Bruger siden: 12 Maj 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 18
Sendt: 05 Januar 2013 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
Hej hifi4all.
min gamle surround reciever stod af den anden dag så nu skal der noget andet til.
jeg handler altid brugt og mit budget er MAX 3.000 kr. og 2.000 er også ok:)
de højtalere jeg har er nogen B & W med 2 gulvhøjtalere i front, en center højtaler og nogen ds3 i rear. jeg købte dem brugt for en 4-5 år siden for 5.xxx kr. for hele sættet.
jeg har ikke de store krav til en surround reciever udover den skal have RDS (har alle vel nu om stunder) og den skal være sort i fronten... er totalt ligeglad med mærke osv... skidtet skal bare virke og kunne lave lidt lyd til en film når vi en sjælden gang ser en.
om den er 2 eller 10 år gammel betyder ikke det store vil dog gerne have den så ny som mulig uden at den behøver være ny...
så der skulle vel ikke være en venlig sjæl eller 2 der gad tage et kig her der eller alle vegne om der er noget brugt til salg til min pris der kan bruges?
Bruger siden: 12 Maj 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 18
Sendt: 05 Januar 2013 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
rskiver : uden at være alt for bøvlet.... så magter jeg på ingen måde at sætte mig ind i noget... for aner intet om hvad jeg skal bruge...
skal bare bruge en forstærker der kan spille med de højtalere der virker godt billigst muligt:)
jeg vil ikke have en chance for at finde det gode tilbud via et link til 30 forskellige på dba.... for jeg aner jo heller ikke hvad er en god/dårlig pris på en given model...
Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
Sendt: 06 Januar 2013 kl. 00:51 | IP-adresse registreret
De 3 modeller rskriver linker til, er rigtig fine apparater. Onkyo'en en ret lækker, synes jeg selv. Du går ikke galt i byen med nogen af dem, Spritstiv. Skal jeg give et et bud, så nap den Onkyo dér.
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum