Forfatter |
|
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo tilladt at bruge indersiden af hovedet som kunde, og dobbelttjekke specs. Det tager 3 minutter via Google!
__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
Dennis Frie Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 443
|
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackhawk skrev:
Det er jo tilladt at bruge indersiden af hovedet som kunde, og dobbelttjekke specs. Det tager 3 minutter via Google! |
|
|
Jep, men problemet er netop at det er en Noname der sælges, og det er derved lidt svært at tjekke op på. Jeg har dog ikke selv forsøgt, kan se at der står et eller andet navn på projektoren (på et af billederne)
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har spurgt sælge hvordan projekoren kan være "HD-ready" når opløsningen er 800x480, nu venter jeg på svar  .
|
Til top |
|
|
Dennis Frie Forum Bruger

|
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis ikke han svarer kan jeg jo spørge ved den næste auktion han opretter
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
Jeg har spurgt sælge hvordan projekoren kan være "HD-ready" når opløsningen er 800x480, nu venter jeg på svar . |
|
|
Så fik jeg svar fra sælger:
Den slår automatisk til HD opløsningen hvis du ser et sådant program. Easy as that

|
Til top |
|
|
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da_Saint skrev:
Man kan også se, at ingen køber projektorerne. Folk er heldigvis ikke
dumme for at falde for tomme specs., i hvert fald i dette tilfælde...
|
|
|
I denne auktion har han allerede solgt 4 projektorere til en samlet pris af 17000kr så jeg tror han tjener ganske pænt på det. Om han bevidst vildleder folk ved at sige at de er HD-ready eller om han bare ikke ved bedre selv er svært at sige, men den auktion burde stoppes! http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=511040258 __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
Til top |
|
|
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mig bekendt er er dens opløsning stadig væk hd ready. dens "basic" opløsning er 800x480. Mindste hd opløsning er 720 linier( http://www.computergeil.dk/?artikelid=11913 ), så den opfylder kravet og intet forrykt i annoncen. __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
Til top |
|
|
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Mig bekendt er er dens opløsning stadig væk hd ready. dens "basic" opløsning er 800x480. Mindste hd opløsning er 720 linier( http://www.computergeil.dk/?artikelid=11913 ), så den opfylder kravet og intet forrykt i annoncen. |
|
|
Mindste hd opløsning er 720 vertikale linjer, og der er 480 ikke nok. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
Sendt: 10 Juli 2007 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, desværre er det ikke alle der ved hvad der skal til for, at udstyr er HD-READY, enten aner sælger ikke nok om det eller sit produkt eller også fører han bevidst folk bag lyset. Samtidig gad jeg godt vide, om han overholder reglerne for lodtrækning af den som vinder en gratis projektor ? Men så længe den går så går den tænker desværre nogle mennesker.  Men trods alt lader det jo til de fleste er glade for deres handel, de stakler ved ikke bedre  .
__________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
Til top |
|
|
Dennis Frie Forum Bruger

|
Sendt: 11 Juli 2007 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heldigvis er det jo ikke en voldsom pris han tager for dem, så hvis de virker fint som projektor til leg og hobby-brug, så opfylder de forhåbentlig de krav som køberne forventer. Dem der køber dem for at have fremtids-sikret sig med HD er tilgengæld knap så godt stillet
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 11 Juli 2007 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Men trods alt lader det jo til de fleste er glade for deres handel, de stakler ved ikke bedre . |
|
|
Jeg er stadig rystet over at min kammerat kun gik efter billig-billig... Jeg anbefalede ham dengang tidens bedste tilbud, en Sanyo Z1x til 6.500 af ny, men han valgte en brugt Panasonic AE100 til 3.500 Lærredet kunne heller ikke blive billigt nok, og lyden dækkes ind af et Pioneer alt-i-et surround-anlæg til 1.500.
Han er vist ganske tilfreds, men han har så heller ikke turdet prøve min hjemmebio endnu. Og så har han det fint med at se DVD i "smal-format" idet han ikke evner at skifte om fra 4:3 (ifm. fjernsynsudsendelser) til 16:9 - han kan ikke se at hovederne er lidt smalle i det 
Med andre ord: Nogle forbrugere er slet ikke så kritiske som vi andre kan være det - bare billedet er stort, så er det fint.
|
Til top |
|
|