Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 04:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Tarup 13’s anlæg. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 46
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

kontrast skrev:
Meget af det der står i denne tråd er chatsnak, ikke indlæg. Det gælder for såvidt også andre lange tråde som "Kaptajnens anlæg" med flere. Det eneste nye her er kravet som positivitet, altså en ikke-kritik af noget som helst. Men det med indlæggendes længde og størrelse er faktisk en småirriterende udvanding af begrebet indlæg, hvortil nogle endda synes en uledsaget Smiley kan gøre det ud for en kommentar.

Det er lige præcist sådan en udvikling som vil tage det indre liv ud af sitet en dag, fordi man ikke længere gider se afskrifter af samtaler/chatsnak, men vil se godt skrevne indlæg som man oveni købet kan lære noget af?

Der er fra redaktionen larmende tavst omkring dette. Gad vide om alt gik i stå da den gamle ejer gik?

Nu skal alle tråde vel ikke leve op til dine krav om hvordan tingene skal være. Der er ingen der tvinger dig til at læse dette eller hint. Men en ting vil jeg gi dig ret i: det er trist hvis man ikke kan udtrykke kritik, ihvertfald konstruktiv kritik, uden at blive smidt på porten. Men enhver kritik er jo også, per negation, konstruktiv.

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:
Monolake skrev:

det lyder bare godt at du har fået styr på bassen for det er noget værre noget hvis det har en tildens til at buldre eller være lidt løs i bunden

Hej monolake.

Vi prøvede at mont. NO Valhalla fra cd til pre. Snak lige om styr på bassen. Det er klart det bedste kabel til mit setup. Jeg håber at finde et til en tusse eller lidt mere måske 

vh. Henrik

Hej Henrik og tak for en hyggelig eftermiddag. Hils fruen og sig hun bager gode boller.

Du er ikke ene om at være dybt imponeret over hvad 1m valhalla kan gøre for lyden!. Du har i forvejen et super godt kabel i dit transparent,men det må nok se sig besejret af den undertippede "NO mand"

Forøvrigt lækkert valg af musik,jeg har straks bestilt den nye skive med buddy guy!.

Mvh F.B

Til top Vis full blown's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af full blown

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Hil Tarup.

Takker for en rigtig hyggelig eftermiddag i eders kloster...Jeg døjer stadig med tinitus.

Spøg til side. Som FB skriver, så blev der spillet megen god musik. Og skiven med Buddy Guy var bare et hit.

Det var sjovt at få leget lidt med kabler. Og, ikke mindst, da vi prøvede os med to stk. NO Valhalla netkabler, så skete der virkelig ting og sager. Måske det næste sted, der skal investeres?

Vi må prøve os frem med et fuldt set-up af Valhalla, næste gang vi stikker snuden ind forbi. Jeg er sikker på, at det vil ramme plet. Men, det kunne også tænkes, at mindre kunne gøre det. Jeg kunne fx godt forestille mig, at Heimdall eller Frey hægtet på alle dine komponenter vil få dig til at smile bredt... mere end du i forvejen gør.

Næste gang, der skal lyttes til lidt musik, så må det vist være min tur til at smide et par boller i oven og skænke munkedrikken. Men, det finder vi ud af ved lejlighed.

Ha' en fortsat god dag og endnu en gang tak for den hyggelige lytteseance.

De bedste hilsner

FLEX

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Hej FLEX

Tak for de pæne ord. Det næste sted der invisteres, er allerede gjort. Jeg har købt et stykke pæretræ  

Sumiko celebration

Det med bollerne og munkedrikken, bliver du hængt op på. Selv tak for en supermusikogsnakeftermiddag.

vh. Henrik

Monolake
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 15 August 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

Hej Tarup fortæl enlig om puen....

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

Halopsa Henrik.

Det går sgu stærkt med opgraderingerne ude på farmen. Jeg synes ellers, din tidligere PU var svært god og kunne endda betragtes som værende stærkt vanedannende. Glæder mig til at lytte til din pladespiller ved lejlighed, nu hvor den har fået endnu et hak i high-end-retningen.

Hvad skyldes denne opgradering og hvori består de store forskelle på de to PU's?

Med hensyn til boller og munkedrik, så kan du roligt holde mig fast i den aftale... Jeg sender dig en PB i nær fremtid, så vi kan få endnu en hygsom eftermiddag.

Nyd musikken.

Mvh. Rune

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Monolake skrev:
bradford sikken en kommentar til , du må da føle dig temmelig overlegen...

Han føler sig måske overlegen. Jeg har svaret. ORDKLØVER, eller KEDER SIG

Så så drenge, ikke gå i den sædvanlig forsvar, også selv om gruppen må være i højeste beredskab. Tak for de fine svar, det er stort og dejligt at mærke gruppedynamikken.

Nu skal i bare høre: Jeg fik da fundet ud af at i vil dybest set vil være alene og rygklappe hinanden for jeres indbyrdes kontinuerlig fed lyd.....som "bare spiller"....der var den sku igen.

Jeg havde nu ventet et svar på et simpelt spørgsmål, men den dyre spalteplads kan selvfølgelig bruges at forlænge tråden med mere indforstået rygklapperi, hvad ville mere nærliggende. Det er skæg at når nogen er kritiske, så er det fordi man keder sig osv. Der er nu ikke noget som er mindre sandt. Jeg har ganske enkelt spurgt ind til et begreb som bruges igen og igen....

Spørgsmålet er vel åndsvagt formuleret. Jeg må holde spørgsmålene til mere simple ting som på den ene eller anden måde signalerer rygklap.  

Håndklap herfra i det mindste  . Nu skal i ikke være mere tudefjæs, vel?

Mvh

Bradford

Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

full blown skrev:

Forøvrigt lækkert valg af musik,jeg har straks bestilt den nye skive med buddy guy!.

Ja han er fed! Feel like rain er stadig en af mine absolute ynglings blues plader med en mand derforstår at betjæne en spade på den fede måde

Hvad hørte i?
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Hej Rune

Jeg sidder her med gåsehud og lytter til vinyl, kort sagt kom og lyt, det er køreturen værd.

Jeg nyder musikken.

Monolake
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

hej Tarup jeg købte fornylig en skive med Creedence  dem har jeg godt nok fået smag for ....

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Creedence  Jeg er vokset op med dem. Måske vi er på samme alder. 41

vh. Henrik

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Hold nu op med den personfnidder! Kan I ikke tage det i private beskeder, så vi andre slipper for at se på det?
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Monolake
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

Hej igen Tarup ja der er virkellig gang i den...

Monolake
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

nope Tarup jeg er de 27

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

Monolake skrev:
nope Tarup jeg er de 27

Derfor kan du jo godt vide "lidt" om musik. Der er ikke mange på din alder, der hører det gamle rock. Jo jeg kender en. Don Dario. Han bliver nok snart kaldt anders and.

vh. Henrik

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 07:02 | IP-adresse registreret  

Hvaså Tarup13 køre træstubben ?
Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 07:07 | IP-adresse registreret  

king skrev:
Hvaså Tarup13 køre træstubben ?

Hej King

Den har kørt hele natten, og her til morgen med lyd på. Hvis jeg bliver træt af den, kan jeg altid bruge den til at tænde op med

Monolake
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 08:22 | IP-adresse registreret  

jamen hvor gammel er don dario

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 08:23 | IP-adresse registreret  

Bradford skrev:
tarup 13 skrev:

Monolake skrev:
bradford sikken en kommentar til , du må da føle dig temmelig overlegen...

Han føler sig måske overlegen. Jeg har svaret. ORDKLØVER, eller KEDER SIG

Så så drenge, ikke gå i den sædvanlig forsvar, også selv om gruppen må være i højeste beredskab. Tak for de fine svar, det er stort og dejligt at mærke gruppedynamikken.

Nu skal i bare høre: Jeg fik da fundet ud af at i vil dybest set vil være alene og rygklappe hinanden for jeres indbyrdes kontinuerlig fed lyd.....som "bare spiller"....der var den sku igen.

Jeg havde nu ventet et svar på et simpelt spørgsmål, men den dyre spalteplads kan selvfølgelig bruges at forlænge tråden med mere indforstået rygklapperi, hvad ville mere nærliggende. Det er skæg at når nogen er kritiske, så er det fordi man keder sig osv. Der er nu ikke noget som er mindre sandt. Jeg har ganske enkelt spurgt ind til et begreb som bruges igen og igen....

Spørgsmålet er vel åndsvagt formuleret. Jeg må holde spørgsmålene til mere simple ting som på den ene eller anden måde signalerer rygklap.  

Håndklap herfra i det mindste  . Nu skal i ikke være mere tudefjæs, vel?

Mvh

Bradford

Hvad med at fise et andet sted hen og sprede dine udgydelser.

Hvorfor skal du absolut hærge folks tråde med dine ubegavede provokerende kommentarer? Du MÅ sgu da kede dig.

Forstå det dog... Der er INGEN der er interesserede i at høre på dit gylle.

Hvad med at besøge www.hifi-musik.dk

Jeg vil tro at du der kan finde folk der gider at ordkløves med dig.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 08:25 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
Hold nu op med den personfnidder! Kan I ikke tage det i private beskeder, så vi andre slipper for at se på det?

Hvis du nu kigger godt efter witzel. Så er der kun to personer i denne tråd der laver personfnidder. Vi andre prøver på at holde stilen. Så hvad med at tage fat i dem der ikke evner dette?

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

<< Forrige Side af 46 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum