| Forfatter |
|
mx jelle Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 07 November 2012 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens
Overvejer at investere i VDH CS-122, ved godt det skal høres først, men hvad synes i om det. Umildbart har jeg ikke hørt
noget skidt om det. Fyldig bas, klar mellemtone og top, med ok krop på osv., og et rigtig fornuftigt kabel til prisen.
Jeg går efter en fyldig og dynamisk bas, men meget klar og detaljeret lyd i hele spektret. Så naturlig og virkelig lyd som muligt.
Nogle kommentarer og erfaringer med kablet?  __________________ Mvh. Mx jelle
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
The Real Wiz Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1001
|
| Sendt: 07 November 2012 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mx jelle Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2012 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ud hørt dem mod CS-122, eller mod andre? For kender dem ikke lige  evt. skriv lidt om dem __________________ Mvh. Mx jelle
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 07 November 2012 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jelle, jeg har noget MCD 352 jeg godt vil af med, send en PB, hvis du er interesseret  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
mx jelle Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2012 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Jelle, jeg har noget MCD 352 jeg godt vil af med, send en PB, hvis du er interesseret . |
|
|
Altså "storebroren" til cs-122, altså D-352 ?
Hvordan oplever du det kabel, har du hørt det mod cs-122, eller andre kabler, mener du har haft noget supra engang, kan det
passe ? __________________ Mvh. Mx jelle
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 November 2012 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mx jelle Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2012 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan vil du beskrive dem da ? __________________ Mvh. Mx jelle
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 November 2012 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
det billige W&M er rimeligt neutralt med god dynamik uden aggressive tendenser og mere af det hele i for hold til 122'eren der er lidt klemt i toppen og generelt lidt kedeligt og unuanceret over det hele, Man kunne siger at der ingen magi var. Det dyre Tannoy det er en helt anden verden mere af det hele bedre med alt ting meget åbent masser af luft en fantastisk mellemtone og masser af detaljer uden det bliver for meget eller aggressivt bassen er lettere fyldig i bi-wiring, Det lyder bedre som single-wiring koblet som shotgun 2 gang 2 ledere eller som jeg bruger det i dobbelt lænder dvs et kabel til diskanten og et til bassen dvs 2 kabler koblet hver i sig i shotgun hvor det bliver lidt fyldiger samtidet med at bassen blive strammet op og lige et hak mere af alt engang til. Den opsætning er jeg meget tilfreds med
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 07 November 2012 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
mx jelle skrev:
Boydk skrev:
Jelle, jeg har noget MCD 352 jeg godt vil af med, send en PB, hvis du er interesseret . |
|
|
Altså "storebroren" til cs-122, altså D-352 ?
Hvordan oplever du det kabel, har du hørt det mod cs-122, eller andre kabler, mener du har haft noget supra engang, kan det passe ? |
|
|
Yes, det Supra ligger her endnu  . Var rigtgt godt tilfreds med D-352, men inversterede et par tusinde i Magnum Hybrid med drømmen om at få endnu mere "hul igennem" til mine strømslugende Magnepan´er. Der var nærmest ingen forskel, men vil selvfølgelig skille mig af med det, der kostede mindre  . Hånden på hjertet, et mikroskopisk løft i mellemtonen på Magnum Hybrid, det var hvad der skete, ellers er de 99,99% ens i mit set-up.
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Jens-B Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 665
|
| Sendt: 11 November 2012 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
W&M kablet pryder mit køkkenanlæg med MA BX2 ht. som får en formidabel bas og rigtig god dynamik og en dejlig diskant og mellemtone. Det hele trækkes af en ca. 20 år gl. Technics forstærker på ca. 55 w. Det er en rigtig god kombination. Stemmer har det aldeles fremragende. Jeg bruger også kablet på et surroundsystem med et par B&W 685. Her er der også masser af dynamik .
80 kr/m er særdeles rimeligt. Jeg har haft vdh 122, men det er pensioneret for længst. __________________ mvh
Jens-B
|
| Til top |
|
| |