Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 18:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Er min Sony HXD970 i stykker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Linhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

Håber der er en af jer som kan give mig en ide om min afspiller (SOny HXD970) er i stykker. Den kan godt afspille almindelige DVD'er, alstå dem som er købt færdige.

Jeg har lavet nogle hjemmevideoer med Pinnacle ver. 9.8 på Verbatim DVD+R Double layer, og de virker ikke i denne "fine" nye DVD afspiller, når jeg sætter DVD i min "gamle" Phillips DVD afspiller, så er der absolut ingen problemer, så afspilles den fint.

Når jeg sætter DVD'en i min Sony DVD afspiller, så går der et lille stykke tid, og så kan man se på displayet i DVD afspilleren at der står menu, men på skærmen kommer den kanal ind i "still billed" som tuneren er sat på. Det skal siges at det still billed samtidig er et meget dårligt billed. For mig ligner det en klar fejl, men er der en her som kan fortælle mig at jeg har sat noget forkert ville jeg blive glad. Formatet på DVD er DVD og ikke HD eller noget andet.

Til top Vis Linhawk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Linhawk

Dief
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

Har selv haft nogenlunde samme problem. Jeg lavede også en hjemmevideo i DVD-format, men min gamle Thomson-afspiller kunne ikke læse dem??

Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted

Linhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Februar 2008 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Jeg har fejlmeldt den til Sony nu, og de mente at jeg manglede nogle codecs, men den tror jeg ikke rigtig på, så burde afspillerne komme op med en fejl om at den ikke kan afspille dette format. Jeg har sendt en længere mail til deres support med billeder med analyse af VOB filen med Gspot, så de vender forhåbentlig tilbage i denne uge med en rep ordre.

Linhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Februar 2008 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Øv øv! Håber der er en her som kan hjælpe mig, for jeg står med 2 produkter som åbenbart taler 2 forskellige "sprog".

SOm beskrevet har jeg lavet en hjemmevideo på double layer DVD+R skiver med Pinnacle. Denne DVD kan jeg uden problemer afspille på min "gamle" og billige Philips DVD afspiller, men forsøger jeg på min Sony afspiller, så virker skidtet ikke  Sony siger at det er fordi Pinnacle måske anvender en anden MPEG 2 codecs end den som de anvender. Nå nå, og hvad skal jeg så bruge det til. Jeg har afprøvet min DVD i en anden Sony DVD afspiller, og den kunne heller ikke afspille denne DVD.

HJÆLP! Hvad fa... skal jeg nu gøre for at det kan lade sig gøre. Den eneste mulighed jeg ser nu, er at give min Sony afspiller en tur med en lægtehammer, og så købe en Philips DVD afspiller som ikke er så krædsen med Codecs  

HJÆLP!

Linhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Februar 2008 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

Der må da være nogen her som har oplevet det samme. Jeg har nu støvet min gamle playstation 2 af og prøvet alle de DVD'er jeg har lavet, og der fungerer de udemærket.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes