Forfatter |
|
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desuden kommer der med garanti en til - og muligvis til en bedre pris 
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
jack Udelukket fra forum

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes der står, at han kun sender den inden for Tyskland. Du skulle så selv have afhentet på adressen, medmindre du havde en aftale med sælgeren om levering.

__________________ I am always right, unless I´m wrong.
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
jack skrev:
Synes der står, at han kun sender den inden for Tyskland. Du skulle så selv have afhentet på adressen, medmindre du havde en aftale med sælgeren om levering.

|
|
|
Sidst jeg så efter lå Danmark i EU " Versand nach: | Europäische Union |
"  , ellers havde jeg heller ikke noget problem med at hente den i Tyskland til den pris  . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
plafitracer skrev:
Desuden kommer der med garanti en til - og muligvis til en bedre pris 
|
|
|
Man kan håbe, men jeg tror det næppe  . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
eBay er da fedt, synes jeg. Men man bliver bedre når man får lidt erfaring...
Til gengæld mener jeg, at de forængelser der (ved bud) sker på QXL er noget svineri. - Og har intet med en go' aukton at gøre. Rent profitbegær fra QXLs side. En tidsfrist er en tidsfrist.
Mvh.
Niels
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
eBay er da fedt, synes jeg. Men man bliver bedre når man får lidt erfaring...
Til gengæld mener jeg, at de forængelser der (ved bud) sker på QXL er noget svineri. - Og har intet med en go' aukton at gøre. Rent profitbegær fra QXLs side. En tidsfrist er en tidsfrist.
Mvh.
Niels
|
|
|
Hmmm, hvis du går til en rigtig auktion, har du da også mulighed for at byde over ? Der er da vel som sådan ingen tidsfrist på ? __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
Til top |
|
|
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt enig en tidsfrist er en tidsfrist er man for sløv er det skam ens eget problem, jeg elsker ebay, burger det ofte, kunst, hifi og andet godt køber jeg gerne der, dog altid kun gennem paypal, der har man ret god mulighed for og få sine penge igen.
Derudover kan man slet ikke lade være med og bruge autobud funktionen. Ebay byder selv kun lige til hvad nr 2 i rækken ville give os lidt mere, selvom du har budt en trilliard billiard.
At du ikke fik den, og du stadig synes den er billig, må være et udtryk for du vist ikke har tænkt dig om med dit første bud, -så ka du lære det! __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Helt enig en tidsfrist er en tidsfrist er man for sløv er det skam ens eget problem, jeg elsker ebay, burger det ofte, kunst, hifi og andet godt køber jeg gerne der, dog altid kun gennem paypal, der har man ret god mulighed for og få sine penge igen.
Derudover kan man slet ikke lade være med og bruge autobud funktionen. Ebay byder selv kun lige til hvad nr 2 i rækken ville give os lidt mere, selvom du har budt en trilliard billiard.
At du ikke fik den, og du stadig synes den er billig, må være et udtryk for du vist ikke har tænkt dig om med dit første bud, -så ka du lære det! |
|
|
For 100000000000. gang       Jeg HAR indrømmet det er MIN fejl. Det ændre ikke ved det faktum, jeg synes det er noget møg med fast tidspunkt, der er mange som ikke er enige, helt okay med det. Jeg fortsætter da også med at bruge ebay, men derfor kan jeg sgu da godt hade ebaymåden         __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
Til top |
|
|
sshd Forum Bruger

Bruger siden: 31 Maj 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 634
|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fast tidspunkt er en fordel for køber, ikke for sælger.
|
Til top |
|
|
tubefreak Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 31 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 673
|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du er ude efter noget billigt på ebay så vent med at byde til sidste øjeblik. Jo længere der er til auktionens slut jo højere vil prisen blive hvis man byder tidligt, jeg har selv handlet en hel del på ebay. Nogle gange får man ikke budt højt nok, andre gange kan man " snyde " en medbyder ved at sætte et beløb i sidste sekund.
|
Til top |
|
|