| Forfatter |
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 27 Juli 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
full blown skrev:
|
Halløj i stuen
Det ser jo bragende godt ud ,tillykke med den nye skærm. Har højtalerne "fået lov" at blive stående eller bliver det for tæt på den nye skærm?. Og hvordan ser det ud på kabelfronten har du prøvet lidt forskelligt her i sommervarmen
Mvh martin
|
|
|
Hej min unge ven
Højttalerne står med forbavsende lang afstand imellem Men der er planlagt omrokering i stuen.
Jeg har prøvet at sammenligne Cardas og AV kabler på pladespilleren, og det har resulteret i at jeg nu har Cardas over hele linien. (konen kan ikke helt forstå, at der skal være så mange tykke blå slanger deromme) 
Kom og hør min plov, det spiller bare 
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
full blown Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 27 Juli 2006 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
full blown skrev:
|
Halløj i stuen
Det ser jo bragende godt ud ,tillykke med den nye skærm. Har højtalerne "fået lov" at blive stående eller bliver det for tæt på den nye skærm?. Og hvordan ser det ud på kabelfronten har du prøvet lidt forskelligt her i sommervarmen
Mvh martin
|
|
|
Hej min unge ven
Højttalerne står med forbavsende lang afstand imellem Men der er planlagt omrokering i stuen.
Jeg har prøvet at sammenligne Cardas og AV kabler på pladespilleren, og det har resulteret i at jeg nu har Cardas over hele linien. (konen kan ikke helt forstå, at der skal være så mange tykke blå slanger deromme) 
Kom og hør min plov, det spiller bare 
vh. Henrik
|
|
|
Hej hej
Det vil jeg skam meget gerne,min ferie er lige sat ind så lad os finde en dag hvor du kan spille op til støvledans!. Samtidig kan vi da lige skubbe rundt med møblerne .
De tykke blå slanger bruger vi jo til at piske vore hifi legemer når vi sidder i saunaen og lader Mahler springe os i møde!!!. Desuden spiser de små børn hvis de ikke opføre sig ordentlig...det burde være svar nok til fruen
mvh FB __________________
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 27 Juli 2006 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej henrik..
Ser godt nok dejligt ud dit nye grej!!! tillykke med din plov og riaa.. bare lækkert!!
Forresten er meget glad for dine gamle højtalere og og kabler:-)
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2006 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
|
Hej henrik..
Ser godt nok dejligt ud dit nye grej!!! tillykke med din plov og riaa.. bare lækkert!!
Forresten er meget glad for dine gamle højtalere og og kabler:-)
|
|
|
Hej Don
Det er ret fedt at du har klaret den eneste anke jeg har haft, med mine gl. speakers. En for spids metaldomelyd. Jeg tror du er godt kørende nu. 
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 27 Juli 2006 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik stort tillykke med din plov, og håber den spiller ligeså godt som den ser ud ...
mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juli 2006 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Novisad
Takker, den spiller rigtig godt, utroligt så meget vellyd der er i LP mediet.
Du skulle prøve en plov, til dit eget supergear.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|

Så blev bambusreolen, skiftet ud med 250 kg. massivt egetræ.

Det har fået en gang rå linolie.

Der er masser af plads til cd er og lp er.

Alle signalkabler er nu skiftet til Cardas. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
For en bætte tømrer-søn som mig er sådanne 250 kg rent guf. Hold da og hvor lækkert Henrik 
Er den special-fremstillet?
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådanne en skænk kunne jeg lige bruge!
Kan den mon slæbes op på 4. sal??
Fed er den namme nam...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedest! Den kat vil jeg gerne ha'! Samme smag som mig, så højt som muligt! Det gaaaas!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Sådanne en skænk kunne jeg lige bruge! Kan den mon slæbes op på 4. sal?? Fed er den namme nam...
Mvh. |
|
|
Hej Milu
Tak for roserne. Jeg vil næsten påstå, at den ikke kan slæbes op på 4 sal, uden du har en 6-8 gutter til hjælp.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
For en bætte tømrer-søn som mig er sådanne 250 kg rent guf. Hold da og hvor lækkert Henrik 
Er den special-fremstillet?
|
|
|
Hej LB
Den hedder Maribo v. Mega møbler, og fås også i en "lille" version på kun et par hundrede kilo.
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
|

Alle signalkabler er nu skiftet til Cardas.
|
|
|
Av for den. Det må have rusket noget i skindet med alle de signal kabler. Hvilken model er det du bruger? Har du også prøver Cardas højtaler kabler?
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
tarup 13 skrev:
|

|
|
|
Av for den. Det må have rusket noget i skindet med alle de signal kabler. Hvilken model er det du bruger? Har du også prøver Cardas højtaler kabler?
Haugaard
|
|
|
Hej Haugaard
Jeg kører med Quadlink, som jeg er ganske tilfreds med. Jeg har ikke hørt Cardas ht kabler på mit steup, men jeg skal ud og finde 2 x 14 m. højttalerkabler, efter jeg har flyttet om. AV AV AV.
Kender du VDH Clearwater ??
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Haugaard skrev:
tarup 13 skrev:
|

|
|
|
Haugaard
|
|
|
Hej Haugaard
Jeg kører med Quadlink, som jeg er ganske tilfreds med. Jeg har ikke hørt Cardas ht kabler på mit steup, men jeg skal ud og finde 2 x 14 m. højttalerkabler, efter jeg har flyttet om. AV AV AV.
Kender du VDH Clearwater ?? Ikke endnu, men jeg har lige købt 4 x 2,5 m så i slutningen af næste uge skulle jeg gerne vide en masse om dem Jeg har længe haft lyst til at prøve noget andet end de Supra kabler jeg har haft de sidste 4-5 år. Cardas Golden Cross kunne være sjove at prøve men jeg har kun mulighed for at biwire så det bliver nok ved tanken.
vh. Henrik
|
|
|
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Haugaard skrev:
tarup 13 skrev:
[IMG]style="WIDTH: 505px; HEIGHT: 379px" height=399 src="uploads/tarup13/2006-07-29_000418_skænk_009.jpg" width=515>
|
|
|
Haugaard
|
|
|
Hej Haugaard
vh. Henrik |
|
|
Vupti det gør jeg!
VdH CW er udmærket. Det gør det rigtig godt på alle parametre i dobbelt konfig. Det stikker ikke af på nogle nogle områder men står heller ikke frem på nogle områder. Nogle vil kalde det kedeligt, andre neutralt. Har sammenlignet det med:
VdH Magnum Hybrid som har meget mere knald på bassen, men ikke helt det glatte i mellemtone og diskant. Lidt for meget bas efter jeg har fået dæmpet mit rum i de højere frekvenser.
Lige nu kører jeg på Audio Metallurgy Gold Alloy Reference som er mere stram, kontrol etc. kald det hvad du vil. Og en tand bedre i dybde perspektiv. Men det er nok en tand for dyrt på 14 meter!
http://show.audiogon.com/cgi-bin/fdm.pl?0&1&cont&Audio_metal lurgy&home&&&
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
tarup 13 skrev:
Haugaard skrev:
tarup 13 skrev:
[IMG]style="WIDTH: 505px; HEIGHT: 379px" height=399 src="uploads/tarup13/2006-07-29_000418_skænk_009.jpg" width=515>
|
|
|
Haugaard
|
|
|
Hej Haugaard
vh. Henrik
|
|
|
Vupti det gør jeg! VdH CW er udmærket. Det gør det rigtig godt på alle parametre i dobbelt konfig. Det stikker ikke af på nogle nogle områder men står heller ikke frem på nogle områder. Nogle vil kalde det kedeligt, andre neutralt. Har sammenlignet det med: VdH Magnum Hybrid som har meget mere knald på bassen, men ikke helt det glatte i mellemtone og diskant. Lidt for meget bas efter jeg har fået dæmpet mit rum i de højere frekvenser. Lige nu kører jeg på Audio Metallurgy Gold Alloy Reference som er mere stram, kontrol etc. kald det hvad du vil. Og en tand bedre i dybde perspektiv. Men det er nok en tand for dyrt på 14 meter! http://show.audiogon.com/cgi-bin/fdm.pl?0&1&cont& ;Audio_metal lurgy&home&&&
Mvh. |
|
|
Hej Milu
Har du et link der dur 
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2006 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
tarup 13 skrev:
Haugaard skrev:
tarup 13 skrev:
|

|
|
|
Haugaard
|
|
|
Hej Haugaard
Kender du VDH Clearwater ?? Ikke endnu, men jeg har lige købt 4 x 2,5 m så i slutningen af næste uge skulle jeg gerne vide en masse om dem Husk de skal spilles til, i en 5 - 600 timer før de åbner op Jeg har længe haft lyst til at prøve noget andet end de Supra kabler jeg har haft de sidste 4-5 år. Cardas Golden Cross kunne være sjove at prøve men jeg har kun mulighed for at biwire så det bliver nok ved tanken.
vh. Henrik
|
|
|
Haugaard |
|
|
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |