Emne: For dumt!!! ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Egentlig kan jeg slet ikke falde i svime over denne reklame...
Det er ganske vist skrevet lidt provokerede (hvilket HELT sikkert er bevidst), men også med en ganske T-Hansen agtig stemning: "Så kører det for dig!"...
Om det er Hifiklubben der menes kan vist kan jo være op til den enkelte at fortolke på...
Men nu har jeg jo også bare en masse gammelt retro grej, så hvad "klubben" og så mange andre har at byde på er mig lidt uvedkommende for tiden....
Levesen kan man mene så meget om, ligesom så mange andre, men kedelig er han i hvert fald ikke! 
Husk nu på at hifi skal være sjovt, husk det (ligthen up eller puds liiiiige din "sikring" først)! 
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradman skrev:
Kurt von Kubik skrev:
Tag nu lige en sommerslapper her !
Jeg har ikke noget at gøre med og for Hifihuset, men at han lige nævner en konkurent, uden endda at skrive noget om dem i øvrigt synes jeg nu ikke berettiger til den slags mishagsytringer.
Hvor er I allesammen henne, når producenter, importører og andet godtfolk med fuldt overlæg fupper sig til opgivelser og data, som de end ikke er i nærheden af.
I øvrigt tror jeg ikke sådan at omsætningen i klubben påden måde lader sig påvirke af ta blive nævnt her.
|
|
|
Enig, Klubben lider ikke overlast......og "billedet" af endnu en som har købt et anlæg i "klubben" er et metafor vi alle kender...... sådan en NAD 7240 og et sæt Dali 4B....og en Denon CD. Et fornuftigt køb mener mange.....men når man bliver voksen, så er det vel ikke det samme "klub-anlæg" man søger. Billedeggørelsen er sådan set helt ok.
Jeg er dog ikke enig med Hifi-huset omkring at man skulle være så latterlig at spille på det samme de næste 20 år.....så er man nok en slags fornufts-entusiast....hvis ordet entusiast overhovedet kan bruges i denne sammenhæng. Et "folke-anlæg" som alle på mit kollegium havde for 15 år siden.
Havde man nu sådan et anlæg, så købte man helt sikkert også den billigere harvarti ost fra lokal-brugsen. Den kan stort set bruges til alt. Meeeeen, på et tidspunkt er flødehavartien bare ikke særlig lækker mere og penge har man fået flere af imellem hænderne. Nu er der råd til rigtig pizza-ost......måske endda en færdigkøbt Don Dario Pizza. På det tidspunkt i livet mener Levesen nok at man er moden til et rigtig anlæg som koster mere end 10.000 kr. inkl. højttalere. Det er vel ikke så slemt.
Fred være med klubben - og de må iøvrigt være glade for selv den negative opmærksomhed tråden her kan skabe. Som Simon havde sagt.
PS: Husk nu ikke at skode andre ved enhver lejlighed. At dømme udefra tråden, så er der stadige mange indebrændte hifi-nørder i koret, og der er som altid de samme latterlige gengangere. Det er vist ikke hifi-huset som har et problem her.
Mvh
Brad
|
|
|
Nåh nu er folk vel ikke nødvendigvis latterlige, fordi de har en anden holdning end dig, Bradman...
Men når det er sagt, er jeg enig med dig hvad angår Hifiklubben.
De mister næppe noget ved sådan en reklame her.
Den anden side derimod, med at en forhandler skal fortælle dig hvad der er det bedste for dig. Se den synes jeg er sværere at fordøje. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror nu heller ikke "klubben" lider særlig overlast pga den reklame, tværtimod er der måske nogle på dette forum der får en eller anden slags sympati. Jeg mener så til gengæld at reklamen er placeret et forkert sted, da langt de fleste brugere herinde har en rimelig god idé om hvad det er de leder efter. Om ikke andet så tror (og håber) jeg da de fleste tager ud og lytter når der bliver anbefalet noget. Jeg har selv brugt mange tusinde kr hos hifiklubben og synes da altid jeg har fået den service/rådgivning jeg har haft brug for, selvom det med tiden er blevet noget mindre. Det gælder iøvrigt også alle de andre steder jeg har været, på det seneste har jeg taget mig selv i at tænke "smut nu, jeg står lige og prøver at lytte"
Jeg vil hen til at jeg tror reklamen havde virket bedre i en lokalavis, nogle der ellers ikke ville have fået øje på hans butik måske ville gøre det. Eller hvis hifiklubben havde lavet lignende stunt mod en af de store kæder __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du efter mange år genfundet glæden ved at lytte til musik og har beslutteed dig for at købe noget godt hifi grej, men er blevet totalt
overvældet
af det tilsyneladende uoverskuelige hifi marked ?
Men er du dog den type der helst går i butikker hvor det er folk der selv brænder for det de sælger og har sammensat et nøje gennemtænkt
udvalg
med
udvalgte kvalitets producter? og ikke de discount agtige butikker hvor det mere er hvad der kan sælges billigest der diktere udvalget og ikke
kvaliteten .
Ring til mig og få en fornuftig og sober snak men da det er dine øre og ikke mine der skal lytte så lad os finder en evt tid hvor du kan komme
forbi butikken og få en grundig vejledning i de
forskellige produkter og filosofier i sotimented og så ellers lytte i ro og fred i hyggelige rum der er inretted
som rigtige stuer og ikke lydstudier.
Hvoooooooooooooorfor
Hurtig hjælp til beslutninger
Du har opdaget musik igen, efter mange års pause. Sidst du købte hifi, var du 20. Idag lyder det anlæg træls og du vil have god lyd igen. Der
skal nyt udstyr ind over, men hvad?
Du er lige ved bare at tage den nemme løsning og gå i Klubben eller købe brugt af navne du ikke kender. Du er lige ved at gå forbi den rigtige
løsning.
Det du skal gøre, er at ringe til HifiHusets Hotline. Jeg kan fortælle dig hvad der er allerbedst for dig. Ring 20960098, så kommer den fede lyd
tilbage.
jeg siger intet mere
__________________ Linn sonus faber og andet godt
|
Til top |
|
|
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu synes jeg også at Sonus Faber Cremona er en forfærdelig højttaler, så der kan jeg sagtens følge Hifihuset, men det er måske over stregen at skrive uopfordrede private beskeder om hvor dårlig Cremona er, men det bliver højttaleren ikke bedre af
Ellers synes jeg, at reklamen er meget frisk og dejligt provokerende. Det kræver en IQ under 65 for ikke at kunne se, at det er helt bevidst, så undskyld jeg ikke bliver så fornærmet.
Det med klubben er spot-on - det er ikke længere hyggeligt, man møder kun sælgere uden viden, med bumser og fedtet hår, og deres sortiment bliver mere og mere uinteressant. De mangler bare, at de begynder at sælge vaskemaskiner og emhætter, så er det elgiganten om igen. De er p.t. kun tæt på Fona-stadiet, den ros skal de have...
Hvis man er i tvivl om hvad man skal købe, så kan man da prøve at ringe, så kan det være at man kan få lov at høre grejet i egen stue inden man beslutter sig. Kan man så ikke lide det, kan man jo bare være ærlig og sige det, længere er den vel ikke...
Skulle jeg investere i grej i den klasse, skulle jeg da helt sikkert have det på prøve inden, at jeg smed så meget som en krone ud over depositum for udlån. Det ved forhandlerne vel også at de fleste har det sådan, og det viser vel også hvorfor René har så meget succes...
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 01:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes ærlig talt at denne tråd er længere ude end annoncen 
Jeg kender ikke personligt forhandleren, og det er da muligt at han er et fjols, det skal jeg ikke kunne sige. Men hvis man læser annoncen, så skriver han rent faktisk ikke noget negativt om "Klubben" næe han forelår bare at man overvejer andre alternativer end den nemme løsning som er at gå i Klubben og købe et Denon/NAD/Dali/B&W anlæg. Hvis jeg havde en 10'er for hver gang der har været et indlæg her på hifi4all, hvor folk er blevet rådet til at lytte på andre produkter end dem der er i Klubben, så ville jeg have flere penge end der er i Lottopuljen denne weekend.
Så hvorfor skal manden hænges ud for at komme med det samme råd som gives igen og igen her på siden?
Når det er sagt, så er jeg helt enig i, at formuleringen "Jeg kan fortælle dig hvad der er allerbedst for dig." er uheldig og nemt kan opfattes meget arrogant. Som det blev sagt tidligere af en anden, så er det mine ører der kan høre hvad der er bedst for mig  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Synes ærlig talt at denne tråd er længere ude end annoncen 
Jeg kender ikke personligt forhandleren, og det er da muligt at han er et fjols, det skal jeg ikke kunne sige. Men hvis man læser annoncen, så skriver han rent faktisk ikke noget negativt om "Klubben" næe han forelår bare at man overvejer andre alternativer end den nemme løsning som er at gå i Klubben og købe et Denon/NAD/Dali/B&W anlæg. Hvis jeg havde en 10'er for hver gang der har været et indlæg her på hifi4all, hvor folk er blevet rådet til at lytte på andre produkter end dem der er i Klubben, så ville jeg have flere penge end der er i Lottopuljen denne weekend.
Så hvorfor skal manden hænges ud for at komme med det samme råd som gives igen og igen her på siden?
Når det er sagt, så er jeg helt enig i, at formuleringen "Jeg kan fortælle dig hvad der er allerbedst for dig." er uheldig og nemt kan opfattes meget arrogant. Som det blev sagt tidligere af en anden, så er det mine ører der kan høre hvad der er bedst for mig  |
|
|
Hvis man opfatter sætningen som arrogant, er man måske blot ikke i den målgruppe, som annoncen henvender sig til ? Hvis det var en annonce for sammensætning af kosttilskud og vitaminer, ville man nok ikke studse så meget over formuleringen. Jeg er enig i at sætningen frasorterer en stor del kunder, når vi snakker hifi. Hififolket ved gerne selv bedst, hvad der er bedst for dem (lige indtil de ombestemmer sig, og køber noget nyt...). __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er et par ting ...
For det første er det mig bekendt ikke lovligt at nedgøre eller for den sags skyld nævne et andet varemærke i sine annoncer (med mindre man har fået lov selvfølgelig).
For det andet må man vel sige at det siger mere om ham end om "klubben" og andre...
Bundy
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 08:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er 100% enig med KVK 
Kurt von Kubik skrev:
Jeg har ikke noget at gøre med og for Hifihuset, men at han lige nævner en konkurent, uden endda at skrive noget om dem i øvrigt synes jeg nu ikke berettiger til den slags mishagsytringer.
Hvor er I allesammen henne, når producenter, importører og andet godtfolk med fuldt overlæg fupper sig til opgivelser og data, som de end ikke er i nærheden af.
I øvrigt tror jeg ikke sådan at omsætningen i klubben påden måde lader sig påvirke af ta blive nævnt her. |
|
|
|
Til top |
|
|
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 08:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde ikke troet en så lille og relativt uskyldig annonce kunne vække så store emotioner. Jeg er noget målløs over den energi nogle her i tråden lægger i at fordømme mig og min annonce. Det får mig til at tro at nogle tager hifi rigtig alvorligt! Nu er det tit at der en mange herinde som ved hvordan andre skal opføre sig og det er vel også det som sker her; jeg skal ikke tro jeg er noget, så det lader jeg så være med.  Og jeg skal ikke lave grin med Klubben, for der har rigtig mange købt noget rigtig godt, og det og dem, er der ikke noget i vejen med. Jeg har dog en faktuel rettelse til Harmonic: i slutningen af april skrev du på en tråd på Hifi&Musik om noget Linngrej, at du ville have en SF Cremona og så vidt jeg husker oprettede du en hel tråd om den. Tråden er muligvis nede igen? Du efterspurgte kommentarer til højttaleren, som du havde hørt godt om fra forhandlere og audiophiler verden over. Jeg havde den ene kommentar at den er svær at få til at spille 100%, da den er ret omverdensafhængig - og det var det. Jeg har jo stadig en kopi af den PB jeg sendte til dig, så slem som du får min PB til at lyde, er den altså ikke. Den omtalte annonce er faktisk kun et øjebliksfoto af en del af den virkelighed jeg møder til daglig. Der ringer faktisk nogle hertil ( en gang imellem) og fortæller at de engang var meget hifi interesserede, men så gik der hus, kone, børn og karrierre i den og så gik de ikke op i musik i 20 år. Nu er der mere ro på hverdagen og den gamle interesse dukker op - så hvad skal de nu købe, da de ikke længere har feeling med markedet? Det har jeg jo et klart svar på  og det får de. Så den grundlæggende idé var så at få fat i flere af disse vågnende oldboys og en metode til det, er jo basalt at skrive om dem og deres situation, så de føler sig set. Når man er set, er man forstået. Når man er forstået, er man i "gode hænder" og oplever det som en tryg situation. O.s.v. Én ting er salgspsykologi, et andet er hififorums. Det er muligt at nogle af de meget oplyste mennesker herinde ikke kan klare annoncer, lavet til døsige oldboys der engang havde hifi som hobby, men det er jo ikke lige mit problem, så jeg vil anbefale at de springer mine annoncer over. De som ikke er helt så forargede over tilgangen kunne måske hjælpe med at identificere flere typesituationer man står i som entausiast, vågen som slumrende? Med ønsker om en god og solrig sommer!
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
Til top |
|
|
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hifihuset.dk, sådan skal det lyde, jeg er måske lidt misundelig på at jeg ikke lige fandt på den annonce selv 
Men du har fået en masse omtale her på forummet - din forretning er blevet mere kendt, skidefint.
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Jeg havde ikke troet en så lille og relativt uskyldig annonce kunne vække så store emotioner. Jeg er noget målløs over den energi nogle her i tråden lægger i at fordømme mig og min annonce.
|
|
|
Ja, jeg synes nu også at der er tale om en voldsom overreaktion. Man reagerer fordi du skriver Klubben i annoncen, selv om du ikke skriver noget negativt om nogen. Jeg har godt nok svært ved at opfatte det som et urimeligt angreb på Hfk. Især når man tænker på hvordan Hfk fra starten byggede deres kampagner på at skrive negativt om deres konkurrenter. Vi kan vel alle blive enige om at Hfk har rettet langt hårdere angreb mod deres konkurrenter end det de selv bliver udsat for her.
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Jeg havde ikke troet en så lille og relativt uskyldig annonce kunne vække så store emotioner. Jeg er noget målløs over den energi nogle her i tråden lægger i at fordømme mig og min annonce. Det får mig til at tro at nogle tager hifi rigtig alvorligt!
Nu er det tit at der en mange herinde som ved hvordan andre skal opføre sig og det er vel også det som sker her; jeg skal ikke tro jeg er noget, så det lader jeg så være med. Og jeg skal ikke lave grin med Klubben, for der har rigtig mange købt noget rigtig godt, og det og dem, er der ikke noget i vejen med.
Jeg har dog en faktuel rettelse til Harmonic: i slutningen af april skrev du på en tråd på Hifi&Musik om noget Linngrej, at du ville have en SF Cremona og så vidt jeg husker oprettede du en hel tråd om den. Tråden er muligvis nede igen? Du efterspurgte kommentarer til højttaleren, som du havde hørt godt om fra forhandlere og audiophiler verden over. Jeg havde den ene kommentar at den er svær at få til at spille 100%, da den er ret omverdensafhængig - og det var det. Jeg har jo stadig en kopi af den PB jeg sendte til dig, så slem som du får min PB til at lyde, er den altså ikke.
Den omtalte annonce er faktisk kun et øjebliksfoto af en del af den virkelighed jeg møder til daglig. Der ringer faktisk nogle hertil ( en gang imellem) og fortæller at de engang var meget hifi interesserede, men så gik der hus, kone, børn og karrierre i den og så gik de ikke op i musik i 20 år. Nu er der mere ro på hverdagen og den gamle interesse dukker op - så hvad skal de nu købe, da de ikke længere har feeling med markedet?
Det har jeg jo et klart svar på og det får de.
Så den grundlæggende idé var så at få fat i flere af disse vågnende oldboys og en metode til det, er jo basalt at skrive om dem og deres situation, så de føler sig set. Når man er set, er man forstået. Når man er forstået, er man i "gode hænder" og oplever det som en tryg situation. O.s.v.
Én ting er salgspsykologi, et andet er hififorums. Det er muligt at nogle af de meget oplyste mennesker herinde ikke kan klare annoncer, lavet til døsige oldboys der engang havde hifi som hobby, men det er jo ikke lige mit problem, så jeg vil anbefale at de springer mine annoncer over.
De som ikke er helt så forargede over tilgangen kunne måske hjælpe med at identificere flere typesituationer man står i som entausiast, vågen som slumrende?
Med ønsker om en god og solrig sommer!
|
|
|
Hej hifihuset.
Ja man kan sådan set skrive hvad man vil.
Men PMs.
Er det er din kamp mod den sonus faber klub, som har kørt længe, og som også har endt i noget skidt fra din side af.
Du har jo selv haft SF og den gang var du så glad.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
Til top |
|
|

Hifihuset.dk
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt René, det er rigtig fint du kan huske alle de små ting - om andre. Jeg var glad for SF, inden jeg hørte Gamut, det er helt rigtigt. Til Harmonic skrev jeg ikke at Cremonaen var en dårlig højttaler. Jeg skrev den er vanskelig at give de helt rigtige betingelser, læs nu lige med, istedet for at vække til yderligere kiv. Jeg har altså ikke tid til det her efterbrændersnak på trådens egentlige emne - jeg er ved at lave nye annoncer!
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Godt René, det er rigtig fint du kan huske alle de små ting - om andre. Jeg var glad for SF, inden jeg hørte Gamut, det er
helt rigtigt.Til Harmonic skrev jeg ikke at Cremonaen var en dårlig højttaler. Jeg skrev den er vanskelig at give de helt rigtige betingelser, læs nu
lige med, istedet for at vække til yderligere kiv.Jeg har altså ikke tid til det her efterbrændersnak på trådens egentlige emne - jeg er ved at lave
nye annoncer!
|
|
|
Har mit salgs talent inspirret dig ?
Har lige læst din pm og i et vist lys er den nok ikke så forfærdelig.
Det var ikke en hel tråd om sonus faber cremona jeg havde lavet det var en tråd der hed linn i mod alle de andre af jonas bojer i den tråd
beskrev jeg hvordan linn´s chakra forstærker spændt foran et par cremonaerne havde nærmest ændre mit liv fordi den oplevelse havde started
hele denne her hobby for mig.
Jeg har iøvrigt lige lagt knasterne for et par klimax solos forstærkere som jeg får i næste uge så bliver der ihvertilfel ingen problemer med at
holde styr på enhederne og så kan i vel næsten gætte hvad jeg skal ha næst .
Regner også med at få råd til nogle yter flexum paneler så jeg kan efterligne sonus fabers lytte rum ; ).
Men det med at cremonaen er svær at få til at yde max i et givent rum er det ikke noget man kan sige om 50 % af alle fultone højtaler?
Hvis jeg spurgte peter lyngdorf ville svaret være 100% af alle fultone højtalere.
Det vigtigeste i et system er synagi og balance gamuterne er neutral /tyndere i lyden (eget l3 i 2 år) og tvivler meget kraftigt at de harmonier
med linn klimax da de nærmest er kønsløse og frarveløse i lyden.
cremonaen har en tykker og varmere lyd regn resten ud selv.
Peace __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Godt René, det er rigtig fint du kan huske alle de små ting - om andre.
Jeg var glad for SF, inden jeg hørte Gamut, det er helt rigtigt.
Til Harmonic skrev jeg ikke at Cremonaen var en dårlig højttaler. Jeg skrev den er vanskelig at give de helt rigtige betingelser, læs nu lige med, istedet for at vække til yderligere kiv.
Jeg har altså ikke tid til det her efterbrændersnak på trådens egentlige emne - jeg er ved at lave nye annoncer!
|
|
|
Godt man kan være glade for mange ting.
Om andre nej, men lige det ja.
Og lige den SF er ikke værre end mange andre mærker, men man skal jo lige prøve det først ikke. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
Til top |
|
|

Hifihuset.dk
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peace - og harmonic!
|
Til top |
|
|
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Bradman skrev:
Kurt von Kubik skrev:
I øvrigt tror jeg ikke sådan at omsætningen i klubben påden måde lader sig påvirke af ta blive nævnt her.
|
|
|
Enig, Klubben lider ikke overlast......og "billedet" af endnu en som har købt et anlæg i "klubben" er et metafor vi alle kender...... sådan en NAD 7240 og et sæt Dali 4B....og en Denon CD. Et fornuftigt køb mener mange.....men når man bliver voksen, så er det vel ikke det samme "klub-anlæg" man søger. Billedeggørelsen er sådan set helt ok.
Jeg er dog ikke enig med Hifi-huset omkring at man skulle være så latterlig at spille på det samme de næste 20 år.....så er man nok en slags fornufts-entusiast....hvis ordet entusiast overhovedet kan bruges i denne sammenhæng. Et "folke-anlæg" som alle på mit kollegium havde for 15 år siden.
Havde man nu sådan et anlæg, så købte man helt sikkert også den billigere harvarti ost fra lokal-brugsen. Den kan stort set bruges til alt. Meeeeen, på et tidspunkt er flødehavartien bare ikke særlig lækker mere og penge har man fået flere af imellem hænderne. Nu er der råd til rigtig pizza-ost......måske endda en færdigkøbt Don Dario Pizza. På det tidspunkt i livet mener Levesen nok at man er moden til et rigtig anlæg som koster mere end 10.000 kr. inkl. højttalere. Det er vel ikke så slemt.
Fred være med klubben - og de må iøvrigt være glade for selv den negative opmærksomhed tråden her kan skabe. Som Simon havde sagt.
PS: Husk nu ikke at skode andre ved enhver lejlighed. At dømme udefra tråden, så er der stadige mange indebrændte hifi-nørder i koret, og der er som altid de samme latterlige gengangere. Det er vist ikke hifi-huset som har et problem her.
Mvh
Brad
|
|
|
Nåh nu er folk vel ikke nødvendigvis latterlige, fordi de har en anden holdning end dig, Bradman...
Men når det er sagt, er jeg enig med dig hvad angår Hifiklubben.
De mister næppe noget ved sådan en reklame her.
Den anden side derimod, med at en forhandler skal fortælle dig hvad der er det bedste for dig. Se den synes jeg er sværere at fordøje.
|
|
|
Hej Brian..
Som udgangspunkt synes jeg ikke det er ok at kalde nogen for latterlige.
Jeg MENER faktisk at korets evige klagesang over ALT og ALLE er ikke til at overse og ordet latterlig er min holdning til det. Jeg har skrevet grimmere ting i mit liv.
Der er ingen som kan være tvivl om Hifi-huset har haft det svært i dette forum...også med det gamle alias (som jeg heller ikke kan huske nu). Den gang blev han sværtet til for at være "Gamut" mand. Det var helt naturligt at formaliserer dettte samarbejde. Man burde glæde sig over et menneske som vil sætte hus til og skabe noget nyt. Istedet er rønnebærene så sure at ingen kan glæde sig over Levesens tiltag. Det er sku´da så småligt og understreger den generelle indebrændthed som rigtig mange ikke kan skjule. Læser man de alle trådene igennem, så kan ingen være i tvivl om man går efter manden. Hvad er det præcist ved Hifihuset som så forfærdeligt?
__________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
Til top |
|
|
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en, efterhånden, old-gammel marketings-gimmick Hifi-Huset benytter sig af. Jeg er synes den er kæk og ret frisk (i forhold til alt det andet man ser herinde), og vigtigst af alt - den fanger dín opmærksomhed! Al er omtale er god omtale - husk det. Så hvem er klogest her? Forhandleren eller jer der nedgøre hans forretning, og ham selv som person i øvrigt, hvilket er ret lavt i min bog. Læg desuden mærke til, hvem der sviner ham mest: Jensen-rytterne. Ak, det er jo ligesom at træde ind i en børnehave.
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|