Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 08:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: surround til 15.000 kr... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ugge
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 December 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 259
Sendt: 23 Januar 2005 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Hej alle!

Jeg bruger meget tid på både: musik, film og spil. Jeg vil derfor gerne investere 15.000 kr. på en god forstærker/reciever og højtalere (2 gulvhøjtalere, 2 satelit, 1 center og evt. sub). Hvad ville i foreslå mig at købe hvis det skal opfylde alle mine krav...?

Mvh. Ugge

Til top Vis Ugge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ugge
 
iceage
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juni 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 01 Februar 2005 kl. 20:36 | IP-adresse registreret  

Hej Ugge det er svært at råde andre, men man kan altid sige sin mening, har du ikke selv tænk på nogen, men se og hør inden du køber, og husk det er dig der skal være tilfreds med dit køb, og gi dig god tid hvis du er i tvivl,

 

   Mvh iceage

Til top Vis iceage's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af iceage
 
notional
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 561
Sendt: 01 Februar 2005 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

15.000 er ikke så mange penge når du skal have både reciever, 5.1 højttalere samt (hvilket du ikke må glemme) gode kabler.

Umiddelbart lyder det som om DALI's Concept serie er rimelig god. Den er meget billig ift. hvad man får.

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/hoejttaler/hoejttale rsystemer/detail/SYSTEM_Dali_Concept_surround_system.htm?id= 5773

Som evt. kan kombineres med den tilhørende sub:

http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asparticlei d=932&zoneid=1

Så mangler du bare en god reciever, evt Denon/NAD af en nogenlunde god kraft.

Og husk så ordentlige kabler. Det samlede system er aldrig bedre end det svageste led.

Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional
 
HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 692
Sendt: 01 Februar 2005 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

H/K og KEF

Rotel

SA

er da nogle ideer, men hop op på din cykkel? og spring ud i det, (jammen jeg ved jo ikke noget;-( nej, men besøg 6-8 forskællige steder og brug bevidst de første steder til at stille RIGTIGE dumme spørgsmål, da du vil blive overrasket over hvor meget information man kan indhente ved det, og når du så ved lidt mere, ligger hifilandet åben for dig, men husk; det skal helst høres HJEMME.



__________________
                        Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes