hurtigt og punkt 2 tager en pokkers lang tid at få repareret, evnt udskiftet.
Der er mandagsmodeller i alle industrier, sådan er det bare, og det må man leve med - smadderirriterende, men sådan er livet...
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
mwulffn skrev:
Så jeg vil på det kraftigste anbefale ALLE om ikke at købe noget som helst der, med mindre de er sikre på at det ikke kan gå i stykker. |
|
|
Hold da op,magen til vrøvl har jeg dog aldrig hørt!!
__________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
plafitracer skrev:
flpdk skrev:
Hej - For det meste foregår det desværre som du beskriver det. Når forretningerne skal sælge er der ikke det som ikke kan lade sig gøre, men når det bli'r virkelighed med et produkt der er problemer med, dukker forretningens sande ansigt frem. |
|
|
Hvad vil du have forretningerne skal gøre? Give dig en ny vare? Hæve handelen? Søge at reparere (som det vist søges gjort i denne situation)? Kontakte producenten (eller dennes repræsentant)? som man nu også gør.
Jeg er da sikker på at, der kommer et fornuftigt resultat ud af dette. Vi kan da sagtens blive enige om at det er p***eirriterende at skulle vente 2 måneder (eller mere) på at ens nye radio/forstærker/whatever, punkt 1 går i stykker rimeligt hurtigt og punkt 2 tager en pokkers lang tid at få repareret, evnt udskiftet.
Der er mandagsmodeller i alle industrier, sådan er det bare, og det må man leve med - smadderirriterende, men sådan er livet...
|
|
|
Der er også noget der hedder god service og det kunne jo være at låne kunden en maskine som "plaster" på såret i den tid den defekte maskinen er til rep. Det er desvære de færreste forretninger der yder denne service, men nogle gør
Har dog handlet en del i KT i Odense (år tilbage) og er altid blevet behandlet ordenligt, både før og efter salg
|
Til top |
|
|
Batman Udelukket fra forum


Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når man køber noget i KT Radio, Odense, er der ingen grænser for hvor fantastisk udstyret er.
Hvis man så vil bytte det købte ind med henblik på opgradering, så er det pludselig ikke fem potter p** værd. .
Ingen forretning har selvfølgelig pligt til at aftage ens brugte udstyr. Men hvorfor så ikke bare sige det, i stedet for at tilbyde en latterlig pris der gør at man mister enhver respekt for dem?
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman skrev:
Når man køber noget i KT Radio, Odense, er der ingen grænser for hvor fantastisk udstyret er.
Hvis man så vil bytte det købte ind med henblik på opgradering, så er det pludselig ikke fem potter p** værd. |
|
|
Det er der jo egentlig ikke noget nyt i!! __________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|
Batman Udelukket fra forum


Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mofo68 skrev:
Batman skrev:
Når man køber noget i KT Radio, Odense, er der ingen grænser for hvor fantastisk udstyret er.
Hvis man så vil bytte det købte ind med henblik på opgradering, så er det pludselig ikke fem potter p** værd.
|
|
|
Det er der jo egentlig ikke noget nyt i!! |
|
|
Nej, men pointen er at der er andre forhandlere der har en helt anden politik på det område.
|
Til top |
|
|
NriK Forum Bruger


Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fald dog lidt ned. Det er jo ikke fordi du er blevet snydt eller noget. Jeg tror ikke der var ret mange butikker der ville have gjort det anderledes end KT Radio.
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman skrev:
Mofo68 skrev:
Batman skrev:
Når man køber noget i KT Radio, Odense, er der ingen grænser for hvor fantastisk udstyret er.
Hvis man så vil bytte det købte ind med henblik på opgradering, så er det pludselig ikke fem potter p** værd.
|
|
|
Det er der jo egentlig ikke noget nyt i!! |
|
|
Nej, men pointen er at der er andre forhandlere der har en helt anden politik på det område. |
|
|
Og hvilke forhandlere snakker vi så om her  ...Ville da være rart at vide,hvis man stod i en salgs position __________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|
Batman Udelukket fra forum


Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mofo68 skrev:
Batman skrev:
Mofo68 skrev:
Batman skrev:
Når man køber noget i KT Radio, Odense, er der ingen grænser for hvor fantastisk udstyret er.
Hvis man så vil bytte det købte ind med henblik på opgradering, så er det pludselig ikke fem potter p** værd.
|
|
|
Det er der jo egentlig ikke noget nyt i!! |
|
|
Nej, men pointen er at der er andre forhandlere der har en helt anden politik på det område.
|
|
|
Og hvilke forhandlere snakker vi så om her ...Ville da være rart at vide,hvis man stod i en salgs position  |
|
|
Jeg tror ikke det er så svært at finde en forhandler med bedre trade-in politik end KT-radio, Odense.
Den pris de tilbød for et topklasse produkt ved evt. køb af nyt svarede til halvdelen af det beløb jeg kunne få andensteds alene i kontantrabat! Husk på der er tårnhøje avancer på Hifi udstyr.
|
Til top |
|
|