Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 15:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: For dumt!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 01 Juli 2007 kl. 01:50 | IP-adresse registreret  

Bradman skrev:
bjørn skrev:
wrong skrev:

Kalle_dk.

Nu skal man jo ikke have brugt ret lang tid på diverse fora, eller kende nogle andre hifi-interesserede der ikke, i daglig tale omtaler HFK som "klubben"

MVH WRONG

Er det "den nemme løsning" der er fornærmelsen ?

Vær du kun glad for at du ikke var "kunde" for 20-30 år siden, der ville nogle af annoncerne have givet dig hjertestop, her tænker jeg først og fremmest på annoncekrigen mellem den etablerede branche  og lavpris-direktetildig-branchen 

Jo....fin vinkel Bjørn. Idag er "klubben" blevet alt det som de ikke ville være. Nu er det TV, Surround, farvekataloger, bærebarlyd...inkompetente personale...jeg synes endda at jeg har set en "hifi-klubben" Hi-ace i Københavns gader.....en tro kopi af Fona, Merlin. De mangler bare foto fremkaldelse for at sortimentet er helt i top.

Hvem siger tiderne ikke skifter?

Mvh

jeg er delvist enig med dig her. Det må jo være svært for en kæde som hfk ikke at gå i den retning hvor pengene ligger uanset om man egentlig ønsker det eller ej. Jeg vil nu ikke sammenligne dem med hverken fona eller elgiganten, men heller ikke mod f.eks. topsound. Det er lidt den bløde mellemvare. Jeg synes så personligt de har nogle udemærkede produkter, men det er jo mest et smagsspørgsmål. Jeg tror at langt fra las vegas har haft en kæmpe indflydelse her, hvor det er som om at hfk er "nørde" stedet for de fleste "almindelige" mennesker. Vi andre ved selfølgelig bedre. Hvis man ser i forhold til gennemsnitskunden i hfk tror jeg faktisk ikke de er så inkompetente. Jeg har primært handlet i en af deres små forretninger, der er ikke noget at udsætte på servicen, men deres forretning på åboulevarden minder mere om en bilka på en lørdag. Det jeg mener er, at der er enorm forskel på kompetancen på de forskellige medarbejdere, også i den samme butik.

Plissken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 01 Juli 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret  

Vi har holdt øje med tråden, og det er fint nok at kommentere en annonce - men sidenhen har snakket taget så mange afstikkere, at undertegnede har valgt at lukke tråden.

Det er helt fint at man putter lidt humor ind i salgssnakken, men måske der bør tages hensyn til de mange segmenter som findes indenfor denne dejlige hobby. Mange kan/vil ikke bruge store summer på HiFi - og for dem, tilbyder nævnte Klub, et fint alternativ. Andre vil gerne sælge hus/kone/børn - og købe dyrt grej. Men disse valg handler om smag og lyst - og disse valg kan ikke diskuteres, de er 100% personlige - og BØR respekteres.

Over and Out

And pick up your pay check
Til top Vis Plissken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Plissken

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes