| Sendt: 23 Januar 2005 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej alle..
Skal ud og købe en receiver og en CD/DVD-afspiller.. Og har ikke specielt meget forstand på hvad der er godt, og hvad man skal holde sig fra..
Har tænkt mig at lave noget surround sound, og har indtil videre anskaffet mig følgende højtalere:
to DM601 S3, to DM601 S2 og 1 LRC60.. så mangler vel kun en subwoofer, men det må vente lidt..
Tilbage til hvad det egentlig handler om.. Skal bruge en receiver og en CD/DVD-afspiller.. Det må helt ikke kostet meget mere end 5000 i alt (er fattig studerende, hehe.. de 1400 i SU rækker ikke langt når man skal købe anlæg).. hvis det kan lade sige gøre.. I Hifi-klubben foreslog de: NAD T513 og NAD T743 (fås samlet til 5000)..
Læste herinde at NAD ikke skulle være det bedste når det gjaldt surround sound.. Har dog også tænkt mig at høre musik på anlægget..
Alt hjælp og ideer til evt. andre køb ønskes.. Kan man evt. købe det billigere i udlandet?
På forhånd tak
|