Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 10:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Røvrendt af elgiganten (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Sjovt svar fra MC955 (vassagohifi), han giver mig lidt ret i den jeg skrive, håber så snart at han holde op med sine tilbuds pris som ikke er tilbuds
pris, og derved komme i klasse med ElGiganten, vassagohifi) sælge jo ikke tilbuds vare til 500,- kr.

Her er mit svar til dig.

Svar på den pm jeg har sendt dig, og hvis du ikke kan svare på den så ladvær med at hænge nogle ud før der er noget i det.

Jeg har styr på alt så som rep andre forhandler og dem er der ved at være en del af her i Norden, og med hensyn til priser jeg har mine priser på min hjemmeside og mine tilbuds priser, de tilbuds priser kommer helt anpå hvor god jeg er til at køre ind, nu mere jeg køber nu bedre priser til min kunder , længer er den ikke.

Hvad angår bilka.

så han min kone tit prøvet at køre efter tilbud , hvor de ikke havde det.

Jeg har selv prøvet at køre ud en søndag for at køre nogle have møbler, de havde dem ikke og vidste ikke hvornår de fik dem,jeg købte nogle andre de kostet godtnok 1 gange mere, men deres tilbud virket jeg købte noget.

Om man kan lide det eller ikke, er op til en selv, jeg kunne ikke ladevær med at grine af mig selv jeg købte noget andet og dyre, men var tilfreds og det var de vel også.

Den anden butik har jeg snart prøvet det mange gange, en del sidste år da jeg bygget om.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

MC955
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 24 Juli 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

Veter på svar, for mig skal du ikke hænge ud.

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Slette efter ønske af vassagohifi.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:

Skulle vi ikke havde taget den på privat PB ?

Jo, det skulle I (du) nok have gjort!

Udokumenterede påstande om lovovertrædelser hører ikke hjemme på et offentligt forum.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

MC955 skrev:

Hvad angår bilka.

Jeg har selv prøvet at køre ud en søndag for at køre nogle have møbler, de havde dem ikke og vidste ikke hvornår de fik dem,jeg købte nogle andre de kostet godtnok 1 gange mere, men deres tilbud virket jeg købte noget.

Om man kan lide det eller ikke, er op til en selv, jeg kunne ikke ladevær med at grine af mig selv jeg købte noget andet og dyre, men var tilfreds og det var de vel også.

Den anden butik har jeg snart prøvet det mange gange, en del sidste år da jeg bygget om.

Vi er åbenbart enige i at det er noget der foregår i de fleste butikker, om man så kan lide det eller ej. I den by hvor jeg bor, har vi 4 dagligvarebutikker og de benytter alle metoden for at lokke kunder til. Man kan altså ikke bare lade være med at handle der, da der ikke er andre indkøbsmuligheder i byen. Du vælger så at tage det fra den humoristiske side, mens andre bliver irriteret over det.

Når jeg svarede som jeg gjorde på dit første indlæg, skyldes det at jeg opfattede dit indlæg som om du var enig i kritikken af Elgiganten. Det syntes jeg ikke var rimeligt, når du selv benytter samme metode. Nu kan jeg se at jeg nok har misforstået dit indlæg hvilket jeg selvfølgelig beklager. Indlægget kan også læses som et forsvar for metoden.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

Hermed min undskyldning til vassagohifi, for min påstanden om hans priser og rep. som der ikke er hold i, håber så at han tager et for gode vare

Håber at Admi. kan slette de indlæg i tråden der omhander vassagohifi

Til Rene forsvar, må jeg nok skrive at han er en meget flink mand med en god service, og det skal ikke holde folk væk for at handle hos
vassagohifi

Så god ord igen Rene
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

MC955
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 24 Juli 2007 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

MC955 skrev:

Hvad angår bilka.

Vi er åbenbart enige i at det er noget der foregår i de fleste butikker, om man så kan lide det eller ej. I den by hvor jeg bor, har vi 4 dagligvarebutikker og de benytter alle metoden for at lokke kunder til. Man kan altså ikke bare lade være med at handle der, da der ikke er andre indkøbsmuligheder i byen. Du vælger så at tage det fra den humoristiske side, mens andre bliver irriteret over det.

Når jeg svarede som jeg gjorde på dit første indlæg, skyldes det at jeg opfattede dit indlæg som om du var enig i kritikken af Elgiganten. Det syntes jeg ikke var rimeligt, når du selv benytter samme metode. Nu kan jeg se at jeg nok har misforstået dit indlæg hvilket jeg selvfølgelig beklager. Indlægget kan også læses som et forsvar for metoden.

Hej

Hvis man skal til at gå op i alt det får man skal ud og købe ind så kommer man aldrig hjmmefra og man død at sult.

Ps

Det er mig der shopper i huset og jeg er vild med det, for jeg ved at jeg hopper altid i, og min kone bander mig langt væk, jeg bare siger ja og hvaså det er købt længer er den ikke.

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Juli 2007 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

MC955 skrev:

Hej

Hvis man skal til at gå op i alt det får man skal ud og købe ind så kommer man aldrig hjmmefra og man død at sult.

Ps

Det er mig der shopper i huset og jeg er vild med det, for jeg ved at jeg hopper altid i, og min kone bander mig langt væk, jeg bare siger ja og hvaså det er købt længer er den ikke.

Du prøver da i det mindste ikke på at benægte, respekt for det.

Jeg kan dog godt forstå at jkjaers bliver irriteret og ikke bare køber noget andet. Det ville jeg heller ikke gøre. Men vi skal måske bare lære at grine af det og tage det som en oplevelse, istedet for at føle os snydt. Det er ihvertfald svært at undgå, da Elgiganten langtfra er de eneste der bruger metoden.

MC955
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 24 Juli 2007 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

MC955 skrev:

Hej

Ps

Du prøver da i det mindste ikke på at benægte, respekt for det.

Jeg kan dog godt forstå at jkjaers bliver irriteret og ikke bare køber noget andet. Det ville jeg heller ikke gøre. Men vi skal måske bare lære at grine af det og tage det som en oplevelse, istedet for at føle os snydt. Det er ihvertfald svært at undgå, da Elgiganten langtfra er de eneste der bruger metoden.

Jeg bliver da også lidt irriteret over det.

Den værste af dem køre nu på nogle motorcykler de har solgt som om den har 150hk nu viser det sig den kun har 125hk og det er jo mange penge de koster 170000kr stykket.

Har også selv prøvet for ikke langtid siden at lave en handel pr e-mail og tlf og skulle bare komme op med penge også var den nye MC min , men da jeg kom ville de ikke handle, og jeg blev sgu godtnok gal var tæt på at potte ham i gulvet, men tænket f**k det, jeg køber bare et andet sted.

Men det er surt.

Vil lige sige det kunne jeg dog ikke finde på, en handel er en handel lige meget om man tabe på det, værre er det hvis man giver en forkert pris pr mail, så må man holde ved den og bide i det sure æbel.

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

At andre gør det retfærdiggør det ikke

Den dag hvor jeg griner over at nogen spilder min tid og snyder mig har jeg ikke oplevet endnu. Hvis det nogensinde skulle ske og jeg bare ville sidde med hænderne i skødet, skulle jeg kende mig selv dårligt...

Vi må se hvad der sker

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Juli 2007 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:

At andre gør det retfærdiggør det ikke

Det er vi da helt enige i. Det var nu egentlig heller ikke min mening at forsvare Elgiganten.

jkjaers skrev:

Den dag hvor jeg griner over at nogen spilder min tid og snyder mig har jeg ikke oplevet endnu. Hvis det nogensinde skulle ske og jeg bare ville sidde med hænderne i skødet, skulle jeg kende mig selv dårligt...

Det synes jeg er helt fint og jeg ser da frem til at høre hvad Elgiganten svarer på din mail.

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 01:05 | IP-adresse registreret  

Hvis ikke danskerne løb efter det argeste discount, så fandtes El-mutanten og andre lignende konsumelektronik-supermarkeder slet ikke.

En DVD for under 400 kr fra Philips? Og så var der slet ikke nogen? Den sejler nok et sted imellem Kina og en havn i Holland, for den findes vel i virkeligheden.

Køb lidt men godt, i stedet for ALT på tilbud. Man bliver også mere glad for kvali-varen.

Bait and switch er også ulovligt i Dannevang, men bøden er en bøjet 5-øre, og den behøver ikke engang at være blankpudset. Discount er at tage røven på folk.

Nå-ja, sig nej tak til reklamer, så bliver I (og jeres kvinde) heller ikke fristet over ALT det man kan få i næste uge, og så til "skruphamrende-vanvittige-aldrig set før(eller siden)-priser.

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

mictor001
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 03:12 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=jkjaers]

Hvonår lærer jeg at holde mig fra den biks.

Nå, Historien som følger.

Fik en tilbudsavis tilsendt i weekenden hvor jeg nemærker at jeg kan købe en PHILIPS DVP3142 DVD afspiller for kr.377,- Da en af mine andre skodafspillere netop er stået af kører jeg glad og fra derud efter arbejde 15.30. Det

Efter at have trawlet hele butikken igennem for at finde DVD-afspilleren tager jeg fat i en medarbejder der meddelere at dem har de ikke flere af, OG HAR I ØVRIGT SLET INGEN HAFT. Maskinen var ikke annonceret som begræsnet tilbud eller lign. Jeg spørger hvornår de kommer hjem og får  at vide at det vil de sikert torsdag. Jeg spørger om jeg kan blive skrevet op til en til samme pris. Medarbejderen går og kommer efter kort tid tilbage og meddeler mig at der ikke kommer flere og at der ståe en enkelt i Holstebro hvis jeg vil hente den. Det er selvfølgeligt udelukket at køre til Holstebro fra Århus for at hente en DVD til under kr. 400,-

Jeg bliver tilbudt en Bambusmaskine til samme pris, men takker pænt NEJ da jeg efterhånden har skiftet bambusmaskine hvert halve år.

Det kan simpelthen ikke passe at man mandag efter udsendelse af en weekendavis ikke kan købe en annonceret vare. Jeg ved at det kan kikse med en enkelt vare, men at man så ikke efterfølgende kan tilbyde varen på et senere tidspunkt er UNDER AL KRITIK

Jeg kan ikke andet end få den tanke at man udelukkende annoncerer prisbaskere for at lokke kunder i butikken som man efterfølgende kan sælge noget andet.

HVAD F..... HAR DINE EL CHEAPO DVD AFSPILLERE AT GØRE MED HIFI???

Er det ikke ved at være for meget med alle disse helt og aldeles uinteressante indlæg, om hvilken pølsevogn der er bedst, for i den har de så og så god en ghettoblaster. Lad os høre noget om fede lydoplevelser, det være sig de dyre som de knap så dyre, men fri os (mig) for alt det El-gigant snak m.v. det har ikke meget at gøre på et hifi site.

Skriv dog sammen med nogle folk på et eller andet forbrugerombudsmands site eller hvad ved jeg.
Et sidste godt råd ville nu alligevel være, at du sku´ ta´ og købe dig en kvalitets dvd spille i stedet for alt det fedtspilleri, der bliver dyrest i enden. Det samme gælder ofte hifi.

Beklager den lidt hårde tone, men kom nu i hold med alt det fedtemadssnak og lad os høre om fed lyd.

Mvh - trods alt

Michael

Til top Vis mictor001's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mictor001

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juli 2007 kl. 08:33 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:

Hvis ikke danskerne løb efter det argeste discount, så fandtes El-mutanten og andre lignende konsumelektronik-supermarkeder slet ikke.

En DVD for under 400 kr fra Philips? Og så var der slet ikke nogen? Den sejler nok et sted imellem Kina og en havn i Holland, for den findes vel i virkeligheden.

Køb lidt men godt, i stedet for ALT på tilbud. Man bliver også mere glad for kvali-varen.

Bait and switch er også ulovligt i Dannevang, men bøden er en bøjet 5-øre, og den behøver ikke engang at være blankpudset. Discount er at tage røven på folk.

Nå-ja, sig nej tak til reklamer, så bliver I (og jeres kvinde) heller ikke fristet over ALT det man kan få i næste uge, og så til "skruphamrende-vanvittige-aldrig set før(eller siden)-priser.

Jeg går op i lyd, ikke billede.En billig DVD som f.eks denne dækker fint mine behov. Det er både et spørgsmål om behov og prioritering.

Hvad angår lidt men godt princippet vil jeg da godt give dig ret. Giv fuld gas på det der betyder noget, og spar hvor det er ligemeget... i mit tilfælde DVD-afspillere (under mit anlæg burde kontrasten være til at få øje på)

Nej til reklamer? At lukke øjnene fjerner måske symptomet, men ikke problemet.....

mictor001 skrev:

Er det ikke ved at være for meget med alle disse helt og aldeles uinteressante indlæg, om hvilken pølsevogn der er bedst, for i den har de så og så god en ghettoblaster. Lad os høre noget om fede lydoplevelser, det være sig de dyre som de knap så dyre, men fri os (mig) for alt det El-gigant snak m.v. det har ikke meget at gøre på et hifi site.

Skriv dog sammen med nogle folk på et eller andet forbrugerombudsmands site eller hvad ved jeg.
Et sidste godt råd ville nu alligevel være, at du sku´ ta´ og købe dig en kvalitets dvd spille i stedet for alt det fedtspilleri, der bliver dyrest i enden. Det samme gælder ofte hifi.

Beklager den lidt hårde tone, men kom nu i hold med alt det fedtemadssnak og lad os høre om fed lyd.

Mvh - trods alt

Michael

Tak for dit bedrevidende og nedladende indlæg

Dette indlæg handler IKKE om hvor vidt en 400 kroners DVD er verdens bedste men derimod om princippet i at tage røven på folk. Hvis det havde været en Abrahamsen CDafspiller eller et kabel til 400 ville sagen for mig ikke være anderledes. Varen er med andre ord ligegyldig, men det er handelsmetoden ikke

Notorious
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2007
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

Elgiganten er sku ikke for gode, dog plejer de at give sig, når jeg fortæller dem hvordan vi løser problemet.. Så plejer de at gøre som jeg siger, dog er de ikke de værste jeg har handlet hos, det er nemlig computercity...
Til top Vis Notorious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Notorious

dtomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

mictor001 skrev:

Mvh - trods alt

Michael

Nu er det her jo forhandlere-sektionen af forummet, og da El-Giganten sidst jeg så efter var en sådan, så er det vel passende kæden og deres reklamevildledning diskuteres her, eller hur ?

Fede lydoplevelser kan man så læse om andetsteds på forummet

Til top Vis dtomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dtomsen

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

mictor001 skrev:
[QUOTE=jkjaers]

Hvonår lærer jeg at holde mig fra den biks.

Nå, Historien som følger.

Fik en tilbudsavis tilsendt i weekenden hvor jeg nemærker at jeg kan købe en PHILIPS DVP3142 DVD afspiller for kr.377,- Da en af mine andre skodafspillere netop er stået af kører jeg glad og fra derud efter arbejde 15.30. Det

Efter at have trawlet hele butikken igennem for at finde DVD-afspilleren tager jeg fat i en medarbejder der meddelere at dem har de ikke flere af, OG HAR I ØVRIGT SLET INGEN HAFT. Maskinen var ikke annonceret som begræsnet tilbud eller lign. Jeg spørger hvornår de kommer hjem og får  at vide at det vil de sikert torsdag. Jeg spørger om jeg kan blive skrevet op til en til samme pris. Medarbejderen går og kommer efter kort tid tilbage og meddeler mig at der ikke kommer flere og at der ståe en enkelt i Holstebro hvis jeg vil hente den. Det er selvfølgeligt udelukket at køre til Holstebro fra Århus for at hente en DVD til under kr. 400,-

Jeg bliver tilbudt en Bambusmaskine til samme pris, men takker pænt NEJ da jeg efterhånden har skiftet bambusmaskine hvert halve år.

Det kan simpelthen ikke passe at man mandag efter udsendelse af en weekendavis ikke kan købe en annonceret vare. Jeg ved at det kan kikse med en enkelt vare, men at man så ikke efterfølgende kan tilbyde varen på et senere tidspunkt er UNDER AL KRITIK

Jeg kan ikke andet end få den tanke at man udelukkende annoncerer prisbaskere for at lokke kunder i butikken som man efterfølgende kan sælge noget andet.

Mvh - trods alt

Michael

Rolig nu!... Der skal sgu være plads til alle... Også dem der ikke køber high-end udstyr... Dette er ikke et "Blær dig med dit udstyr"-forum...

Hvis du ikke mener tråden er passende burde du gå til en moderator, da det er dem og ikke os almindelige brugere der skal moderere forumet...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

mictor001 skrev:

...

Sidst jeg kiggede på logoet for dette site hed det Hifi4all, ikke Hifi4snobs. Det er ikke alle der har økonomien eller prioriteringen til at bruge flere tusind kr. på en afspiller.

Og som nævnt ovenfor er denne specifikke sektion øremærket til snak om forhandlere, ikke om fede lydoplevelser.

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

hedi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: København
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Puha jeg skal nok love for, at el-giganten for høvl i dette indlæg.

Personligt har jeg ingen dårlig erfaring med el-giganten, men køber da også kun almindelige ting hos dem dvs. telefoner, pc-tilbehør, MP3 afspillere, GPS osv. Deres (Hifi) er ikke lige noget for mig. Jeg har altid fået det tilbud jeg er kommet efter, eller også kunne de fortælle i hvilken butik jeg ellers kunne få varen i. Har også haft ringet til dem nogle gange uden de store problemer og fået oplysninger om lagerstatus etc. Nu bor jeg ved Roskilde så jeg har mange el-giganter inden får rækkevide, så hvis jeg vil have varen, må jeg jo bare køre efter den. Hvis tingene er gået i stykker, er den bare blevet ombyttet til en ny uden brok. Har også returneret flere ting inden for de 30 dage man har returret i ligeledes uden brok, og jeg fik alle pengene tilbage igen, selv om tingene havde været taget i brug. Det er da OK service efter min mening. Ellers skal man nok bare opfatte el-giganten som et stort lavpris varehus, hvor den enkelte medarbejder ikke ved så meget om de ting de har til salg. Så hvis man vil vide noget, må man selv sætte sig ind i tingene.   

Hvis du vil være sikke på om varen er der, må du ringe til dem på forhånd, og få lagt varen til side hvis du altså kan.

Til top Vis hedi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hedi

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juli 2007 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Notorious skrev:
Elgiganten er sku ikke for gode, dog plejer de at give sig, når jeg fortæller dem hvordan vi løser problemet.. Så plejer de at gøre som jeg siger, dog er de ikke de værste jeg har handlet hos, det er nemlig computercity...

Så synes jeg du skulle fortælle dem det - Indtil videre har jeg intet hørt tilbage.

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum