| Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Burde man ikke lave en ny tråd om indhold af indlæg, frem for at smadre en meget lang tråd, der godt nok indeholder mange ret så korte indlæg af divergerende art?
jeg formoder at forfatteren til denne tråd måske helst er foruden denne, som jeg ser det, personfnidder tråden er på vej til at køre med 320 km i timen ind i....................
Min opfattelse er at der skal være plads til diskussion og uenighed, men når man begynder på at gå det man i min terminologi kalder syd for navlen, er det på tide at stoppe......
Med håb om at få denne tråd tilbage i rette gænge
Venligst __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Burde man ikke lave en ny tråd om indhold af indlæg, frem for at smadre en meget lang tråd, der godt nok indeholder mange ret så korte indlæg af divergerende art?
jeg formoder at forfatteren til denne tråd måske helst er foruden denne, som jeg ser det, personfnidder tråden er på vej til at køre med 320 km i timen ind i....................
Min opfattelse er at der skal være plads til diskussion og uenighed, men når man begynder på at gå det man i min terminologi kalder syd for navlen, er det på tide at stoppe......
Med håb om at få denne tråd tilbage i rette gænge
Venligst | | |
Nemlig!  |
|
|
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvaså Tarup. Med alt det fede grej, er det så ikke snart tid til et bedre rack?
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
| | |
Husk lige at han også har en kone:-) ... hehe... men hun er da klart sød! syntes det står pænt der på hans skænk også |
|
|
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
|
|
|

Jeg har da et fedt "rack" med høj waf.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
quad skrev:
|
|
|

vh. Henrik
|
|
|
Nej, det er bare højt . Se det fra den lyse side Henrik. Du får aldrig ondt i ryggen af hele tiden at bukke dig ned til racket som os andre
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
| Hvaså Tarup. Med alt det fede grej, er det så ikke snart tid til et bedre rack.
Husk lige at han også har en kone:-) ... hehe... men hun er da klart sød! syntes det står pænt der på hans skænk også
| | |
Hej Don
Jeg syntes også hun er sød. Tak for en hyggelig dag, med musik og pladevask.
vh. Henrik |
|
|
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
tarup 13 skrev:
quad skrev:
|
|
|

vh. Henrik
|
|
|
Nej, det er bare højt . Se det fra den lyse side Henrik. Du får aldrig ondt i ryggen af hele tiden at bukke dig ned til racket som os andre
MVH WRONG
|
|
|
Hej 
Tak for dine altid positive indlæg. I min alder skal man tænke på højden af anlægget. Det er ikke sjovt at ville skifte lp. og der så er for langt ned. God weekend med bio og familie.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
wrong skrev:
tarup 13 skrev:
quad skrev:
|
|
|

vh. Henrik
|
|
|
MVH WRONG
|
|
|
Hej 
Tak for dine altid positive indlæg. I min alder skal man tænke på højden af anlægget. Det er ikke sjovt at ville skifte lp. og der så er for langt ned. God weekend med bio og familie.
vh. Henrik
|
|
|
HEHE. Jeg skal sgu også snart have et højt rack. Der går jo ikke længe inden junior bliver"farlig" hvad hifi angår og så gælder det jo nok om at holde anlægget uden for hans rækkevide. Det største problem bliver MS5erne og DDerne. Det kommer sgu nok til at se lidt voldsomt ud hvis de kommer op på standere 
Selv go weekend. Desværre har jeg ikke noget at spille på da A11eren er solgt
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forestillede mig, at du måske med fordel kunne separere og afkoble de forsk. apparater - akustisk tilbagekobling (og alt det lir)
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
hej tarup..
jamen det er hun helt sikkert!!
Må sige at da vi fik lagt de granitplader under dine højtalere, der skete der noget!!
Bunden blevet mere stram og fast.. toppen og mellem tone er løftet betydeligt med de nye kabler(selv det ville min gamle far med tinitus kunne hører )..
den pladevasker fra VPI er bare et must for vinyl tosset(er igeng mede at sparer op). havde lige de plader med ud til min veninde og puha de er jo som nye 
Tarup du kan roligt være stolt over dit setup!!!!
Ti poin ud af otte |
|
|
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for vasken |
|
|
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, du trængte også til det  __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der billeder af de flotte granitplader. De er 40mm tykke.

Under granitpladerne er sat 6 stk. flade filtdupper, og der er mont. spikes under højttalerne.
VH Henrik.
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Tarup kan du høre noget forskel og hvad er dit umiddelbart indtryk af lyden efter du har fået dine hter op på granit
mvh __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monolake skrev:
|
Hej Tarup kan du høre noget forskel og hvad er dit umiddelbart indtryk af lyden efter du har fået dine hter op på granit
mvh
|
|
|
Hej Mono
Der er ingen tvivl om, at afkoblingen har givet en mere fast og behagelig bas. Det er ingen tvivl om at Mahler spiller bedre på spikes end uden.
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

|
| Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
det lyder bare godt at du har fået styr på bassen for det er noget værre noget hvis det har en tildens til at buldre eller være lidt løs i bunden
__________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monolake skrev:
|
det lyder bare godt at du har fået styr på bassen for det er noget værre noget hvis det har en tildens til at buldre eller være lidt løs i bunden
|
|
|
Hej monolake.
Vi prøvede at mont. NO Valhalla fra cd til pre. Snak lige om styr på bassen. Det er klart det bedste kabel til mit setup. Jeg håber at finde et til en tusse eller lidt mere måske 
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
Meget af det der står i denne tråd er chatsnak, ikke indlæg. Det gælder for såvidt også andre lange tråde som "Kaptajnens anlæg" med flere. Det eneste nye her er kravet som positivitet, altså en ikke-kritik af noget som helst. Men det med indlæggendes længde og størrelse er faktisk en småirriterende udvanding af begrebet indlæg, hvortil nogle endda synes en uledsaget Smiley kan gøre det ud for en kommentar.
Det er lige præcist sådan en udvikling som vil tage det indre liv ud af sitet en dag, fordi man ikke længere gider se afskrifter af samtaler/chatsnak, men vil se godt skrevne indlæg som man oveni købet kan lære noget af?
Der er fra redaktionen larmende tavst omkring dette. Gad vide om alt gik i stå da den gamle ejer gik?
|
|
|
Jeg har lovet hifi4all ikke at kommentere dine indlæg, så det overholder jeg. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
 hej Tarup ja NO holder det er også det der sidder inde i miine hter altså valhalla.... __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |