| Sendt: 01 Februar 2005 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
H/K og KEF
Rotel
SA
er da nogle ideer, men hop op på din cykkel? og spring ud i det, (jammen jeg ved jo ikke noget;-( nej, men besøg 6-8 forskællige steder og brug bevidst de første steder til at stille RIGTIGE dumme spørgsmål, da du vil blive overrasket over hvor meget information man kan indhente ved det, og når du så ved lidt mere, ligger hifilandet åben for dig, men husk; det skal helst høres HJEMME. __________________ Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.
Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
|