Forfatter |
|
Kamikazekid Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 9
|
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey alle
Tænkte at det her er det rigtige forum at poste det her spørgsmål i, da der nok sidder et par eksperter derude 
Jeg har en Denver DVD-7742 DVD-afspiller, og sidder og kigger på DVD-film og kan se at Region1 er LANGT billigere, ihvertfald dem jeg kigger på, end Region2, og tænkte på om der nogle der ved om Denver DVD-7742 DVD-afspiller, er regionsfri eller hvordan?? for så der jo en del penge at spare..
på forhånd tak.. __________________ Gladiators, I Salute You
|
Til top |
|
|
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gætter på du har købt den i bilka el? Hvis der står et 2tal med en globus bag på maskinen er den formentligt ikke kodefri. Men derfor betyder det jo ikke at den ikke kan blive det måske enda ret nemt ..
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
Til top |
|
|
Kamikazekid Forum Bruger

|
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ingen globus eller noget der indikerer nogen region  , den er dog købt i Thansen så ikke helt skævt bud :).. men hvordan gør man den så kodefri?? __________________ Gladiators, I Salute You
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah .. du må søge på nettet og se om du kan finde en guide .. men det nemmeste er jo at prøve at putte en DVD Region 1 disk i og så se om den vil spille den.
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
Til top |
|
|
Kamikazekid Forum Bruger

|
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg leder og leder men der findes ikke hacks til min model  
Det er ikke fordi jeg vil have dig til at lave arbejdet for mig, men nogle gode ideér til sider??, jeg søger bare på google og der er intet til min "model" øv øv øv.. __________________ Gladiators, I Salute You
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også lige prøvet men kunne heller ikke lige umiddelbart finde noget .. det er svært med så lowend en maskine. Evt brug 500kr på en brugt kodefri maskine her på KSB ... så for du også en meget federe maskine
|
Til top |
|
|
Kamikazekid Forum Bruger

|
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige netop købt sådan en "l**te" afspiller fordi den er billig og ville spare penge indtil jeg kan købe en HD dvd afspiller, så nu er min eneste mulighed nok at betale de penge for den dvd jeg skal have, og så bide i det sure æble.. synes bare det er SINDSSYGT latterligt at det skal koste næsten 300 kr. mere at købe region2 end 1
__________________ Gladiators, I Salute You
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah .. hvad kan jeg sige... du har da levet op til dit nick  Ej spøg til side det er da ganske fornuftigt .. men prøv at se om en af vennerne ikke har en dvd R1 du kan teste med .. det kan jo sagtens være den er kodefri.
|
Til top |
|
|
Kamikazekid Forum Bruger

|
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
 tak for hjælpen, og ja det må være løsningen.. føler bare film firmaerne r**puler forbrugerne når de har så MEGA høje priser her i forhold til US, det kan UMULIGT være meget dyrere at producere en dvd region 2 end 1??
__________________ Gladiators, I Salute You
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
nææ ... men europæere har vel flere penge end amerikanere ..
|
Til top |
|
|
Jackie linolen Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 84
|
Sendt: 18 Marts 2008 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|