Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
Sendt: 07 September 2007 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
Auktionen blev lukket af Paramount:
The rights owner, DreamWorks SKG, notified eBay that this listing violates intellectual property rights. When eBay receives a report of this type of violation, we remove the listing to comply with the law.
Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
Sendt: 07 September 2007 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
Iron Man skrev:
Auktionen blev lukket af Paramount:
The rights owner, DreamWorks SKG, notified eBay that this listing violates intellectual property rights. When eBay receives a report of this type of violation, we remove the listing to comply with the law.
Hmmmmm...... selvom salgsprisen er høj kan jeg ikke se at sælger har gjort noget galt.
No credit til DreamWorks. Først dropper de BR og vil nu bestemmer at brugte BR fra deres selskab ikke må videresælges..................
Sendt: 21 Februar 2008 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
Der var ingen grund til, at lave en ny tråd. Emneoverskriften skal dog ændres
All six major Hollywood studios are now in the Blu-ray Disc camp, a day after Toshiba has pulled the plug on HD DVD and Blu-ray became effectively the only next-gen game in town.
Paramount Home Entertainment quietly came onboard via a statement sent exclusively to The Hollywood Reporter on Wednesday: "We are pleased that the industry is moving to a single high-definition format, as we believe it is in the best interest of the consumer," the statement reads. "As we look to (begin) releasing our titles on Blu-ray, we will monitor consumer adoption and determine our release plans accordingly."
Sendt: 21 Februar 2008 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
lunddal skrev:
Weinstein har ikke udgivet noget i 8 måneder, så indtil videre tror jeg simpelthen de er hoppet af HD vognen.
Jeg vil nu også sige, at Weinstein er ingen af delene. Jeg har hørt de skulle være klemt økonomisk, det passer i hvert fald godt med, at man ikke vil bruge penge på HD.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum