Forfatter |
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej den annonce er ikke pæn...jeg har selv været sælger i 17 år...og
man skal aldrig nedlade sine konkurrenter....det er dumt!!!!
mvh Velkommen
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fy for helved
Har tit fået private besker fra dem om at sonus faber cremona kun fungere et sted i hele verden og det er i sonus fabers eget rum hvilket er den
største omgang bullsh*t jeg har hørt jeg tar det som en fornærmelse at få sådan en besked det indikere at jeg sku være så stor en tåbe og
at
jeg ikke sku ku genneskue sådan en ogang salgs bræk
Desuden har jeg hørt cremonaen mange steder og har spillet stort set lige godt alle de steder jeg har hørt den
__________________ Linn sonus faber og andet godt
|
Til top |
|
|
skovboel Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 87
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
I har begge ret, man skal ikke være nedladende over for sine konkurrenter !!!
men på den anden side har de jo lidt ret, klubben er blevet en stor gang "pop" efter min menning og ikke som i de gode gl. dage? savner sku lidt Audioscan osv..
mvh
skovboel
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Fy for helved
Har tit fået private besker fra dem om at sonus faber cremona kun fungere et sted i hele verden og det er i sonus fabers eget rum hvilket er den største omgang bullsh*t jeg har hørt jeg tar det som en fornærmelse at få sådan en besked det indikere at jeg sku være så stor en tåbe og at jeg ikke sku ku genneskue sådan en ogang salgs bræk
Jeg har lyst til at brænde lordet ned til grunden og p***e i asken(bare en joke)
Desuden har jeg hørt cremonaen mange steder og har lydet stort set lige godt alle de steder jeg har hørt den
|
|
|
HAHAHA.
Jeg har nu hørt dem mange stedre hvor de kan synge.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
Til top |
|
|
skovboel Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 87
|
|
|
|
til harmonic du har sku fed humor !
/skovboel
|
Til top |
|
|
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
|
|
|
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ej kan sku ikke ha når man for den ene beske efter den anden om at gamut er det bedste i verden og sonus faber kun fungere i franco serblins
audiotorium hifihus et må være halv psykopat fo han bliver ved med at holde fast i den påstand,
Det er sku næsten humoristisk men fair nok han er stædig nok __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
I det lille "l**te" messe lokale jeg hørte Cremona'en i gjorde de det faktisk meget hæderligt. Men en dejlig højttalere uanset hvad han/de siger.
Blev lidt rød i hovedet da jeg så den fornærmelse af hifi klubben. Hva er det dog der er så frygtelig ved det sted?
Og hvad er det nu lige galt i at købe brugt?
Uanset hva er det ikke i orden at en konkurrent gør den slags 
|
Til top |
|
|
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
- der er vel ikke decideret 'fed' lyd i Gamut. Vel snarere en slank lyd, men altså på den gode måde.
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ikke noget galt i gamuts lyd mine forhåndværende l3er lød virkeligt godt især med primare forstærkere.
Men diskanten blev ved at irretere mit øre og stå fremme i lydbilledet på mine lyngdorf forstærkere
Jeg tro de ville ha lydet super godt med noget rør.
Jeg slæbte min millennium i moddificert tilstand ned i kt radio for noget tid siden for at høre den på gamut l5 og de havde dem jo på tilbud så
måske?
Men det var det samme problem bare endnu mere iørefaldende
De lød godt men lyden hang lige som ikke ordenlig sammen og man blev ved med at ligge mærke til de forskellig frq i lyden.
Så prøvede vi at sætte et par sonus faber grand piano på lyden var ikke så detaljert og bassen gik ikke så dybt men højtaleren spillet med en
sammenhængende stemme lige meget hvor højt man spillet og hvad der skete i musikken.
0g så var de meget dynamiske på den musikalske måde jeg var ikke i tvil i et sikundt om hvad jeg ville ta med på en ødet Ø.
Måske var gamuterne ikke spillet ordenligt til eller at gamuterne kun fungere i lars gollers audiotorium Rum det ved jeg ikke men faberen lød
som en meget mere sammenhængende og bedre designet højtalere den dag.
mvh
__________________ Linn sonus faber og andet godt
|
Til top |
|
|
Bruce Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 370
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det var godt nok elendig markedsføring. Jeg har intet at klandre HiFi Klubben for. De gange jeg har været der, har jeg fået upåklagelig behandling og man har brugt den tid på mig, jeg havde behov for. Derudover har jeg altid forladt stedet, med noget udstyr jeg har været tilfreds med.
Prejudice can not see the things that are, because is is always looking for things that are not!
__________________ Setup: JVC HD1, Denon AVR-3806, Toshiba XE1, B&W: 2 x 804S, HTM4S, PV1, 4 x DS6 S3
Nu har Avatar snart solgt 1/3 af Gone With The Winds billetter
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fy for satan....... det beviser vist alt om hifihuset 
Jeg håber hifiklubben ser dette !!
HifiHusets Hotline |
|
Hurtig hjælp til beslutninger |
|
Du har opdaget musik igen, efter mange års pause. Sidst du købte hifi, var du 20. Idag lyder det anlæg træls og du vil have god lyd igen. Der skal nyt udstyr ind over, men hvad? Du er lige ved bare at tage den nemme løsning og gå i Klubben eller købe brugt af navne du ikke kender. Du er lige ved at gå forbi den rigtige løsning.
Det du skal gøre, er at ringe til HifiHusets Hotline. Jeg kan fortælle dig hvad der er allerbedst for dig. Ring 20960098, så kommer den fede lyd tilbage. |
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil ikke forsvare nogen her. Jeg kender ikke Hifi-huset eller andre som man mener bliver omtalt, men rent juridisk skal man nok lige læse teksten een gang til før man afsiger dom:Du er lige ved bare at tage den nemme løsning og gå i Klubben eller købe brugt af navne du ikke kender.......
Jeg ser ingen hifi-forhandleres navne nævnt i ovenstående tekst. Det kan da godt være at "nogen" mener at vide, hvilken forhandler der tænkes på, men det er en helt anden historie.
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk.
Nu skal man jo ikke have brugt ret lang tid på diverse fora, eller kende nogle andre hifi-interesserede der ikke, i daglig tale omtaler HFK som "klubben"
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis en forhandler først skriver
( Det du skal gøre, er at ringe til HifiHusets Hotline. Jeg kan fortælle dig hvad der er allerbedst for dig. Ring 20960098, så kommer den fede lyd tilbage )
Så ringer der sku en klokke hos mig
|
Til top |
|
|
Jack Frost Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 35
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det understreger bare Levensens standard, og hvorfor skulle det være anderledes end det plejer at være?? Men hvordan mon det så stiller alle dem der synes at GamuT spiller af helvede til?? Hvor skal de så gå hen?
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
Kalle_dk.
Nu skal man jo ikke have brugt ret lang tid på diverse fora, eller kende nogle andre hifi-interesserede der ikke, i daglig tale omtaler HFK som "klubben"
MVH WRONG |
|
|
Det kan da godt være.........du har da sikkert ret..........måske.......og så videre...... Mit indlæg går på hvad der står skrevet / sammenlignet med hvad andre TROR der står skrevet  __________________
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var dog usmageligt...
Men ikke overraskende fra den pågældende forhandler.
"Jeg kan fortælle dig hvad der er allerbedst for dig"...
Gu kan du ej!!! De eneste der kan det er mine ØRER
Idiot. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Jeg vil ikke forsvare nogen her. Jeg kender ikke Hifi-huset eller andre som man mener bliver omtalt, men rent
juridisk skal man nok lige læse teksten een gang til før man afsiger dom:<span style="font-weight: bold;">Du er lige ved bare
at tage den nemme løsning og gå i Klubben eller købe brugt af navne du ikke kender.......</span>Jeg ser ingen hifi-forhandleres navne
nævnt i ovenstående tekst. Det kan da godt være at "nogen" mener at vide, hvilken forhandler der tænkes på, men det er en helt anden historie.
<span style="font-weight: bold;"><br style="font-weight: bold;"></span>
|
|
|
Hmm ja men enhver person med en IQ på mere 65 og en moderat begavelse inden for hifi ved udemærker godt hvad hifihuset mener.
Og det ved hifihuset udemærket godt , selv om han nok vil benægte det hvilket kun gør denne så kaldt reklame endnu mere himmelråbende
idiotisk.
Jeg fatter simpelhent ikke den reklame
for det der reelt står for folk med en anstændig IQ er følgende du aner INTET om hifi men har opdaget musik lige pluslig ud af det blå og
sidst du købte hifi var du en uvidne teenager på 20 , idag lyder dit anlæg træls hvad gør du vil du være en idiot og gøre som alle de andre
latterlige nokke får og gå
ned i
hifiklubben og købe noget ubrugligt ragelse?
El købe brugt hvor du har ret stor chance for at blive taget i røbiiiiben
Nej nej nej ring til mig og jeg skal forføre dig med en omgang gamut forførelse af bibelske dimensioner og på den måde kun finder du den gode
lyd tilbage
Det er jo det der står fair nok han er sælger men der er da ingen der får mere lyst til at købe gamut udfra den reklame ?
Den reklame minder mig om det der foregår inden i hjernen når man skal købe noget man er fuldstændig ligeglad med og den minimale hjerne
aktivitet der er forbundet med sådan et køb.
Ved ik hvorfor men kommer til at tænke på mænd og vaske pulver.
Sorry men kan ikke lade være __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
Til top |
|
|