Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 19:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Er hifi en form for narkomani? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 26 November 2012 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

hellere en varm brazilianer end en kold tyrker, John. Er hun ikke til kompromiser?
Til top Vis finlytteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finlytteren

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 26 November 2012 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

hehe... rigtig.... hun synes bare jeg har for mange ting i støbeske'en .... hun er nok træt af alle mine ide'er... måske jeg
skulle købe nogle roser og god chokolade ... plejer det ikke at virke på de fleste
Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen

finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007
Sendt: 26 November 2012 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Jo det skal nok virke! Og server en kop varm kakao til chokoladen, så er der måske allerede en åbning for de Jensen
kondensatorer....
Til top Vis finlytteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finlytteren

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Sendt: 26 November 2012 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

sku da pokker stå i hvis nogen sætter sig på alt, kender godt kvinder der har 1000 pynteting der står rundt omkring......jeg lærer aldrig at forstå mennesker vil forbyde hinanden hvad de har lyst til....også den anden vej mener jeg det......gi dog hinanden fri i stedet......alle blir så glade så.

jeg kan godt se hvis det er et problem man har hifi stående, så forbliver jeg sku selv her resten af livet med det jeg har i hytten.......og finlytteren er inde på noget rigtigt...heller en hot brazilianer end en isklump af en tyrker

velkommen

ps blir bare så depri når kvinder vil bestemme alt.......gi hende tøj tasker eller sko istedet....

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 26 November 2012 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

velkommen skrev:

sku da pokker stå i hvis nogen sætter sig på alt, kender godt kvinder der har 1000 pynteting
der står rundt omkring......jeg lærer aldrig at forstå mennesker vil forbyde hinanden hvad de har lyst til....også den
anden vej mener jeg det......gi dog hinanden fri i stedet......alle blir så glade så.

jeg kan godt se hvis det er et problem man har hifi stående, så forbliver jeg sku selv her resten af livet med det jeg
har i hytten.......og finlytteren er inde på noget rigtigt...heller en hot brazilianer end en isklump af en tyrker

velkommen

ps blir bare så depri når kvinder vil bestemme alt.......gi hende tøj tasker eller sko istedet....

fin lytteren dem har jeg dog fået lov til at få... hvis det viser sig de er så gode som de skulle være...

velkommen
Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 26 November 2012 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Jeg har også kørt derudad med at prøve det ene og det andet gennem tiden. Det, jeg har nu kan selvfølgelig forbedres endnu, men er kommet dertil, hvor jeg blot nyder musikken. Man kan dog trods alt høre meget forskel på de forskellige lp'er og cd'er og deres optagelser. Og det er godt nok til mig. Men kender det godt.....kan man ikke lige gøre/prøve et eller andet hele tiden. Jo. hifi pusherne har stadig lidt kronede dage, så vi bli'r hifi'o'holikere med faretruende promiller.    

hifiigen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005
Sendt: 26 November 2012 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Jeg oplever en forbedring i anlægget som uhyre interessant, "nøj - nu kan man høre det og det!" . Denne glæde over endnu et skridt mod oplevelsen som at være der selv, stopper ikke før man virkelig oplever at være der. Så er det kun pengepungen, tiden og frustrationerne over hvor meget der ikke duer alligevel, som sætter grænsen for næste køb. Jeg har ikke nået den endnu.

Batman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 26 November 2012 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

"Som at være der selv" - det er nok en oplevelse mange hifientusiaster går efter - mig selv inklusive. Jeg mindes at have haft musikalske oplevelser med mit anlæg hvor jeg har tænkt "hold kæft - det er fedt. Kan du li' musik kan jeg kun anbefale at bruge så mange penge på hifi som du overhovedet kan skrabe sammen". Men hvad der præcis giver denne oplevelse, kan jeg ikke helt udpege.

Til top Vis Batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batman

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes