|
Hej
Jeg har investeret i en denon 3805 og kører 5.1 surround og har bi-amped mine fronthøjtalere. med hvad? når man bi-amp'er sætter man en ekstra effektblok til systemet
Problemet er bare at der en konstant svag støj i fronthøjtalerne pga. biamping. Vil der altid være det eller har jeg gjort noget forkert.
Jeg har tilsluttet et sæt analog kabler fra FRONT pre out til CD Hvorfor? at tilslutte en (forstærkerket)udgang til en (uforstærket)indgang i samme apparat kan jeg ikke lige se pointen i? desuden har din reciever vist heller ikke helt godt af den slags "signalsløjfe" og derefter sat ZONE3's input til at være CD. Nederste sektion af tilslutninger på mine højtalere er så tilsluttet surround back (zone3).
Mvh haastrup
|